AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #161 Skrevet 18. april 2013 Hannahs mor virker å ha levd et hardt liv. Det er jeg ganske sikker på. Hannahs mor er dødssyk. En ser gjerne ikke så sprek ut da. Anonym poster: d9e94e55ad8f74e9825684277663e5b6 1
Samaysa Skrevet 18. april 2013 #162 Skrevet 18. april 2013 (endret) Hannahs mor er dødssyk. En ser gjerne ikke så sprek ut da. Anonym poster: d9e94e55ad8f74e9825684277663e5b6 Jeg har forstått det. Det er ikke derfor jeg sier det. Det jeg mener er at hun mistet vel sine egne barn til barnevernet da barna var små, og det virket som de har hatt en hard livsstil. Det er vel ikke for ingenting at Hannah er slik hun er. Endret 18. april 2013 av Samaysa
Teriyaki Skrevet 18. april 2013 #163 Skrevet 18. april 2013 Hm er det hun som har barn med to forskjellige som heter Daniel? Tror begge barna bor hos fedrene i hovedsak nå, og at hun har giftet seg igjen... så en diskusjon om henne på en dansk nyhetsside og folk sa ikke så mye pent, at hun løy mye osv. og at sønnen har det bedre hos faren...idk. Sønnen er visst litt sent utviklet også. Leste en historie om Hannah, hun har visst heller ikke hatt det så lett, ble tatt fra moren og bodde i fosterhjem der hun ble slått osv.. :/ Husker ikke hva fedrene het, men tror gutten het Emil eller noe sånt. Noe på E i alle fall. Hun var med i gårdagens episode, men ikke i dag. Men jeg tror nok også gutten har det best hos sin far, for den dama virket ikke rett i hodet..
SoftKitty Skrevet 18. april 2013 #164 Skrevet 18. april 2013 Jeg har ikke sett de siste episodene, men mener hun sa i starten av sesongen at det var teit å gifte seg så fort i forholdet og det skulle hun ikke igjen osv, men i artiklen jeg leste på nett var hun nå gift igjen etter 7 mnd sammen med kjæresten....
Teriyaki Skrevet 18. april 2013 #165 Skrevet 18. april 2013 Jeg har ikke sett de siste episodene, men mener hun sa i starten av sesongen at det var teit å gifte seg så fort i forholdet og det skulle hun ikke igjen osv, men i artiklen jeg leste på nett var hun nå gift igjen etter 7 mnd sammen med kjæresten.... Såpass ja..
Teriyaki Skrevet 18. april 2013 #166 Skrevet 18. april 2013 Ser ut til at sønnen til Natacha Nikita kanskje blir tvangsfjernet.
Avalon Skrevet 18. april 2013 #167 Skrevet 18. april 2013 Fikk bare med med slutten idag men, det besøket av Lines nye 17årige kjæreste så bare kleint ut. Sitte i hver sin sofa og si enstavelsesord til hverandre... 3
Kraula Skrevet 18. april 2013 #168 Skrevet 18. april 2013 Husker ikke hva fedrene het, men tror gutten het Emil eller noe sånt. Noe på E i alle fall. Hun var med i gårdagens episode, men ikke i dag. Men jeg tror nok også gutten har det best hos sin far, for den dama virket ikke rett i hodet.. Er det hun som heter Glennie?
Gjest Funky Punk Skrevet 18. april 2013 #170 Skrevet 18. april 2013 Hvor kan man se alle episodene? Fikk med meg gårdagens, men har gått glipp av de aller fleste før det Ble helt forskrekket over hun på bildet over her. Tydeligvis ikke særlig glad i barna sine siden hun ikke har sett dem på et par mnd...og som sier at hun er mer glad i datteren sin enn hva hun føler for sønnen sin. Skylder på at legen sa hun var stresset og trengte ro...valgte å flytte til nykjæresten istedenfor nærmere barna sine etc
boks Skrevet 18. april 2013 #171 Skrevet 18. april 2013 IKKE LES HVIS DU IKKE VIL VITE OM GLENNIE OG BARNA I DAG!!! Glennie har mistet omsorgen for begge barna. Begge bor hos fedrene sine og sønnen er visst autist. Hun klarte visst ikke å ta vare på han på fulltid og hun og Emils far kranglet visst alltid ved avlevering, så da mente hun det var bedre at far overtok!
skruf Skrevet 18. april 2013 #172 Skrevet 18. april 2013 Kanskje liksågreit at Glennie mistet omsorgen. Å flytte inn til en ny mann etter noen uker, for så å synes det er helt greit å ikke se barna sine på lenge tyder ikke akkurat på stabilitet og god omsorgsevne. Dessuten synes jeg det er horribelt å foretrekke den ene ungen foran den andre. 3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #173 Skrevet 18. april 2013 Jeg vet jeg henger langt etter dere nå, for jeg er bare i sesong 10. I sesong 10 kommer Hanna og datteren Cicilaya på mødrehjem, og Hanna har en eviglang kamp om å ikke miste datteren til BV. Det er mye frem og tilbake, men endelig har hun fått omsorgen for datteren OG en leilighet de kan bo i. Rett før de skal flytte fra mødrehjemmet og inn i leiligheten, skal de være der en "prøvehelg", for å se hvordan det går. Og hva gjør Hanna, den ene helgen hun har mulighet til å vise kommunen og BV at hun er i stand til å bo for seg selv, og ta ansvar for datteren sin? Jo, hun fikser barnevakt, og arrangerer fest i leiligheten. Den samme leiligheten datteren sover i. For å ikke snakke om at hun røyker inne, og holder datteren i armene mens hun har sneipen i munnviken. Herregud, altså. Anonym poster: 7707f6e4b7ed0b318e40e130c070a1c9 5
mamma_mia Skrevet 19. april 2013 #174 Skrevet 19. april 2013 Jeg synes synd på Hannah. Hun har ikke hatt et enkelt liv, har selv bodd i fosterhjem som barn hvor hun ble mishandlet. Moren hennes har en dødelig sykdom og kan derfor ikke være en ressurs i hennes liv. Hun har ikke noen far såvidt meg bekjent, lite familie. Hun har et turbulent forhold til Maks. Hun måtte ta abort mot sin vilje. Samtidig virker det som om hun prøver å gjøre det beste hun kan, langt mer enn mange av disse andre hønsehjernene gjør.. Hun er bare 19 år og ble mor som 16 åring med den bakgrunnen hun har. Hun har jammen ikke trukket det beste loddet her i livet! Hun Glennie fortår jeg meg ikke på. Virker jo ikke som hun bryr seg om barna sine (til nøds datteren). Merkelig dame. 2
mamma_mia Skrevet 19. april 2013 #175 Skrevet 19. april 2013 Fikk bare med med slutten idag men, det besøket av Lines nye 17årige kjæreste så bare kleint ut. Sitte i hver sin sofa og si enstavelsesord til hverandre... Ble litt satt ut over at kjæresten hennes bare var 17 år jeg, er ikke hun 22? Jaja, hver sin smak
AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #176 Skrevet 19. april 2013 Det jeg ikke forstår er at disse mødrene tar dårlige valg gang etter gang etter gang. Jeg forstår ikke at de ikke tenker "ok, nå må jeg get my shit togehter". De hopper fra det ene kortvarige forholdet til det andre, de jobber ikke og ikke noe stabilitet i livet sitt i det hele tatt. De dårlige valgene gjentar seg jo bare, og de gjør samme feil gang på gang. Anonym poster: 7707f6e4b7ed0b318e40e130c070a1c9 3
Trude.lutt Skrevet 19. april 2013 #177 Skrevet 19. april 2013 Unge mødre Danmark er som en forferdelig ulykke. En burde ikke se, men bare må. Er jo neste bare trist... 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #178 Skrevet 19. april 2013 En annen ting jeg irriterer meg over,er at alt er alle andres skyld. Sånn som hun som ikke gadd å øve til teoriprøven på bil, og strøk. Men det var ikke hennes feil at hun strøk, for det var at de hadde gjort spørsmålene så vanskelige. Eller når de får kritikk av helsesøster, så er det ikke slik at de har gjort noe galt, det er helsesøster som er dum/vanskelig/urettferdig/ute etter dem. Anonym poster: 7707f6e4b7ed0b318e40e130c070a1c9 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #179 Skrevet 19. april 2013 Den hønseflokken der er vandrende reklamer for tvangssterilisering. Anonym poster: 55e6884df3f103e569f301d7606cc55d 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #180 Skrevet 20. april 2013 Er det hun som heter Glennie? Er ikke det her en annen type enn den hun har flyttet til nå? Nå bor hun jo hos den samme fyren som lagede den "flotte" musikkvideoen til Lene Han virket forresten ikke så veldig gira på forholdet når de spurte han..."joda det går jo bra men jeg fikk sjokk når Glennie ville flytte hit etter knapt en mnd" "får se hva som skjer" osv. Huff så flaut! Anonym poster: 34a8734fffdbf3383a7572c95f0e1127
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå