Avalon Skrevet 8. april 2013 #101 Skrevet 8. april 2013 Line føder, og den rare venninnen er med. Og den andre Line skal spille inn musikkvideo. 2
boks Skrevet 8. april 2013 #102 Skrevet 8. april 2013 Tipper hun venninnen som er med Line ikke har sånn veldig lyst til å føde med det første 2
SoftKitty Skrevet 8. april 2013 #103 Skrevet 8. april 2013 Er det noe sted på nett man kan se nyere episoder enn det tvnorge viser?
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #104 Skrevet 8. april 2013 Stor forskjell på norske og danske unge mødre ja. Hehehe. Rart... er danske mødre virkelig så fæle? De verste mødrene jeg syns i det programmet er hun Natacha eller hva hun heter. Overvektig og avhenig av røyk. Røyka ved siden av barnevogna mens hun klagde på at sønnen hadde pusteproblemer........ Røyka under svangerskapet og fikk beskjed om at babyen var litt undervektig og at røyking kunne være en bivikrning på det, men slutta hun å røyke for det om? nei. Syns også litt synd på Rasmus og Dea, men gud a meg... så fæle de er. Rotehuer til tusen, og begge ser jo ikke ut. han ser ut som et dophue med spiseforstyrrelser og hun ser ut som et husras med herpes og fett hår. Når dusja hun sist? Yuuuk! Sikkert like greit at barnet ble tatt ifra, hun har det vel bedre i et rent hjem... selv om det ikke er hennes skitne biologiske foreldre. Line og Nicki er jo helt bakmål. Nicki er utro så fort han ikke får litt oppmerksomhet fra Line... "Jeg føler meg så ensom. Hun gir meg ikke oppmerksomhet og da går jeg til en annen" han snakker om det som om det er helt vanlig... øh? Det er jo faen ingen unnskydlning for åvære utro,spesielt ikke når man har et barn sammen. GROW UP! Anonym poster: 9acc3cee7b700a13384e75fbb456ac5d 9
Samaysa Skrevet 8. april 2013 #105 Skrevet 8. april 2013 Synes det var fantastisk med hun som skulle føde tvillinger, som både hadde fått åpning og epidural, Rett etter epiduralen var satt gikk hun ut for å ta seg en røyk 3
Kraula Skrevet 9. april 2013 #106 Skrevet 9. april 2013 Skulle finne ut hvordan det gikk med de, fant bare dette:o ; http://www.seoghoer....se sexdate.aspx AAAAAHHHHHHRRRRGGGG!!!! MY EYES!! 13
boks Skrevet 9. april 2013 #107 Skrevet 9. april 2013 Altså, gjør Natacha aldri noe selv? Syns alltid at alle andre må ordne opp for henne. Når hun flyttet stod hun med hendene i lommen eller røyket og nå skulle hun stelle håret mens venninnen måtte bake osv.. 2
Avalon Skrevet 9. april 2013 #108 Skrevet 9. april 2013 Altså, gjør Natacha aldri noe selv? Syns alltid at alle andre må ordne opp for henne. Når hun flyttet stod hun med hendene i lommen eller røyket og nå skulle hun stelle håret mens venninnen måtte bake osv.. Akkurat det jeg også satt å tenkte da hun fortalte at hun ville vise familien at hun klarte å gjøre ting selv...
boks Skrevet 9. april 2013 #109 Skrevet 9. april 2013 Akkurat det jeg også satt å tenkte da hun fortalte at hun ville vise familien at hun klarte å gjøre ting selv... Akkurat det samme jeg måtte dra på smilebåndet av.
Merete76 Skrevet 9. april 2013 #110 Skrevet 9. april 2013 fulgt med i mange år og er fra Danmark og ser også forskellen til de norske jenter. de jenter vi ser i Norge er bygdejenter og mange af de danske er fra Hovedstaden. en teori : det er mere vanligt i Danmark at tage abort for de fornuftige jenter mens det er mindre akseptert i Norge? så de unge mødre Norge indeholder flere fornuftige bygdejenter som i DK ville ha tatt abort, mens de som får barna er virkelige belastede jenter fra sosialt udsatte familier?
Merete76 Skrevet 9. april 2013 #111 Skrevet 9. april 2013 og jeg tror danske generelt bander mere! ;-)
Samaysa Skrevet 9. april 2013 #112 Skrevet 9. april 2013 Jeg tror det heller skyldes at de har lett etter de minst ressurssterke i Danmark. Jeg er sikker på at det også finnes ansvarsfulle og gode, unge mødre i Danmark også. Kanskje Norge har strengere kontroll på hva som sendes på tv, og at de frykter konsekvensene ved å ha med slike folk som i Danmark. Det er tydelig at det ikke akkurat er de mest ressurssterke. Hun der Dea-Louise var visstnok lettere psykisk utviklingshemmet. Det er helt klart at slike som henne aldri skulle ha vært med på programmet, for sitt eget beste. 8
Merete76 Skrevet 9. april 2013 #113 Skrevet 9. april 2013 enig i udstillingen af svake. kunne man tenke at puritanske norge gjerne vil vise : se det går an du trenger ikke at ta abort?
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #114 Skrevet 9. april 2013 enig i udstillingen af svake. kunne man tenke at puritanske norge gjerne vil vise : se det går an du trenger ikke at ta abort? Jeg syntes nå det norske Unge Mødre også ligner et freakshow, bare ikke i like stor grad som det danske. Anonym poster: 7707f6e4b7ed0b318e40e130c070a1c9 1
Merete76 Skrevet 9. april 2013 #115 Skrevet 9. april 2013 I slår os ikke vi har Line og samlingen af de vildeste øjenbryn ! ;-) 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #116 Skrevet 9. april 2013 I slår os ikke vi har Line og samlingen af de vildeste øjenbryn ! ;-) Det tror jeg kun det er russiske bordeller som gjør... Men helt seriøst, UM DK er bare trist å se på. Der er det virkelig en haug med triste skjebner. Jeg vet ikke hvorfor den norske versjonen er annereldes. Godt mulig de har luktet ut de aller verste. Anonym poster: 7707f6e4b7ed0b318e40e130c070a1c9 2
Merete76 Skrevet 9. april 2013 #117 Skrevet 9. april 2013 Ingen som tror at holdningen til abort spiller ind? det sjoveste denne gang var vel Lines venindes hår...hun har faktisk valgt at ha det Lilla og hvidt!...
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #118 Skrevet 9. april 2013 Hvorfor er det ingen som nevner hun som bor med moren og søsteren sin? Og har en sønn som nå er 4-5 år gammel. Hun virker ikke så fæl som de andre DK mødrene. Husker ikke hva hun hetr... Jo, Malou var det! Hun er kanskje ikke med i de nyeste sesongene? Jeg pleier å se Unge Mødre DK om kvelden kl 1930 eller noe, vet ikke hvilken sesong det er jeg? Er det langt bak enn det de viser i Danmark? De mest "normale" i Unge mødre DK må vel være Malou og Kristina eller hva hun heter, hun som giftet seg og skilte seg fra han etter to mnd. De virker liksom litt mer stabile og rolige enn resten av mødrene i den serien. De verste må vel være Dea (som ikke har ungen lenger), Natacha og Hannah Melissa. Hun øyenbryn jenta som fikk sønnen William virker veldig snill og ordentlig, men samt virker hun litt... umoden kanskje? Hun tegner jo øyenbryna helt vilt og de er forskjellige fra dag til dag. Og syns etpar ganger hun burde kle sønnen sin litt bedre når hun gikk ut osv. Jeg ser aldri på Unge mødre norge da de er så kjedelige og det ikke er noe tekst Hadde det vært tekst ville jeg kanskje fulgt litt mer på den norske versjonen. Anonym poster: 9acc3cee7b700a13384e75fbb456ac5d
Samaysa Skrevet 9. april 2013 #119 Skrevet 9. april 2013 (endret) Hvorfor er det ingen som nevner hun som bor med moren og søsteren sin? Og har en sønn som nå er 4-5 år gammel. Hun virker ikke så fæl som de andre DK mødrene. Husker ikke hva hun hetr... Jo, Malou var det! Hun er kanskje ikke med i de nyeste sesongene? Jeg pleier å se Unge Mødre DK om kvelden kl 1930 eller noe, vet ikke hvilken sesong det er jeg? Er det langt bak enn det de viser i Danmark? De mest "normale" i Unge mødre DK må vel være Malou og Kristina eller hva hun heter, hun som giftet seg og skilte seg fra han etter to mnd. De virker liksom litt mer stabile og rolige enn resten av mødrene i den serien. De verste må vel være Dea (som ikke har ungen lenger), Natacha og Hannah Melissa. Hun øyenbryn jenta som fikk sønnen William virker veldig snill og ordentlig, men samt virker hun litt... umoden kanskje? Hun tegner jo øyenbryna helt vilt og de er forskjellige fra dag til dag. Og syns etpar ganger hun burde kle sønnen sin litt bedre når hun gikk ut osv. Jeg ser aldri på Unge mødre norge da de er så kjedelige og det ikke er noe tekst Hadde det vært tekst ville jeg kanskje fulgt litt mer på den norske versjonen. Anonym poster: 9acc3cee7b700a13384e75fbb456ac5d Malou Stella normal?! Edit: hun har visstnok begynt på 9 ulike utdanninger uten å fullføre, flyttet en million ganger, innrømmet narkotikamisbruk og tatt nakenbilder... og selvfølgelig; hun trodde at man måtte ta fysikk for å bli frisør Glemte selvfølgelig; hun syntes at det var ekkelt å skifte bleier på sin egen sønn. Endret 9. april 2013 av Samaysa 5
langbein86 Skrevet 9. april 2013 Forfatter #120 Skrevet 9. april 2013 (endret) Hvorfor er det ingen som nevner hun som bor med moren og søsteren sin? Og har en sønn som nå er 4-5 år gammel. Hun virker ikke så fæl som de andre DK mødrene. Husker ikke hva hun hetr... Jo, Malou var det! Hun er kanskje ikke med i de nyeste sesongene? Jeg pleier å se Unge Mødre DK om kvelden kl 1930 eller noe, vet ikke hvilken sesong det er jeg? Er det langt bak enn det de viser i Danmark? De mest "normale" i Unge mødre DK må vel være Malou og Kristina eller hva hun heter, hun som giftet seg og skilte seg fra han etter to mnd. De virker liksom litt mer stabile og rolige enn resten av mødrene i den serien. De verste må vel være Dea (som ikke har ungen lenger), Natacha og Hannah Melissa. Hun øyenbryn jenta som fikk sønnen William virker veldig snill og ordentlig, men samt virker hun litt... umoden kanskje? Hun tegner jo øyenbryna helt vilt og de er forskjellige fra dag til dag. Og syns etpar ganger hun burde kle sønnen sin litt bedre når hun gikk ut osv. Jeg ser aldri på Unge mødre norge da de er så kjedelige og det ikke er noe tekst Hadde det vært tekst ville jeg kanskje fulgt litt mer på den norske versjonen. Anonym poster: 9acc3cee7b700a13384e75fbb456ac5d Husker en episode da Malou Stella står på bader og sminker seg(som vanlig) og sønnen kommer inn og får den varme rettetanga i hodet. Malou skriker på moren sin og ber henne passe gutten som "går i veien" hun trøster ikke sønnen sin engang. Ble en smule sjokkert. Endret 9. april 2013 av langbein86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå