Gjest Sunshine23 Skrevet 5. april 2013 #81 Skrevet 5. april 2013 De har tydeligvis gått fra hverandre skriver de på denne siden idag. Så 3 barn, fra 3 menn og alenemor. Grattis! Herregud. 3 barn med 3 forskjellige fedre? Hun burde begynne å p piller eller noe.
Samaysa Skrevet 5. april 2013 #82 Skrevet 5. april 2013 Herregud. 3 barn med 3 forskjellige fedre? Hun burde begynne å p piller eller noe. Hva med hun på 25 år som har seks barn allerede? Hun vurderte å begynne med p-sprøyte... 3
Gjest Sunshine23 Skrevet 5. april 2013 #83 Skrevet 5. april 2013 Hva med hun på 25 år som har seks barn allerede? Hun vurderte å begynne med p-sprøyte... What? med 6 forskjellige fedre da? Neida Er så glad jeg ikke har barn enda. Vil ikke ha barn før jeg er 30 i hvertfall. Holder med tantebarn enn så lenge. Etter jeg har hatt overnattingsbesøk av de er jeg helt utslitt når de drar igjen.
SoftKitty Skrevet 5. april 2013 #84 Skrevet 5. april 2013 De hadde jo fortalt henne om hormonspiral etter det 6. barnet, det hadde hun aldri hørt om da men det var jo kanskje noe.... FACEPALM 2
Samaysa Skrevet 5. april 2013 #85 Skrevet 5. april 2013 (endret) Det endte visstnok med skilsmisse og tvangsinnleggelse. Sitat fra intervju med henne om mannen hun skilte seg fra: – Vi har altid haft vidt forskellige liv med hver vores vennekreds. Der skulle helt andre ting til for at gøre ham lykkelig end det, jeg gerne ville. Det var, som om Benjamin var 40 år, og jeg var 26. Han ville gerne sidde hjemme med familien og spise middag og drikke rødvin. Det ville jeg også gerne. Men jeg ville også gerne i byen og drikke shots. Endret 5. april 2013 av Samaysa
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #86 Skrevet 5. april 2013 Det endte visstnok med skilsmisse og tvangsinnleggelse. Sitat fra intervju med henne om mannen hun skilte seg fra: – Vi har altid haft vidt forskellige liv med hver vores vennekreds. Der skulle helt andre ting til for at gøre ham lykkelig end det, jeg gerne ville. Det var, som om Benjamin var 40 år, og jeg var 26. Han ville gerne sidde hjemme med familien og spise middag og drikke rødvin. Det ville jeg også gerne. Men jeg ville også gerne i byen og drikke shots. Hva? Er dette hun med seks unger? Anonym poster: 7707f6e4b7ed0b318e40e130c070a1c9
Samaysa Skrevet 5. april 2013 #87 Skrevet 5. april 2013 Hva? Er dette hun med seks unger? Anonym poster: 7707f6e4b7ed0b318e40e130c070a1c9 Ja
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #88 Skrevet 5. april 2013 Ja Så crazy. Ser på den sesongen hvor hun nettopp har fått sitt sjette barn, og hun snakker jo om hvordan hun ønsker seg flere. Hvor er ungene, da? Anonym poster: 7707f6e4b7ed0b318e40e130c070a1c9
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #90 Skrevet 5. april 2013 Jeg forstår at de i Unge Mødre DK ikke er helt som den jevne danske Men den banningen (hvertfall sensureringen) er helt sinnsyk. Det er jo HELE tiden. Til og med bland bestemødrene som i mange tilfeller er helt "normale" dansker (altså ikke en kjederøykende tenåringsmor på kanten med barnevernet og på trygd). Jeg er ikke så alt for stø i dansk, så jeg forstår ikke alle ordene. Godt mulig de sensurerer i overkant mye (for eksempel sensurerte de ordet "Satan" da det var snakk om den fallende engelen Satan/Djevelen i forbindelse med Bibelen). Anonym poster: 7707f6e4b7ed0b318e40e130c070a1c9 ´De sensurer ikke i den danske versjonen, så det er nok tv noirge som står for all pipingen. Anonym poster: c778822a2785afcaf3ac14fc4cb1db45
#sober# Skrevet 5. april 2013 #91 Skrevet 5. april 2013 Spoiler.... IKKE les om du ikke vil vite hva som skjer med Hannah og Cecilya. Jeg fant dette på nettet: I episode 1, sessong 16 av unge mødre dk handler hele episoden om Hannah og hennes datter. Tenkte jeg kunne dele det her, siden folk ofte spør hvordan det har gått med de. Skive kommune bestemmer allerede halvveis i graviditeten og følge Hannah. De mener bla at hun ikke kan styre sine følelser. Etter at de kommer hjem fra sykehuset har hun besøk av pedagog og "sundhetspleijerske" fire timer hver dag. Etter tre uker sluttet datteren og puste i 20 sekunder, mens kommunen var der. De ble sendt på sykehus og blir der i tre uker. Sykehuspersonalet skal holde et øye med dem for kommunen. De mener at hun ikke kan se datterens behov og må på mødrehjem. Rett etter utskrivelsen reiser de på mødrehjem og blir der i fem måneder før de mener hun kan flytte for seg selv. Etterhvert møter hun Maks og han flytter inn. De har et turbulent forhold. Kommunen er på besøk 3-4 ganger i uka. De går inn for en tvangsfjernelse, men Hannah vinner saken. Ting går veldig bra med Cecilya og får ros av kommunen. Hun blir gravid med Maks, begge er glad for det. To uker etter at testen viser positiv går Maks fra henne. Både Maks og kommunen mener hun bør ta en abort. Kommunen sier at de vil fjerne Cecilya og det nye barnet om hun ikke tar abort fordi hun ikke vil greie å være tobarnsmor alene. Så hun tar abort. Hannah spør kommunen om å få psykolog for å bearbeide aborten og bruddet med Maks. Det får hun ikke, og hun har ikke råd til å betale det selv. Hun ber da om å få mer avlastning enn annenhver helg som hun har hatt siden hun flyttet ut fra mødrehjemmet. Det vil ikke kommunen gi henne. Kommunen går inn for ny tvangsfjernelse pga ustabile forhold rundt Cecilya. Denne gangen taper hun saken. Hun anker og taper igjen. Hun anker enda en gang og taper da også. Hun anker igjen og denne gangen skal saken opp i retten. Og domstolen gir Hannah medhold og hun kan få sin datter hjem igjen. Men kommunen nekter å utlevere Cecilya selv om hun har vunnet i retten. Hannah kontakter politiet som ikke forstår hvorfor de gjør dette. Hannah velger å hente ut Cecilya av pleiefamilien uansett. Hannah og Maks bor nå sammen med Cecilya og kommunen er så og si ute av bildet. De skal se på saken etter 6 måneder. Cecilya bærer preg av å ha vært en kasteball i systemet. Virker ikke som hun bor med Maks nå lengre iallfall: http://www.udeoghjemme.dk/Underholdning/De-unge-moedre/2013/01/03-Min-kaereste-bankede-mig.aspx
Samaysa Skrevet 5. april 2013 #92 Skrevet 5. april 2013 Virker ikke som hun bor med Maks nå lengre iallfall: http://www.udeoghjem...ankede-mig.aspx Det der har jeg lest før, men har av en eller annen grunn glemt det. Hver gang jeg ser dette programmet (som er ganske sjelden) har jeg dataen ved siden av meg mens jeg googler de forskjellige deltakerne
#sober# Skrevet 5. april 2013 #93 Skrevet 5. april 2013 Det der har jeg lest før, men har av en eller annen grunn glemt det. Hver gang jeg ser dette programmet (som er ganske sjelden) har jeg dataen ved siden av meg mens jeg googler de forskjellige deltakerne Haha, me too! Både Hannah, Natacha og Camilla har alle blitt googlet her også. 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #94 Skrevet 5. april 2013 Før så jeg alltid i samtid med danskene, men etter de har sperret av for norske ip adresser blir det mest til at jeg leser om hva det står om de i ukebladene. Er jo veldig lenge siden det som sendes nå ble sendt i danmark. Anonym poster: c778822a2785afcaf3ac14fc4cb1db45
Samaysa Skrevet 5. april 2013 #95 Skrevet 5. april 2013 Hun der Line og venninna var virkelig harry. 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #96 Skrevet 5. april 2013 Haha, så kult å se at det er flere som følger med på dette, ja hva skal vi si, harry program Når jeg ser Natasha Nikita (hva er det for et navn, sånn btw), så ser jeg kun de gule tennene hennes.. bæh. finnes det ikke en av de jentene som er halvveis normal? Camilla kanskje? selv om hun gikk fra mannen nå da, men sånn ellers har jo hun tatt utdanning osv. Hun Camilla som forøvrig har en norsk mor), har jo forlovet seg på ny, så nå kan hun vel snart føye seg inn i rekken med 3 barn med 3 menn. Anonym poster: c778822a2785afcaf3ac14fc4cb1db45 1
missdior Skrevet 5. april 2013 #97 Skrevet 5. april 2013 Line er redd for at Nicki skal bli sjalu når hun DANSER med en annen mann?? Unnskyld meg, var det ikke Nicki som "hadde kysset litt" med en sommerflørt? Åååh... damer er for snille 7
Samaysa Skrevet 5. april 2013 #98 Skrevet 5. april 2013 Line er redd for at Nicki skal bli sjalu når hun DANSER med en annen mann?? Unnskyld meg, var det ikke Nicki som "hadde kysset litt" med en sommerflørt? Åååh... damer er for snille Nå er det i hvert fall slutt mellom dem.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #99 Skrevet 7. april 2013 Jeg reagerer veldig på at de hele tiden bytter kjærester og flytter hit og dit. At de røyker med begge henda og lever på trygd er overhodet ikke bra det heller, men det som virkelig plager meg er alle de mennene (guttene) og boplassen de har. Når det går dårlig med et forhold hopper de videre inn i neste, som selvfølgelig går i dass og slik fortsetter de. At barna hele tiden har en ny "onkel" (eller Far) og et nytt hjem to ganger i måneden, kan jo ikke være bra. Jeg er kun i sesong 10 nå, men hun ene har flyttet 9 ganger på 1,5 år. Anonym poster: 7707f6e4b7ed0b318e40e130c070a1c9 1
SoftKitty Skrevet 7. april 2013 #100 Skrevet 7. april 2013 Han Peter (tror jeg det var) har visst vært sammen med TRE jenter fra unge mødre... haha! Han må ha en slags milf-fetisj eller noe^^ 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå