Gå til innhold

Unge mødre Danmark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser den siste sesongen på tvnorge-netttv nå...er på episodene der natasha nikita er i tyrkia..blir HELT GAL av de stroppene på bh og kjole som hun aldri har oppå skuldrene....ARGH...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser den siste sesongen på tvnorge-netttv nå...er på episodene der natasha nikita er i tyrkia..blir HELT GAL av de stroppene på bh og kjole som hun aldri har oppå skuldrene....ARGH...

Har hun funnet seg en ny tyrker der nede?

Skrevet (endret)

Hun er på ferie med familien, men hun har vært på en date :P Hele henne irriterer meg veldig...måten hun prater på osv. Hender jeg spoler over hennes innslag.

Endret av SoftKitty
  • 2 uker senere...
Skrevet

SERIØST!! Trodde Amanda Sisse sine øyenbryn var stygge før, men det her tar kaaaaaka! Djiiises :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

SERIØST!! Trodde Amanda Sisse sine øyenbryn var stygge før, men det her tar kaaaaaka! Djiiises :fnise:

Hehehe :laugh:

Hun er ikke den eneste i serien med stygge øyenbryn for å si det sånn:

framnes2.jpg

Camilla

amanda-sisse.jpg

Amanda Sisse

melissa.jpg

Melissa

Endret av Samaysa
  • Liker 7
Skrevet

Hehehe :laugh:

Hun er ikke den eneste i serien med stygge øyenbryn for å si det sånn:

framnes2.jpg

Camilla

amanda-sisse.jpg

Amanda Sisse

melissa.jpg

Melissa

Hahahhaa, fyyyyyfader!

• Liker 4
Skrevet

Hahaha, jeg må le. Det var AKKURAT det jeg tenkte når hun dukket opp i dag også. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Kom over det her: Camilla går fra mannen sin to mnd etter bryllupet ... også de som var så søte sammen da, lurer på hva som har skjedd..

http://www.kanal4.dk...son-14-afsnit-7

Anonym poster: 34a8734fffdbf3383a7572c95f0e1127

Skrevet

Haha, så kult å se at det er flere som følger med på dette, ja hva skal vi si, harry program :fnise:

Når jeg ser Natasha Nikita (hva er det for et navn, sånn btw), så ser jeg kun de gule tennene hennes.. bæh.

finnes det ikke en av de jentene som er halvveis normal? Camilla kanskje? selv om hun gikk fra mannen nå da, men sånn ellers har jo hun tatt utdanning osv.

Skrevet

Haha, så kult å se at det er flere som følger med på dette, ja hva skal vi si, harry program :fnise:

Når jeg ser Natasha Nikita (hva er det for et navn, sånn btw), så ser jeg kun de gule tennene hennes.. bæh.

finnes det ikke en av de jentene som er halvveis normal? Camilla kanskje? selv om hun gikk fra mannen nå da, men sånn ellers har jo hun tatt utdanning osv.

Joda, hun virker som en av de mer oppegående av dem. Synes likevel at hun er en smule trashy. Husker hun og noen venninner gikk på fest i et alt for lite politikostyme som ikke akkurat var av den uskyldige sorten.

Natasha Nikita er fryktelig harry. Tennene er gule, men tror nok at det er hele framtoningen hennes som gjør at man legger såpass mye merke til det. Hun virker ikke akkurat så veldig velstelt. Mistet ungen sin til barnevernet gjorde hun også. Huff... Synes egentlig synd på slike som blottlegger seg så forferdelig.

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken sesong møtte vi en jente med brunt hår, som bodde sammen med det første barnet sitt, men som hadde sendt babyen sin til pappan? Jeg husker jeg ble så sinna fordi barnevernet osv. hadde overbevist den unge jenta til å tro at å sende bort barnet var det beste (istedet for at pappan kom og hjalp henne, eller opprette et hjelpetiltak for henne), og når hun først gikk med på det frivillig fikk hun ikke barnet tilbake igjen, noe de ikke hadde nevnt for henne..

Husker jeg feil?

Anonym poster: 2a4428db44ba5846a37b253d89c1fefe

AnonymBruker
Skrevet

Muligens det er Katherina du tenker på?

Ser nå ut til at hun har fått barn nr 3. Jeg synes hele tiden veldig synd på henne. Det virket virkelig ikke som om hun hadde det noe bra med seg selv.

http://www.udeoghjemme.dk/Underholdning/De-unge-moedre/2012/08/katharina-slap-ud-af-foedselsdepression.aspx

Og hun er fortsatt sammen med Peter (som er eksen til en annen av de unge mødrene)

Anonym poster: 152413b34f8ce3e6f1d49b328b3e6063

Skrevet

Ser en episode som går på tvnorge akkurat nu.

Hun der Line var jo veldig glad i sminke gitt... Og hun som er moren til Cecilaya er visst gravid på ny.

Skrevet

Spoiler.... IKKE les om du ikke vil vite hva som skjer med Hannah og Cecilya.

Jeg fant dette på nettet:

I episode 1, sessong 16 av unge mødre dk handler hele episoden om Hannah og hennes datter. Tenkte jeg kunne dele det her, siden folk ofte spør hvordan det har gått med de.

Skive kommune bestemmer allerede halvveis i graviditeten og følge Hannah. De mener bla at hun ikke kan styre sine følelser. Etter at de kommer hjem fra sykehuset har hun besøk av pedagog og "sundhetspleijerske" fire timer hver dag.

Etter tre uker sluttet datteren og puste i 20 sekunder, mens kommunen var der. De ble sendt på sykehus og blir der i tre uker. Sykehuspersonalet skal holde et øye med dem for kommunen. De mener at hun ikke kan se datterens behov og må på mødrehjem.

Rett etter utskrivelsen reiser de på mødrehjem og blir der i fem måneder før de mener hun kan flytte for seg selv. Etterhvert møter hun Maks og han flytter inn. De har et turbulent forhold. Kommunen er på besøk 3-4 ganger i uka. De går inn for en tvangsfjernelse, men Hannah vinner saken.

Ting går veldig bra med Cecilya og får ros av kommunen. Hun blir gravid med Maks, begge er glad for det. To uker etter at testen viser positiv går Maks fra henne. Både Maks og kommunen mener hun bør ta en abort. Kommunen sier at de vil fjerne Cecilya og det nye barnet om hun ikke tar abort fordi hun ikke vil greie å være tobarnsmor alene. Så hun tar abort.

Hannah spør kommunen om å få psykolog for å bearbeide aborten og bruddet med Maks. Det får hun ikke, og hun har ikke råd til å betale det selv. Hun ber da om å få mer avlastning enn annenhver helg som hun har hatt siden hun flyttet ut fra mødrehjemmet. Det vil ikke kommunen gi henne.

Kommunen går inn for ny tvangsfjernelse pga ustabile forhold rundt Cecilya. Denne gangen taper hun saken. Hun anker og taper igjen. Hun anker enda en gang og taper da også. Hun anker igjen og denne gangen skal saken opp i retten. Og domstolen gir Hannah medhold og hun kan få sin datter hjem igjen. Men kommunen nekter å utlevere Cecilya selv om hun har vunnet i retten. Hannah kontakter politiet som ikke forstår hvorfor de gjør dette.

Hannah velger å hente ut Cecilya av pleiefamilien uansett. Hannah og Maks bor nå sammen med Cecilya og kommunen er så og si ute av bildet. De skal se på saken etter 6 måneder. Cecilya bærer preg av å ha vært en kasteball i systemet.

Skrevet

Uff, det er så forferdelig for det er alltid barna som blir den skadelitte. Håper virkelig de kan klare å gi det stakkars barnet et stabilt og trygt miljø i fremtiden for slik som det har vært er ikke bra..

Skrevet

Muligens det er Katherina du tenker på?

Ser nå ut til at hun har fått barn nr 3. Jeg synes hele tiden veldig synd på henne. Det virket virkelig ikke som om hun hadde det noe bra med seg selv.

http://www.udeoghjem...depression.aspx

Og hun er fortsatt sammen med Peter (som er eksen til en annen av de unge mødrene)

Anonym poster: 152413b34f8ce3e6f1d49b328b3e6063

De har tydeligvis gått fra hverandre skriver de på denne siden idag. Så 3 barn, fra 3 menn og alenemor. Grattis!

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg ser Natasha Nikita (hva er det for et navn, sånn btw)

Det er russisk. Natasha er jentenavn. Nikita, derimot, er et mannenavn.

Anonym poster: 653ce3476b1a3ff7fc8f6508a7b695b5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare lurer på den banningen som blir sensurert.

Jeg syntes det er sensurpiiping hele tiden! Er det vanlig med så mye banning i Danmark, eller sensurerer de bare over en lav sko?

Anonym poster: 7707f6e4b7ed0b318e40e130c070a1c9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare lurer på den banningen som blir sensurert.

Jeg syntes det er sensurpiiping hele tiden! Er det vanlig med så mye banning i Danmark, eller sensurerer de bare over en lav sko?

Tror ikke de som er med i programmet der representerer normalen i landet. De banner nok mye mer en en helt vanlig danske ;)

Anonym poster: 9e797e605539059d7407addcbce4dfc1

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke de som er med i programmet der representerer normalen i landet. De banner nok mye mer en en helt vanlig danske ;)

Anonym poster: 9e797e605539059d7407addcbce4dfc1

Jeg forstår at de i Unge Mødre DK ikke er helt som den jevne danske :)

Men den banningen (hvertfall sensureringen) er helt sinnsyk. Det er jo HELE tiden. Til og med bland bestemødrene som i mange tilfeller er helt "normale" dansker (altså ikke en kjederøykende tenåringsmor på kanten med barnevernet og på trygd).

Jeg er ikke så alt for stø i dansk, så jeg forstår ikke alle ordene. Godt mulig de sensurerer i overkant mye (for eksempel sensurerte de ordet "Satan" da det var snakk om den fallende engelen Satan/Djevelen i forbindelse med Bibelen).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...