Gå til innhold

Unge mødre Danmark

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kriminell og narkoman? You go girl.

Anonymous poster hash: 56148...3c2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er stygt av produksjonsselskapet å ta med de værste tilfellene. http://www.udeoghjemme.dk/Underholdning/De-unge-moedre/2013/08/33-Natascha-Lineas-datter-skal-tvangsfjernes.aspx

Det er litt som Morgan&Ola Conny.

Seriøst, du kan ikke sammenligne de danske katastrofegreiene der med Morgan og Ola Conny?? De er jo skikkelige folk, og tv-programmet er jo klippet for å vise de som ekstra enkle. De er jo oppegående med jobb, hjem osv.

Anonymous poster hash: f5207...da6

• Liker 2
Gjest Sunshine23
Skrevet

Er det bare meg eller det er flere i den danske versjonen som får ungen fjernet av BV?

Skrevet (endret)

Er det bare meg eller det er flere i den danske versjonen som får ungen fjernet av BV?

Det er mange. 3 stk. som jeg kommer på nå, men det er garantert flere for jeg har ikke sett alle sesongene. Og det er jo mange som har problemer med barnevernet (type bekymringsmelding/tett oppfølging). Så er det over snittet mange programdeltagere som har diagnosebarn.

Endret av Alice123
Skrevet

Haha, jeg og sambo har sett en del på De unge mødre, litt fordi jeg var gravid og litt fordi det er det det er.

Så noen dager etter fødselen snur han seg og ser på meg med undring i blikket;

Du? Når kommer egentlig de barnevern folkene hit?

Jeg: hva? barnevernet?

Han; Ja, er ikke de på besøk hos alle da?

Jeg; Hvor har du det i fra?

Han; Alle unge mødre får jo besøk av barnevernet! For å bli godkjent som foreldre liksom.

Har aldri ledd så mye i mitt liv :P Han hadde vist spurt svigermor også, og hun sitter vist ennå å humrer i strikketøyet.

Stakkars mannen min, han hadde faktisk vært oppriktig bekymret <3 Han har sine øyeblikk den karen :ler:

(Må nevnes at vi er 20 og 21, så vi er ikke så altfor unge heller :) )

• Liker 11
  • 1 måned senere...
Skrevet

Noen som vet blogg adressen til noen av disse?

Anonymous poster hash: c7788...b45
Skrevet

Er det Nannas kjæreste som blir intervjuet i "Kokainens pris" på tv2 zebra akkurat nå?

Anonymous poster hash: 4b93f...941
Skrevet

Er det Nannas kjæreste som blir intervjuet i "Kokainens pris" på tv2 zebra akkurat nå?

Jupp. Har lest litt inne på de danske forumene, og han er ikke mors beste barn han der

Skrevet

Jupp. Har lest litt inne på de danske forumene, og han er ikke mors beste barn han der

Kilder?

Skrevet

Kilder?

Altså, han har nettopp stått fram og blitt intervjuet i et dokumentarprogram om narkotika, der han blir presentert som tidligere kokainsmugler. Det ble også sagt at han har sonet en lang fengselsstraff.

Skrevet

Haha, jeg og sambo har sett en del på De unge mødre, litt fordi jeg var gravid og litt fordi det er det det er.

Så noen dager etter fødselen snur han seg og ser på meg med undring i blikket;

Du? Når kommer egentlig de barnevern folkene hit?

Jeg: hva? barnevernet?

Han; Ja, er ikke de på besøk hos alle da?

Jeg; Hvor har du det i fra?

Han; Alle unge mødre får jo besøk av barnevernet! For å bli godkjent som foreldre liksom.

Har aldri ledd så mye i mitt liv :P Han hadde vist spurt svigermor også, og hun sitter vist ennå å humrer i strikketøyet.

Stakkars mannen min, han hadde faktisk vært oppriktig bekymret <3 Han har sine øyeblikk den karen :ler:

(Må nevnes at vi er 20 og 21, så vi er ikke så altfor unge heller :) )

HaHa, stakkars fyr! :P

Skrevet

Så, hva synes folk?

Så på i går. Blir bare så forelska i lille Noah,for en fin gutt!

Kjæresten til hun uten tenner, Bengt(?) er virkelig ute å kjører! Ikke klarer han skrive, og jammen juksa han på eksamen :O

Sist gang ville hun tatovere seg når hun var gravid. Tatoveringsjenta sa at det var farlig når hun var gravid, hun kunne abortere.. men neida hun kjente mange hun som ble tatovert gravide... hjelpes!

De trodde også de skulle sitte 24 timer i fly en vei, for ei helg i Italia :O

Synes ikke det er rart de mister barnet.

ser dere på?

Anonymous poster hash: 81f79...b58

• Liker 1
Skrevet

Går det nye episoder nå?

Skrevet

Går det nye episoder nå?

Ja, tirsdager 22.30 på Fem.

• Liker 1
Skrevet

Ja, tirsdager 22.30 på Fem.

Åh, så gøy! Men, guri så sent!

Fikk med meg ein reprise på lørdag tror jeg det var.

Skrevet

Så, hva synes folk?

Så på i går. Blir bare så forelska i lille Noah,for en fin gutt!

Kjæresten til hun uten tenner, Bengt(?) er virkelig ute å kjører! Ikke klarer han skrive, og jammen juksa han på eksamen :O

Sist gang ville hun tatovere seg når hun var gravid. Tatoveringsjenta sa at det var farlig når hun var gravid, hun kunne abortere.. men neida hun kjente mange hun som ble tatovert gravide... hjelpes!

De trodde også de skulle sitte 24 timer i fly en vei, for ei helg i Italia :O

Synes ikke det er rart de mister barnet.

ser dere på?

Anonymous poster hash: 81f79...b58

Bent er jo alvorlig ordblind, synes mest synd på han jeg.

De har forresten fått barnet tilbake.

http://www.udeoghjemme.dk/Underholdning/De-unge-moedre/2013/12/49-Natascha-linea-og-Lia.aspx

Skrevet

De får hjelp av kommunen 10 timer i uken. Håper de klarer oppgaven som foreldre med litt hjelp og veiledning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...