Gå til innhold

Unge mødre Danmark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men med god hjelp kan de jo lære å bli skikket? Synes bare det var så dramatisk at de måtte skynde seg å ta ungen med en gang den var født. Og at de kun før treffe henne med tilsyn.

Men kjære deg, du kan vel lese mellom linjene? Den rotete og skitne leiligheten var jo bare et av flere symptomer. Det er jo helt tydelig at de er veldig enkle. Selv om de klarer å holde det noe lunde rydding er det nok mange andre faktorerer som spiller inn. Stimuli, oppfølging osv.

Anonym poster: f520712a6609b1cda6ffef48ff8acda6

• Liker 10
Skrevet

Ja, jeg er helt enig at barn må fjernes. Men jeg syns det er temmelig umenneskelig å hente ungen før man omtrent får kommet seg ut av fødesengen. Det burde være større mulighet for å kunne være med barnet under sykehusoppholdet, altså en dag eller to. Det fortjener både mor, far og baby, uansett hvor evneveike foreldrene kanskje er.

• Liker 8
Skrevet

Ja, jeg er helt enig at barn må fjernes. Men jeg syns det er temmelig umenneskelig å hente ungen før man omtrent får kommet seg ut av fødesengen. Det burde være større mulighet for å kunne være med barnet under sykehusoppholdet, altså en dag eller to. Det fortjener både mor, far og baby, uansett hvor evneveike foreldrene kanskje er.

Jeg tenker at det er like greit å hente det så fort som mulig slik at man ikke får tid tl å knytte seg unødvendig mye til barnet. Sjansen er nok stor for at de ikke får igjen ungen og det vet nok BV godt.

• Liker 10
Skrevet

Jeg er sterkt uenig. Slik jeg ser det så er viktigheten med å få bli kjent med barnet, få lukten inn i hukommelsen, få sjansen til å elske det når man kan, LANGT større enn den bittelille sjansen for mer tilknytning enn hva man allerede har etter å ha bært et barn i ni måneder. Til og med i adopsjonssituasjoner, iallfall utenlands, får man ha barnet i flere dager dersom man ønsker det. Det er og blir umenneskelig å rive et barn fra moren rett etter det er født. Man bør få tid på seg til å telle tær, til å amme, bade og være mor/far i den bittelille stunden man har til rådighet, når man er forespeilet at man aldri får lov til det siden.

• Liker 8
Skrevet

Da får vi være enige om å være uenige.

• Liker 2
Skrevet

Vel, jeg har helt sikkert mer erfaring enn deg på området og vet dermed bedre hva jeg snakker om. :)

• Liker 4
Skrevet

Vel, jeg har helt sikkert mer erfaring enn deg på området og vet dermed bedre hva jeg snakker om. :)

Why?

Anonym poster: be9dac9c59b3e6718878d61684a44b4d

• Liker 7
  • 2 uker senere...
Skrevet

Herreguuud.. Natasha Nikita er på en date med enda en tyrkisk servitør.... Ser ut som Remi får seg søsken snart :P

• Liker 12
Skrevet

Herreguuud.. Natasha Nikita er på en date med enda en tyrkisk servitør.... Ser ut som Remi får seg søsken snart :P

Haha, ja tenkte det samme :P

Skrevet

Kan noen dra opp BH-stroppene til Natasha Nikita?!?!?!?!?!?! :rasende:

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg reagerte mest på hun Amanda Sisse eller hva hun heter? Hun går rundt med jakke mens sønnen ligger bare i body med en tynn klut over :sjokkert:

Anonym poster: 2fca50e28f0faaf8da06b1ffbb79fb09

Skrevet

Jeg reagerte mest på hun Amanda Sisse eller hva hun heter? Hun går rundt med jakke mens sønnen ligger bare i body med en tynn klut over :sjokkert:

Anonym poster: 2fca50e28f0faaf8da06b1ffbb79fb09

Når jeg ser Amanda Sisse klarer jeg ikke å fokusere på noe annet øyenbrynene hennes :laugh:

• Liker 3
Skrevet

Mistet Natacha Nikita ungen?

Fant dette på nettet:

’Hun er en stor og kraftig pige på 21 år. Hun er uintelligent og uden empati for andre mennesker.’

Nogenlunde sådan beskrev kommunens psykolog i december Natacha Nikita fra De Unge Mødre, da hendes søn Remi på snart to år blev tvangsfjernet.

Skrevet (endret)

Ser sånn ut ja.

http://realityportal...e-min-historie/

Hun er redd for å gå i et tyrkisk bad sammen med moren fordi hun har blitt voldtatt, men å møte random bartendere på kveldstid er helt ok?

Merkelig dame. Jeg husker i en av episodene da hun dro til sykehuset for å få satt i gang fødselen. Hun fikk vite at babyen i magen var mindre enn det som var vanlig. Hun begynte å strigråte og tok seg en røyk for å roe seg ned.

Endret av Samaysa
  • Liker 3
Annonse
Skrevet

Er visst mange som har mistet barna sine i det programmet der...

Har de et hissigere barnevern der, eller bare et "bedre" barnevern?

Skrevet

Er visst mange som har mistet barna sine i det programmet der...

Har de et hissigere barnevern der, eller bare et "bedre" barnevern?

Tror en god del av de som er med i programmet er i barnevernets søkelys allerede før barnet kommer. Enkelte av deltagerne har jo hatt en ganske spesiell oppvekst selv, og de fleste som stiller opp på programmet er ganske ressurssvake. De er arbeidsledige, sliter med å ta utdanning og er unge og uerfarne når gjelder å ta vare på et barn. Ser dessuten ut som om mange av dem har en veldig dårlig livsstil, men mye røyking, drikking og festing.

Synes ikke det er rart at flere av de på programmet av mistet sine barn.

• Liker 3
Skrevet

Tror en god del av de som er med i programmet er i barnevernets søkelys allerede før barnet kommer. Enkelte av deltagerne har jo hatt en ganske spesiell oppvekst selv, og de fleste som stiller opp på programmet er ganske ressurssvake. De er arbeidsledige, sliter med å ta utdanning og er unge og uerfarne når gjelder å ta vare på et barn. Ser dessuten ut som om mange av dem har en veldig dårlig livsstil, men mye røyking, drikking og festing.

Synes ikke det er rart at flere av de på programmet av mistet sine barn.

Igrunn er det ikke rart nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...