Gå til innhold

Unge mødre Danmark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å? :P

Gruppen går jo ut på idiotiske statusopodateringer folk skriver på facebook. Men de som har skrevet dustestatusene blir jo selvfølgelig anonymisert.

Ida W. sin status ble lagt ut der fordi den var HELT, UÆunskyld utrykket, tilbakestående.

Det var noe greier om at kjæresten og barnefar hadde låst henne ute og at datteren hadde bæsj i rumpa og jeg vet ikke hva. Det var jævlig teit hvertfall.

Men ingen kunne jo knytte henne til denne statusen (men mindre man har sett den på hennes vegg før og da vet an det jo uansett). Frem til hun SELV går inn på gruppa og begynner å forsvare seg under fullt navn.

Måten hun "forsvarte" seg på var så pinlig og barnslig, at den mest av alt bekreftet inntrykket "kjæresten min har låst meg ute prinzzezza har bæsj i stumpen"-oppdateringen ga av henne.

Det var superpinlig

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært veldig gøy å se alle sammen som har vært med i en sesong til!! Husker hun Line godt, og hun mørkhårete venninna, også hun som hadde sønnen Gabriel(som nå forøvrig har fått 3 barn til).

Også lurer jeg på hvordan det gikk med hun Caroline som ventet nr 2 sist jeg så noe til hun.

hvilke husker dere?

Anonymous poster hash: c7788...b45
  • Liker 1
Skrevet

Jeg husker også godt hun Line og hun Emma eller hva hun venninna het.

Kristine Mossing husker jeg også :fnise: For en dame

Har vært inne på noen bloggene til de unge mødrene. Virker som flere har fått 1-2 barn til etter Unge Mødre.

AnonymBruker
Skrevet

Hun der som hadde ei jente som het Lotte og var sammen med Dan, har fått to nye unger. Så den familien hadde sist jeg sjekket, fire jenter til sammen.

Anonymous poster hash: 4b93f...941
Skrevet

Skulle ønske de begynte helt fra starten i sommer, mange av de gamle episodene av DK jeg ikke har sett!

Gjest Funky Punk
Skrevet

Skulle ønske de begynte helt fra starten i sommer, mange av de gamle episodene av DK jeg ikke har sett!

Jaaa :(

Istedenfor får vi særdeles kjedelige, norske episoder, blæh

AnonymBruker
Skrevet

på tvnorge sin nett tv ligger det kjempe mange sesonger av unge mødre dk

Anonymous poster hash: 34a87...127
AnonymBruker
Skrevet

Godt å se at ikke alle bilder retusjeres......eller??? Liker Hannah, men dette her var ikke pent.

http://www.seoghoer.dk/Nyheder/FilmOgTv/Hannah%20Melissa%20bryster.aspx

Anonymous poster hash: 34a87...127

det der var virkelig ulekkert. Kutt på leggen, møkkete skosåler, for liten truse som skjærer inn i "flesket" (jeg mener ikke hun er tykk), dobbelthake, strekkmerker på både pupper og hofter.

Virkelig uheldig bilde, for hun er jo søt

Anonymous poster hash: 7707f...1c9

Gjest Funky Punk
Skrevet

Det var et veldig uheldig bilde, på alle måter.

Enig med AB over meg at hun er jo egentlig ei søt jente, men uttrykk, vinkel, bakgrunn og alt ble bare grusomt i dette bildet.

Verste er vel føttene hennes og måten hun har 'knekt' dem på.

Skrevet (endret)

.

Endret av Samaysa
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Lines datter (Marie?) virker som en utrolig søt og harmonisk jente. Jeg liker forholdet de to har, og måten de prater til hverandre på.

Anonymous poster hash: abf55...998
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor det?

Ser du bildet eller? :P Det taler for seg. Hun har jo også tatt silikon og stilt opp på masse nakenshooter, pluss laget en gruuusom trancesang! :fnise:

• Liker 1
Gjest Sunshine23
Skrevet

Hun viser ingen ting på bildet og ser heller ikke problemet med at hun har tatt silikon.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Malou Stella har blant annet brukt narkotika, så ja, jeg vil si at hun har vært ute å kjøre. Hvordan hun er eller hva hun driver med i dag, vet jeg dessverre ingenting om, men vi får håpe at hun har klart å slutte.

Anonymous poster hash: 4b93f...941
Skrevet (endret)

Kombinasjonen naken kropp og hund ble litt feil for meg, da. Men funker vel sikkert for de som har fetisj på hunder.. ;)

Endret av Teriyaki

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...