Gå til innhold

Unge mødre Danmark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anonym poster: 2acd4bce8406c745e71ca7d0664db645

Hvorfor siterer du et innlegg uten å skrive noe?

Anonym poster: 4b93ff6379a9265140c5e386f171d941

Skrevet

De uttaler det som "Maluka". En kombi av Malou og Luca da de liksom ønsket begge navnene, men ikke klarte å bestemme seg! :)

Skrevet (endret)

.

Endret av Samaysa
AnonymBruker
Skrevet

Leste at Nanna og Ditlev ble overvåket av kommunen de også.. Noen som vet hvorfor?

Anonym poster: af9541ef47a57e37cfac9d8847bd3a1b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes faktisk veldig synd på Natacha (nikita natacha) ellr hva hun heter som har mistet sønnen sin, Remi. Altså hun er ikke den beste mora jeg har sett, men av det jeg har fått med meg, så ser jeg ingen grunn til at de skal tvangsflytte sønnen hennes. Hun får jo engang ikke sett han hver uke? eller i det minste få vite hvor han er.

Hannah Melanie eller hva hun heter som også har mistet datteren sin, Cecilya, får jo se henne hver uke. Og hun er jo et hakket verre. Ihvertfall av det jeg har fått med meg. hun har blant annet festet mens cecilya har vært tilstede og sånt. Men hva er grunnen til at de tar sønnen fra Natacha?

Er også enig i at Søs virker flink og fornuftig.

Anonym poster: 9acc3cee7b700a13384e75fbb456ac5d

Det er absolutt ikke rart at hun mistet Remi, både basert på hva man får se på tv og andre ting.

1. Hun røyker sønnen i ansiktet - selvom han har fått påvist astma.

2. Leiligheten er generelt grisete, og hun evner ikke å ta vare på seg selv.

3. Hun har ved flere anledninger skjelt ut sykehuspersonell når de ikke har gjort som det passet henne, samt tatt Remi med hjem selvom legene ville beholde ham til observasjon.

4. Hun har også ved flere anledninger vist temperamentet sitt på en uheldig måte til kommuneansatte som prøver å hjelpe henne, samt nektet å samarbeide/ta i mot hjelp. Hun mener at de lyver og beskylder henne for ting de ikke har gjort (de stilte f.eks spørsmålstegn ved et blåmerke han hadde på beinet, og det tok hun som at de mente at hun slo sønnen).

5. Hun har truet med å rømme med sønnen, det er grunnen til at hun kun får innvilget overvåket samvær.

6. Hun har etter tvangsfjernelsen også vært veldig frem og tilbake mtp hvorvidt hun vil ha Remi tilbake eller ikke. Hun mente at det var bedre å bryte all kontakt hvis hun bare fikk se han en time i uka.

7. Og definitivt verst av alt: Katherina (også fra UM) har publisert en chattelogg mellom henne og Natacha Nikita hvor NN forteller at Remi har drukket sjokolademelk med alkohol i, og hvor hun gir uttrykk for at det ikke gjør noe og at det er morsomt å se han full. Katherina sendte inn bekymringsmelding etter denne hendelsen, og politiet besluttet øyeblikkelig tvangsfjerning. NN har i etterkant sagt at Remi drakk sjokolademelken ved et uhell, men chatteloggen sier noe annet - selvom den selvfølgelig kan være manipulert.

På www.dubii.dk har de et eget unge mødre-forum hvor all sladderen kommer, også hentet fra personlige facebook-profiler til deltakerne, og deres poster på ulike forum.

Anonym poster: 0326b2e2f1939dd9bba1914b5c13555e

• Liker 8
Skrevet

NN er jo ikke god i hodet. Skjønner godt at sønnen ble fjernet og godt er det. Tror han har bedre hos sine fosterforelre.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke NN er helt klar over hva det vil si å være forelder... Sånn som da hun hadde vært uvel i tre uker da hun var gravid. Og derfor ville ha igangsatt fødselen, selv om det var over en måned til termin (!).

Eller da hun var så lei seg for at fosteret ikke vokste, og roet ned med en røyk.

Anonym poster: 7707f6e4b7ed0b318e40e130c070a1c9

• Liker 3
Skrevet

Jeg reagerte litt på den episoden der NN sier at hun ikke taklet sine egne småsøsken og det at hennes mor skulle få et barn til.

Tolket det litt som at hun ikke taklet småbarn, men det er jo min tolkning.

Uansett er det ikke alle som får utdelt et tykt manuskript ved fødsel.... (altså at NN nok har fått et litt tynt manuskript utdelt)

Skrevet

Line Sofie er flink synes jeg! Imponerende karakter hun fikk, og hurra for at hun fullfører drømmen om å studere medisin:)

AnonymBruker
Skrevet

Line Sofie er flink synes jeg! Imponerende karakter hun fikk, og hurra for at hun fullfører drømmen om å studere medisin:)

Jeg fikk ikke med meg hvilken karakter hun fikk, hva ble det?

Anonym poster: d8ade93736024ba97e1da8105c6a589a

Skrevet

Hun fikk 12:) Var 10 hun måtte ha for å ha sjans på å komme inn på medisin.

Skrevet

Æsj..Jeg har seinvakt på mandag, så får ikke sett den episoden. Den så litt spennende ut. Så jeg satser på at dere skriver veldig detaljert her hva som skjer. :fnise:

Skrevet

Hvis NN sitt mål er å komme i bedre form, hadde det vært mye mer effektivt å stumpe røyken enn å gå rundt og riste ei cola-flaske i ti minutter. Da hun ble andpusten av treningen, gikk hun for å ta seg en røyk. Den dama slutter aldri å overraske.

• Liker 5
Skrevet

Hvis NN sitt mål er å komme i bedre form, hadde det vært mye mer effektivt å stumpe røyken enn å gå rundt og riste ei cola-flaske i ti minutter. Da hun ble andpusten av treningen, gikk hun for å ta seg en røyk. Den dama slutter aldri å overraske.

:fnise:
Skrevet

Hehe, måtte bare riste på hodet da jeg så "treningen" hennes. :fnise:

Skrevet

Skikkelig trening gitt, i tunika og ballerinasko, med røykepauser innimellom :fnise:

• Liker 4
Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor Nanna og Ditleif (eller hva han nå heter), blir etterforsket av kommunen. Vist det virkelig er bare pga fortiden til Nanna så er jeg mildt sagt sjokkert.. Jeg var også utagerende som 13-14 åring, og gjorde alt for mye rart. Men man vokser jo opp, og det er mye som forandres fram til man er 20!

Skrevet

Jeg og synes det er rart at det Nanna gjorde da hun var 13/14 skal komme og bite henne i baken nå! Altså; en blir jo eldre og fornuftig, og tenårene er jo den verste perioden..

Synes hun virker som ei bra mor jeg, og Ditleiv gjør det beste han kan mtp hans handikap.

Nok en gang så må jeg si at jeg lar meg imponere over Line Sofie, både over hvor målrettet hun har jobbet seg inn mot medisinstudiet, og hvor flink hun er med sønnen, pluss at hun virker veldig selvstendig:)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...