skruf Skrevet 27. april 2013 #261 Skrevet 27. april 2013 Jeg synes Søs er veldig flink til å være så ung! Hun er jo ikke mere enn 17, men tar seg godt av ungen, baker og lager sunn middag. Greit nok hun tok litt av med slanking og trening, men da hun oppdaget at det gikk utover melken så roet hun med trening. Ikke sulter hun seg for å gå ned i vekt heller, men hun spiser sunt og inntar bare sunne karbohydrater (som rugmel i den kaken hun bakte) 3
mamma_mia Skrevet 27. april 2013 #262 Skrevet 27. april 2013 Jeg synes Søs er veldig flink til å være så ung! Hun er jo ikke mere enn 17, men tar seg godt av ungen, baker og lager sunn middag. Greit nok hun tok litt av med slanking og trening, men da hun oppdaget at det gikk utover melken så roet hun med trening. Ikke sulter hun seg for å gå ned i vekt heller, men hun spiser sunt og inntar bare sunne karbohydrater (som rugmel i den kaken hun bakte) Veldig enig med deg. Hun er veldig flink. Forstår at det kan være litt tøft å få strekkmerker og legge på seg pga svangerskapet, spesielt når en er ung og vant med å være slank og fin. Jeg synes hun er flott nå altså og absolutt ikke tykk, men jeg kjenner jo igjen følelsen av å ville ha kroppen tilbake etter svangerskapet. Det tar uansett litt tid å venne seg til å ha en "ny" kropp med strekkmerker og kanskje slappere mage, forstår at hun gjør det hun kan for å komme tilbake i form.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #263 Skrevet 28. april 2013 Er ikke denne sesongen ferdig? Eller er det nye episoder? Jeg har hatt på serieopptak og det har ikke vært noe siden..onsdag eller torsdag....den episoden hvor Camilla Sophia og han nye kjæresten går ut og kjøper ny vogn? Har jeg gått glipp av noe? Er det noe mer etter det? Dette må vel være noe av det verste (og dessverre kjekkeste) jeg har sett på TV på lenge. For noen personligheter. Jeg er målløs! Og hva er greia med påmalte streker til øyenbryn? De ser mye eldre ut enn hva de egenlig er. hilsen ei som egentlig er aaaaltfor gammel til denne slags serie. Anonym poster: 364583a4b0f28f0d6ed65b3b898eb837
Teriyaki Skrevet 28. april 2013 #264 Skrevet 28. april 2013 Er ikke denne sesongen ferdig? Eller er det nye episoder? Jeg har hatt på serieopptak og det har ikke vært noe siden..onsdag eller torsdag....den episoden hvor Camilla Sophia og han nye kjæresten går ut og kjøper ny vogn? Har jeg gått glipp av noe? Er det noe mer etter det? Dette må vel være noe av det verste (og dessverre kjekkeste) jeg har sett på TV på lenge. For noen personligheter. Jeg er målløs! Og hva er greia med påmalte streker til øyenbryn? De ser mye eldre ut enn hva de egenlig er. hilsen ei som egentlig er aaaaltfor gammel til denne slags serie. Anonym poster: 364583a4b0f28f0d6ed65b3b898eb837 Jeg så unge mødre på fredagen, så det har ikke sluttet. Kommer ny episode i morgen. Det går mandag-fredag hver uke.
thinkywinky Skrevet 28. april 2013 #265 Skrevet 28. april 2013 Er ikke denne sesongen ferdig? Eller er det nye episoder? Jeg har hatt på serieopptak og det har ikke vært noe siden..onsdag eller torsdag.... Anonym poster: 364583a4b0f28f0d6ed65b3b898eb837 Serien er ferdig, altså sesongen... Så om du har serieopptakk må du sette på nytt serieopptak på den nye sesongen. Jeg har "brent" meg på det samme elv noen ganger. De episodene du har gått glipp av ligger uansett ute på Comoyo om du ønsker å se dem. De har imidlertid vært dørgende kjedelige så langt...Men det er litt som med trafikkulykker, man bare må se på likevel... 1
Fantomina Skrevet 28. april 2013 #266 Skrevet 28. april 2013 De siste episodene er ordentlig kjedelige. Jeg synes mødrene er gamle til å være "unge mødre" også. Greit nok at de fikk første barn som 17-åring, men når de er 25 og på tredje unge er de ikke så interessante lengre. I tillegg er voice-overen så repetitiv. "Søs har trent så mye at hun mistet melken", "Søs vil ha tilbake kroppen hun hadde før graviditeten og har trent så mye at hun ikke kunne amme", "Søs måtte trappe ned på treningen for å få melken tilbake så hun kunne amme igjen". Det er som å se dårlig amerikansk reality. 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #267 Skrevet 28. april 2013 Jeg synes faktisk veldig synd på Natacha (nikita natacha) ellr hva hun heter som har mistet sønnen sin, Remi. Altså hun er ikke den beste mora jeg har sett, men av det jeg har fått med meg, så ser jeg ingen grunn til at de skal tvangsflytte sønnen hennes. Hun får jo engang ikke sett han hver uke? eller i det minste få vite hvor han er. Hannah Melanie eller hva hun heter som også har mistet datteren sin, Cecilya, får jo se henne hver uke. Og hun er jo et hakket verre. Ihvertfall av det jeg har fått med meg. hun har blant annet festet mens cecilya har vært tilstede og sånt. Men hva er grunnen til at de tar sønnen fra Natacha? Er også enig i at Søs virker flink og fornuftig. Anonym poster: 9acc3cee7b700a13384e75fbb456ac5d
AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #268 Skrevet 28. april 2013 Hanna Melissa het hun kanskje? Det er så sykt mange rare navn der at jeg ikkeklarer å huske noen av de nøyaktig Anonym poster: 9acc3cee7b700a13384e75fbb456ac5d
AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #269 Skrevet 28. april 2013 Jeg synes faktisk veldig synd på Natacha (nikita natacha) ellr hva hun heter som har mistet sønnen sin, Remi. Altså hun er ikke den beste mora jeg har sett, men av det jeg har fått med meg, så ser jeg ingen grunn til at de skal tvangsflytte sønnen hennes. Hun får jo engang ikke sett han hver uke? eller i det minste få vite hvor han er. Hannah Melanie eller hva hun heter som også har mistet datteren sin, Cecilya, får jo se henne hver uke. Og hun er jo et hakket verre. Ihvertfall av det jeg har fått med meg. hun har blant annet festet mens cecilya har vært tilstede og sånt. Men hva er grunnen til at de tar sønnen fra Natacha? Er også enig i at Søs virker flink og fornuftig. Anonym poster: 9acc3cee7b700a13384e75fbb456ac5d Jeg vet ikke, synes NN er verre enn HM, iallfall i de siste episodene. NN gjør så mye rart og... ja, questionable, og HM har jo skjerpa seg veldig (selv om det som mangler er at hun dumper han idiot-kjæresten sin Maks). Anonym poster: d3019924c40b1fe9ad7776ba9c8e79c3
Samaysa Skrevet 28. april 2013 #270 Skrevet 28. april 2013 Jeg synes faktisk veldig synd på Natacha (nikita natacha) ellr hva hun heter som har mistet sønnen sin, Remi. Altså hun er ikke den beste mora jeg har sett, men av det jeg har fått med meg, så ser jeg ingen grunn til at de skal tvangsflytte sønnen hennes. Hun får jo engang ikke sett han hver uke? eller i det minste få vite hvor han er. Hannah Melanie eller hva hun heter som også har mistet datteren sin, Cecilya, får jo se henne hver uke. Og hun er jo et hakket verre. Ihvertfall av det jeg har fått med meg. hun har blant annet festet mens cecilya har vært tilstede og sånt. Men hva er grunnen til at de tar sønnen fra Natacha? Er også enig i at Søs virker flink og fornuftig. Anonym poster: 9acc3cee7b700a13384e75fbb456ac5d Jeg regner med at kommunen har kompetente folk som vet hva de driver med. Utifra det vi ser på tv-skjermen synes jeg faktisk at begge disse barna har levd under dårlige forhold med ustabile mødre. Sannsynligvis er det også mer som vi tv-seere ikke vet også. I denne situasjonen er det tross alt barna det dreier seg om. Det er de som lider ved å vokse opp i et hjem der deres behov ikke blir ivaretatt og deres utvikling ikke blir stimulert. Forhåpentligvis har de det bedre hos fosterforeldrene enn hos sine biologiske foreldre. 3
Teriyaki Skrevet 29. april 2013 #271 Skrevet 29. april 2013 Jeg synes som oftest synd på foreldre som blir fratatt barna sine. Ikke fordi jeg mener barnevernet gjør feil i å gjøre slike tiltak, men fordi at de fleste tilfeller av omsorgssvikt ikke er gjort med den intensjon om å ikke gi barnet det det trenger, og det er tydelig at foreldrene er glade i barna sine og sliter veldig med å ha mistet dem. Men nå er det barnas hensyn som er viktigst, derfor støtter jeg barnevernets avgjørelser, selv om jeg også får sympati med foreldrene. 2
Sol79 Skrevet 29. april 2013 #272 Skrevet 29. april 2013 Jeg syns Søs virker som en av de mest oppegående unge mødrene. Blir imponert over 17-åringer som tar ansvaret alvorlig. Natasha Nikita virker rett og slett mindre smart. Jeg tror Remi vil få det bedre hos en fosterfamilie. Ingen tvil. Noe av det verste syns jeg er at Max, kjæresten til Hannah, har en sønn som han ikke har kontakt med. Forsto det slik at Hannah ble sjalu fordi at hun og Cecilya ikke fikk Max sin fulle oppmerksomhet når sønnen var til stede, så derfor ble det slik at de ikke skulle ha kontakt. Helt merkelig at han føler seg som en far for Cecilya uten og tenke på sitt eget barn.
Gjest Lypcha Skrevet 29. april 2013 #273 Skrevet 29. april 2013 Jeg blir bare mer og mer imponert over Søs. Virker som en reflektert og fornuftig jente som kommer til å ta godt vare på Silke.
Gjest Ratata Skrevet 29. april 2013 #274 Skrevet 29. april 2013 Begynner å bli litt sliten av programverten som gjentar seg selv i det uendelige... Jada, vi har fått med oss at det er slutt mellom Michela og Benjamin nå.. 4
Mrs. Morgan Skrevet 29. april 2013 #275 Skrevet 29. april 2013 Er helt enig med dere angående søs. Liker også henne godt. For en gangs skyld er det en oppegående og fornufti mor i dden serien, hehe. Syns også synd på HM og NN men det er vel til for det beste for Remi og Cecilya. Men syns likevel mødrene har rett til å få hilse på barnet sitt en gang i uken eller noe. Blir jo litt feil å nekte de kontakt med barnet sitt i flere mnd i strekk. Det blir for drøyt for både mor og barn uansett situasjon. Man ser jo at de jentene blir veldig lei seg når de ikke får se ungen sin. Det skjærer litt inni meg selv om jeg ikke har barn selv, men jeg forstår jo hvor vondt det må være. Lurer på åssen Nanna og ditlev vil fikse livet som foreldre jeg :-P og om de klarer å holde sammen. Håper jo de klarer det, på dems vegne.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #276 Skrevet 30. april 2013 Snart ny episode! *glede seg* synd det er litt lite drama denne sesongen.... Anonym poster: 2acd4bce8406c745e71ca7d0664db645
Teriyaki Skrevet 30. april 2013 #277 Skrevet 30. april 2013 Noe av det verste syns jeg er at Max, kjæresten til Hannah, har en sønn som han ikke har kontakt med. Forsto det slik at Hannah ble sjalu fordi at hun og Cecilya ikke fikk Max sin fulle oppmerksomhet når sønnen var til stede, så derfor ble det slik at de ikke skulle ha kontakt. Helt merkelig at han føler seg som en far for Cecilya uten og tenke på sitt eget barn. Ja den der episoden husker jeg. Hadde helt glemt av den. Fikk et kjempedårlig inntrykk av både Hannah og Max da. Stakkars lille gutten som ble satt til side på den måten. Skjønner ikke hvordan han kan prioritere Cecilaya og Hannah over sin egen sønn.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #278 Skrevet 30. april 2013 Lurer på åssen Nanna og ditlev vil fikse livet som foreldre jeg :-P og om de klarer å holde sammen. Håper jo de klarer det, på dems vegne. http://www.udeoghjem...a-hinanden.aspx Anonym poster: 34a8734fffdbf3383a7572c95f0e1127
Samaysa Skrevet 30. april 2013 #279 Skrevet 30. april 2013 (endret) . Endret 28. januar 2014 av Samaysa
Gjest Funky Punk Skrevet 30. april 2013 #280 Skrevet 30. april 2013 http://www.udeoghjem...a-hinanden.aspx Anonym poster: 34a8734fffdbf3383a7572c95f0e1127 Så trist. De var jo så søte sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå