Samaysa Skrevet 25. april 2013 #241 Skrevet 25. april 2013 Er han bare 17?? Litt korttenkt å bli gravid med en fyr du nettopp har blitt sammen med, før de har flyttet sammen til og med. Spesielt når du allerede er alenemor til en på 2 år fra før.. De fleste av disse mødrene kan ikke akkurat skryte på seg at de er særlig gode til å tenke langt fram i tid da
mamma_mia Skrevet 25. april 2013 #242 Skrevet 25. april 2013 De fleste av disse mødrene kan ikke akkurat skryte på seg at de er særlig gode til å tenke langt fram i tid da Nei, det kan du trygt si Men jeg trodde hun var en av de litt mer oppegående.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #243 Skrevet 25. april 2013 Camilla Sophia er gravid igjen! Herregud! Lærer disse jentene ikke noe? Hun har vært sammen med kjæresten sin i 3 mnd.. og han er 17.. Anonym poster: 152413b34f8ce3e6f1d49b328b3e6063 Det verste er jo at for noen episoder siden så mente hun at hun slet sånn og var forbannet fordi hun ikke fikk raskt nok psykolog. Hun hadde selv bestemt seg for at hun hadde borderline personlighetsforstyrrelse. Og nå er alt glemt. Grusomt å høre Nadja fortelle om at hun kanskje skal kjøpe konfirmasjonsgaver til ungene allerede nå fordi hun er redd at hun kommer til til å dø av sykdommen før de blir så gamle. Synes så utrolig synd på henne Jeg synes også det er helt forferdelig, men jeg mener at det var totalt egoistisk av både hun og han å bli med vilje gravid når de visste godt at hun hadde kreft. En ting er at man kan bli gravid ved et uhell, eller at man finner ut at man har kreft når man er gravid. Men å sette kreftbehandlingen til side for å lage et barn til er bare så egoistisk at jeg har ikke ord. Det virker som om det var viktigere for henne å lage et avkom til den nye kjæresten sin enn å prøve å bli frisk for den sønnen hun hadde allerede. Og ikke minst tanken på at hun kan dø fra dem begge. Og Natacha Nikita. Jeg har ikke ord. Den jenta har ikke bare kvalm oppførsel, hun er så uintelligent at jeg kan ikke tenke meg at hun noen gang får beholde et barn. Anonym poster: f520712a6609b1cda6ffef48ff8acda6 3
Gjest Lypcha Skrevet 25. april 2013 #244 Skrevet 25. april 2013 Kjæresten til Camilla sophie er 21 år. 2
mamma_mia Skrevet 25. april 2013 #245 Skrevet 25. april 2013 Kjæresten til Camilla sophie er 21 år. Jeg så det stod det i dag. Det var ei som skrev han var 17 her.. fikk det ikke helt til å stemme.
mamma_mia Skrevet 25. april 2013 #246 Skrevet 25. april 2013 Det verste er jo at for noen episoder siden så mente hun at hun slet sånn og var forbannet fordi hun ikke fikk raskt nok psykolog. Hun hadde selv bestemt seg for at hun hadde borderline personlighetsforstyrrelse. Og nå er alt glemt. Jeg synes også det er helt forferdelig, men jeg mener at det var totalt egoistisk av både hun og han å bli med vilje gravid når de visste godt at hun hadde kreft. En ting er at man kan bli gravid ved et uhell, eller at man finner ut at man har kreft når man er gravid. Men å sette kreftbehandlingen til side for å lage et barn til er bare så egoistisk at jeg har ikke ord. Det virker som om det var viktigere for henne å lage et avkom til den nye kjæresten sin enn å prøve å bli frisk for den sønnen hun hadde allerede. Og ikke minst tanken på at hun kan dø fra dem begge. Og Natacha Nikita. Jeg har ikke ord. Den jenta har ikke bare kvalm oppførsel, hun er så uintelligent at jeg kan ikke tenke meg at hun noen gang får beholde et barn. Anonym poster: f520712a6609b1cda6ffef48ff8acda6 Jeg stusset også på at de psykiske problemene til Camilla Sophia plutselig var "glemt", hun våget jo knapt å gå på butikken for noen episoder siden. Når det gjelder Nadja og det at hun med vilje fikk et barn til selv om hun hadde kreft, husker jeg at det var veldig viktig for henne å gi sønnen et søsken. Hvis hun dør så har ihvertfall sønnen en bror som alltid vil være der. Jeg har sett alle sesongene av unge mødre dk og alt hun har gjort er nøye gjennomtenkt. Men risikoen er jo der for at begge guttene ender opp uten en mor, får ikke håpe det.. 2
Samaysa Skrevet 25. april 2013 #247 Skrevet 25. april 2013 (endret) Jeg stusset også på at de psykiske problemene til Camilla Sophia plutselig var "glemt", hun våget jo knapt å gå på butikken for noen episoder siden. Når det gjelder Nadja og det at hun med vilje fikk et barn til selv om hun hadde kreft, husker jeg at det var veldig viktig for henne å gi sønnen et søsken. Hvis hun dør så har ihvertfall sønnen en bror som alltid vil være der. Jeg har sett alle sesongene av unge mødre dk og alt hun har gjort er nøye gjennomtenkt. Men risikoen er jo der for at begge guttene ender opp uten en mor, får ikke håpe det.. Når det gjelder Nadja var vel egentlig grunnen til at de ikke kunne utsette det å få barn at hun kom til eller hadde allerede blitt steril som følge av behandlinga. Endret 25. april 2013 av Samaysa
mamma_mia Skrevet 25. april 2013 #248 Skrevet 25. april 2013 Når det gjelder Nadja var vel egentlig grunnen til at de ikke kunne utsette det å få barn at hun kom til eller hadde allerede blitt steril som følge av behandlinga. Ja det var jo også et viktig poeng. Og at sønnen fikk et søsken. Hun har jo egentlig 3 barn men mistet han ene midt i svangerskapet..
AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #249 Skrevet 25. april 2013 Jeg så det stod det i dag. Det var ei som skrev han var 17 her.. fikk det ikke helt til å stemme. Da må jeg beklage feilinformering. Jeg var sikker på at det stod at han var 17 i den første episoden han var med i. Anonym poster: 152413b34f8ce3e6f1d49b328b3e6063
AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #250 Skrevet 25. april 2013 Da må jeg beklage feilinformering. Jeg var sikker på at det stod at han var 17 i den første episoden han var med i. Anonym poster: 152413b34f8ce3e6f1d49b328b3e6063 Det er ikke samme mann, tror jeg! Den andre het noe annet og var med mørkt hår. Han som var 17 og var på besøk hos henne. Eller tar jeg helt feil. Anonym poster: a16ffdab776f7832c4c7ede3fcfd9bab
Teriyaki Skrevet 26. april 2013 #251 Skrevet 26. april 2013 (endret) Så vidt jeg har skjønt så er det kronisk leukemi Nadja har, det vil si at all behandling kun er palliativ (livsforlengende), så at hun kommer til å dø alt for tidlig er det dessverre ikke tvil om. Derfor synes jeg også det er litt rart at de valgte å bli gravide, men jeg har full forståelse for at hun ønsket et søsken til sønnen sin. Da har han også noen å dele sorgen over å ha mistet sin mor når den tid kommer. Veldig trist og urettferdig at en person som virker så fornuftig og god som henne skal få kreft. Men hun er sånn sett heldig. De fleste med kronisk blodkreft har gått bort innen fem til syv år. Hun har holdt ut lenge. Endret 26. april 2013 av Teriyaki 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #252 Skrevet 26. april 2013 Det er ikke samme mann, tror jeg! Den andre het noe annet og var med mørkt hår. Han som var 17 og var på besøk hos henne. Eller tar jeg helt feil. Anonym poster: a16ffdab776f7832c4c7ede3fcfd9bab Ah ha! Så det går så raskt at jeg ikke klarer å følge med en gang Men det er sant at han var mørkere i håret enn det Rasmus har nå.. Anonym poster: 152413b34f8ce3e6f1d49b328b3e6063
Kraula Skrevet 26. april 2013 #253 Skrevet 26. april 2013 Da må jeg beklage feilinformering. Jeg var sikker på at det stod at han var 17 i den første episoden han var med i. Anonym poster: 152413b34f8ce3e6f1d49b328b3e6063 Kjæresten til Line (som var sammen med Nicki før) er 17. Line, hun som har han sønnen som er så utrolig skjeløyd. 3
Teriyaki Skrevet 26. april 2013 #254 Skrevet 26. april 2013 Er det bare meg som hittil synes at den nye sesongen er litt kjedelig? Kanskje jeg har blitt bortskjemt med mye action fra forrige sesong.. Handler stort sett bare om trass unge, vektnedgang og dårlig økonomi nå. 3
Nord Skrevet 26. april 2013 #255 Skrevet 26. april 2013 Syns hun nye, Nanna Silje virker rimelig oppegående foreløpig;)
Samaysa Skrevet 26. april 2013 #256 Skrevet 26. april 2013 Syns hun nye, Nanna Silje virker rimelig oppegående foreløpig;) Bortsett fra slankingen, virket også Søs ganske så oppegående
AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #257 Skrevet 27. april 2013 Er det bare meg som hittil synes at den nye sesongen er litt kjedelig? Kanskje jeg har blitt bortskjemt med mye action fra forrige sesong.. Handler stort sett bare om trass unge, vektnedgang og dårlig økonomi nå. Syns også det var dødskjedelig, håper det tar seg litt opp. Hvor er NN som vi elsker å la oss sjokkere av? Anonym poster: 34a8734fffdbf3383a7572c95f0e1127
AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #258 Skrevet 27. april 2013 Så vidt jeg har skjønt så er det kronisk leukemi Nadja har, det vil si at all behandling kun er palliativ (livsforlengende), så at hun kommer til å dø alt for tidlig er det dessverre ikke tvil om. Derfor synes jeg også det er litt rart at de valgte å bli gravide, men jeg har full forståelse for at hun ønsket et søsken til sønnen sin. Da har han også noen å dele sorgen over å ha mistet sin mor når den tid kommer. Veldig trist og urettferdig at en person som virker så fornuftig og god som henne skal få kreft. Men hun er sånn sett heldig. De fleste med kronisk blodkreft har gått bort innen fem til syv år. Hun har holdt ut lenge. Var det ikke sånn at de valgte å prøve å få et barn til fordi det var stor sjanse for at beinmargen hans ville matche hennes? Anonym poster: 869fd9aa643896ad8bf558d847134d68
Teriyaki Skrevet 27. april 2013 #259 Skrevet 27. april 2013 Var det ikke sånn at de valgte å prøve å få et barn til fordi det var stor sjanse for at beinmargen hans ville matche hennes? Anonym poster: 869fd9aa643896ad8bf558d847134d68 Hmm det vet jeg ikke. Men må si jeg har litt betenkeligheter om å sette et barn til verden pga. det. Men uansett så vil ikke det kurere henne når kreften er kronisk..Så da har jeg i alle fall mer forståelse for at de fikk barnet for å gi Sebastian et søsken.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #260 Skrevet 27. april 2013 Var det ikke sånn at de valgte å prøve å få et barn til fordi det var stor sjanse for at beinmargen hans ville matche hennes? Anonym poster: 869fd9aa643896ad8bf558d847134d68 Det var ikke pga benmarg, men pga de ville gi eldstesønnen et søsken, så var de tosammen den dagen hun ikke er noe mere... Jeg kan godt skjønne den tankegangen. Anonym poster: d9e94e55ad8f74e9825684277663e5b6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå