Gå til innhold

Unge mødre Danmark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om den konflikten med Christian og Camilla da? Ble litt sjokkert over episoden i går, han virker jo ikke helt god! Trodde ikke han var så gal. Hun skulle jo aldri ha giftet seg med han i utgangspunktet.

Natacha Nikita er bare...sprø. Og absolutt alt som skjer i hennes liv er noen andres feil, aldri hennes..

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva synes dere om hun nye Line som er med? Hun ganske nye som er alene med 2 barn. Synes hun er litt tøff jeg, skiller seg ut fra de andre :fnise:

Så fort hun har kvittet seg med babykiloene, hun var jo knapt til å kjenne igjen!

Skrevet

Hva tenker dere om den konflikten med Christian og Camilla da? Ble litt sjokkert over episoden i går, han virker jo ikke helt god! Trodde ikke han var så gal. Hun skulle jo aldri ha giftet seg med han i utgangspunktet.

Natacha Nikita er bare...sprø. Og absolutt alt som skjer i hennes liv er noen andres feil, aldri hennes..

Jeg gikk glipp av den episoden, hva var greia mellom de to?

Skrevet

Jeg gikk glipp av den episoden, hva var greia mellom de to?

Han hadde truet henne på livet og knust et vindu mens barna var vitner etter de gikk fra hverandre. For ca 4 år siden hadde politiet blitt tilkalt etter en huskrangel som utartet seg. De intervjuet både han og Camilla i går, hver for seg. Han skyldte alt på henne, sa at hun trigget han. Han har alltid hatt et voldsomt temperament i følge Camilla. Han har også kalt henne mye stygt i sinne, som din feite ku osv.

De hadde kranglet mye og hatt et turbulent forhold hele tiden.

Skrevet

Dristet meg til¨å se på unge mødre danmark, og en episode var nok til å slå av , for tragisk og leit!

Skrevet

Han hadde truet henne på livet og knust et vindu mens barna var vitner etter de gikk fra hverandre. For ca 4 år siden hadde politiet blitt tilkalt etter en huskrangel som utartet seg. De intervjuet både han og Camilla i går, hver for seg. Han skyldte alt på henne, sa at hun trigget han. Han har alltid hatt et voldsomt temperament i følge Camilla. Han har også kalt henne mye stygt i sinne, som din feite ku osv.

Da var det nok like greit at de gikk hvert til sitt ja!

AnonymBruker
Skrevet

Christian mente på at hun overreagerte og at han ikke knuste vinduet. Han mente han bare banket på vinduet pga han skulle si noe til henne da hun begynte å kjøre.

Ikke vet jeg. Er vel bare de to som vet hva som egentlig skjedde.

Anonym poster: 561486b16cbe0123267ca6e23be133c2

Skrevet

Merkelig. For meg virket den familien som en av de mest stabile i hele programmet. Det viser vel bare at det er mye som skjer i kulissene som vi seere ikke får vite noe om.

Skrevet

Christian mente på at hun overreagerte og at han ikke knuste vinduet. Han mente han bare banket på vinduet pga han skulle si noe til henne da hun begynte å kjøre.

Ikke vet jeg. Er vel bare de to som vet hva som egentlig skjedde.

Anonym poster: 561486b16cbe0123267ca6e23be133c2

Det virket jo som han prøvde å bortforklare alt. Han hadde også bulket 7 biler i sinne og brukket fingen sin, men han hadde ihvertfall ikke slått henne som han sa.. men han mente det var hun som fikk han til å gå løs på andre ting. Moren til Camilla hadde også visst om disse sinneproblemene hans, og når Camilla fortalte henne at de skulle gifte seg hadde hun sagt "er du sikker på at det er det du vil?

Skrevet

Kan tenke meg at Camilla og Christian har hatt det veldig bra i gode perioder og motsatt i dårlige perioder. Husker hun sa i utdrikningslaget at han var god i sengen så de har vel hatt lidenskapen på plass :fnise:

Hun har vel håpet på at ting skulle bli bedre.

Dette er bare min teori.

Skrevet

Line er blitt flott, ja!

Christian skremmer meg. Han virket så utrolig bra og stabil i utgangspunktet, så plutselig...Ekkelt å tenke på at mennesker bare kan klikke sånn.

Men det er jo TV. Må jo ha det i bakhodet at ting KAN bli blåst litt ut av proporsjoner . Og jeg kjenner jo ikke fyren overhodet.

Skrevet

Det var jo ganske tydelig at Christian ikke snakket helt sant.......rødflekket på halsen og i kinnene, flakkende blikk, og la all skyld på Camilla. Bare det at han sa at han hadde slått bulk i bilen flere ganger, brukket en finger pga han hadde slått til noe, og at han sa at hun var så irriterende og fæl!

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke Camilla lyver om Christian, men etter det jeg har sett av henne spesielt i litt tidligere sesonger så har hun en tendens til å overdrive bittelitt nå og da så det kan jo være hun gjør det nå også. Men hvis han hadde slike temperamentsproblemer var det nok like greit at de gikk fra hverandre, det kan jo være at de fikk frem både det beste og det verste i hverandre...

AnonymBruker
Skrevet

Camilla Sophia er gravid igjen! Herregud! Lærer disse jentene ikke noe? Hun har vært sammen med kjæresten sin i 3 mnd.. og han er 17..

Anonym poster: 152413b34f8ce3e6f1d49b328b3e6063

Skrevet

Camilla Sophia er gravid igjen! Herregud! Lærer disse jentene ikke noe? Hun har vært sammen med kjæresten sin i 3 mnd.. og han er 17..

Sammen i tre mnd og 2 mnd på vei :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hun barn fra før av?

Anonym poster: be9dac9c59b3e6718878d61684a44b4d

Skrevet (endret)

Grusomt å høre Nadja fortelle om at hun kanskje skal kjøpe konfirmasjonsgaver til ungene allerede nå fordi hun er redd at hun kommer til til å dø av sykdommen før de blir så gamle. Synes så utrolig synd på henne :(

Endret av Samaysa
  • Liker 4
Skrevet

Grusomt å høre Nadja fortelle om at hun kanskje skal kjøpe konfirmasjonsgaver til ungene allerede nå fordi hun er redd at hun kommer til til å dø av sykdommen før de blir så gamle. Synes så utrolig synd på henne :(

Det er forferdelig. Hun virker som et tvers igjennom godt menneske og en super mor, så utrolig urettferdig at hun fikk kreft og kanskje kommer til å dø fra barna sine. Håper hun klarer seg i mange år til!

• Liker 1
Skrevet

Er han bare 17?? Litt korttenkt å bli gravid med en fyr du nettopp har blitt sammen med, før de har flyttet sammen til og med. Spesielt når du allerede er alenemor til en på 2 år fra før..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...