Gå til innhold

Unge mødre Danmark

Anbefalte innlegg

Gjest Funky Punk
Skrevet

Jeg blir fortsatt like sjokkert over all røykingen jeg. Røyker ved matbordet, mens noen spiser. Røyker foran ungene, innendørs..ja til og med med ungene på fanget.

Jeg røyker selv altså, så jeg dømmer ikke de som røyker, men jeg røyker ikke innendørs engang enda jeg ikke har barn.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun Line som har 2 små barn, hvor tar hun energien fra?? Bo på hotell annenhver uke med 2 små barn mens hun studerer og i tillegg snakker hun jo om å få et 3 barn.. den yngste ungen er vel ikke 1 år engang?

Blir stressa bare av å se på henne jeg..

Skrevet

Hva skjer med NN? Har ikke fått sett de siste episodene.

Skrevet

Jeg blir fortsatt like sjokkert over all røykingen jeg. Røyker ved matbordet, mens noen spiser. Røyker foran ungene, innendørs..ja til og med med ungene på fanget.

Jeg røyker selv altså, så jeg dømmer ikke de som røyker, men jeg røyker ikke innendørs engang enda jeg ikke har barn.

Hadde det vært her I Norge hadde vel folk ringt barnevernet omtrent pga all røykingen rundt barna. Er det I det hele tatt noen av dem som ikke røyker? Det kan ikke være mange.

Skrevet

Hva skjer med NN? Har ikke fått sett de siste episodene.

Hun har anket men tapt, får fortsett kun treffe sønnen under tilsyn. Nå skal hun ta det videre til retten.,

Skrevet

Hva tenker dere om Camilla da som skal gifte seg igjen etter bare 7 mnd med han nye kjæresten? Synes det er en smule overilt men får håpe hun har truffet rett mann denne gangen..

Skrevet (endret)

.

Endret av Samaysa
Skrevet

Hvor gammel er Camilla egentlig?

Skrevet

24

Skrevet

24 år og skal gifte seg for andre gang?? :sjokkert:

Skrevet

24

Skrevet

Virker som hele gjengen rett og slett mangler sunn fornuft. "Uuuups, ble gravid igjen, jeg!" "Har nettopp skilt meg, men jeg bare gifter meg med en ny!"

Og hvorfor er det ingen av de som jobber? Noen går jo på skole, så de kan jeg på en måte forstå (selv om jeg selv er høygravid, studerer på fulltid og jobber deltid ved siden av uten problemer), men de fleste gjør jo rett og slett ikke en dritt! Sånn som NN, som mistet støtte fra kommunen da hun ble fratatt Remi, hun må jo faken meg få seg en jobb for svarte!

Hater at UM engasjerer meg så sykt mye!

Skrevet

Oops, noe tull med dataen her så jeg så ikke at svaret mitt allerede var komt.

Skrevet

24 år og skal gifte seg for andre gang?? :sjokkert:

Jepp! Snart har hun vel 3 barn også, hadde ikke forundret meg en smule.

Skrevet

Jeg lurer også hvorfor nesten ingen av de gjør en dritt!

NN må jo få penger. Skal hun gå på sosialen nå da eller flytte hjem til mor?

Skrevet

Jeg lurer også hvorfor nesten ingen av de gjør en dritt!

NN må jo få penger. Skal hun gå på sosialen nå da eller flytte hjem til mor?

Hun sa forrige episode at hun hadde mindre penger nå som hun ikke hadde Remi, så hun mottok kontanthjelp, noe som jeg tror er det samme som sosialhjelp..

Ville kanskje ha gagnet hennes sak om hun tok seg selv litt i nakken; fikk seg en jobb eller startet (og fullførte) ei utdanning, skjerpet seg litt med helsa, kuttet ned på røykinga osv osv...

Skrevet

Merker at NN provoserer meg.

Hun burde virkelig ta seg i nakkeskinnet og gjøre noe for å få sønnen tilbake. Get a job eller noe. Do something! Hun puster og peser som en hval jo. Røyker jo som en svamp. Urk.

Skrevet

Syns også at NN burde få gjort noe med livet sitt. Når hun allikevel går hjemme og bare har 1 møte med kommunen i uken har hun bra mye tid til å få styr på livet sitt. Hun burde sluttet å røyke, gått ned alle kg sine og på sikt skaffet seg en jobb eller tatt skole seriøst! Virker ikke som om at hun forstår hvordan det kunne påvirket saken hennes positivt å gjøre alle de tingene.. Bare fordi hun de siste 6 mnd eller noe har klart å holde tempramentet sitt under noenlunde kontroll og flyttet betyr ikke det at det er nok for kommunen selv om det er noen av de kravene de har kommet med. Hun må jo også bevise at hun har forandret seg og klarer å holde på de tingene, det er ikke gjort på noen få mnd.. Nei uff..

Måtte også le da hun mente at den lekebilen hun ville gi R var så dyr (100 kr), men røyke i ett sett og drikke masse cola det har hun råd til.. Prioriteringer..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

NN trenger et spark i ræva! Det burde mora gi henne. Virker ikke som mora prøver så hardt?

Anonym poster: 335e468fbec4813c206e96edf6ffd2e8

Gjest Ratata
Skrevet (endret)

NN sa hun ikke kunne gå skole fordi det krevde at hun ikke kunne ha fravær og hun skal jo på møter med kommunen og treffe Remi hver uke så derfor kunne hun ikke gå skole. Av samme årsak ble det vanskelig å få jobb mente hun...

Pff, tøys og tull! Både skole og ikke minst jobben kunne ha tilrettelagt litt slik at hun hadde fått treffet Remi og gått på møter.

Endret av Ratata

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...