boks Skrevet 20. april 2013 #181 Skrevet 20. april 2013 Hun bor hos han Kramer i de episodene som går nå ja. Mye styr med hun der altså, lite stabilitet. Virker ikke som om han samboeren fra artikkelen er så positiv til forholdet
skruf Skrevet 20. april 2013 #182 Skrevet 20. april 2013 Jeg reagerer på at det går så fort i svingene til de som er med. De har ikke før gjort det slutt før de finner en ny mann og ungene får en ny "far". Sånn som hun Camilla, det var grining og hulking over at ekteskapet ikke holdt (var det 2mnd de rakk å være gift?) før hun 1mnd etter er på date igjen og har en ny i siktet. Stakkars barn sier jeg, må jo bli ufattelig uforutsigbart. 4
Samaysa Skrevet 20. april 2013 #183 Skrevet 20. april 2013 (endret) Jeg reagerer på at det går så fort i svingene til de som er med. De har ikke før gjort det slutt før de finner en ny mann og ungene får en ny "far". Sånn som hun Camilla, det var grining og hulking over at ekteskapet ikke holdt (var det 2mnd de rakk å være gift?) før hun 1mnd etter er på date igjen og har en ny i siktet. Stakkars barn sier jeg, må jo bli ufattelig uforutsigbart. Den eneste som virker stabil er faktisk Nadja. Hun har hatt kreft i 7 år, og selv om hun i perioder er veldig svak, virker det som om hun vil gjøre alt for at ungene har det bra. Hun og ektemannen har også vært sammen lenge og det virker som en trygg og stabil familie for barna. Endret 20. april 2013 av Samaysa 2
skruf Skrevet 20. april 2013 #184 Skrevet 20. april 2013 Den eneste som virker stabil er faktisk Nadja. Hun har hatt kreft i 7 år, og selv om hun i perioder er veldig svak, virker det som om hun vil gjøre alt for at ungene har det bra. Hun og ektemannen har også vært sammen lenge og det virker som en trygg og stabil familie for barna. Nadja har jeg sansen for, virker som ei fornuftig mor. 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #185 Skrevet 20. april 2013 Ååh jeg syns så synd på sønnen til Nadja når biologisk far ikke dukket opp. Så lei seg han var.. Stakkars... Anonym poster: 2a0139363f5be007c96345ed95e8a94f
missdior Skrevet 20. april 2013 #186 Skrevet 20. april 2013 Har Hannahs mor vært syk hele tiden? Ser ikke akkurat frisk ut på dette bildet jeg fant på danske se og hørs sider.
Samaysa Skrevet 20. april 2013 #187 Skrevet 20. april 2013 (endret) Har Hannahs mor vært syk hele tiden? Ser ikke akkurat frisk ut på dette bildet jeg fant på danske se og hørs sider. Som jeg skrev tidligere tror jeg at hun har levd et hardt liv lenge før hun ble syk. Hun mistet omsorgen for sine egne barn da de var små, og da pleier ikke ting å være slik de skal være. Endret 28. januar 2014 av Samaysa
MockingJay Skrevet 20. april 2013 #188 Skrevet 20. april 2013 Nadja har jeg sansen for, virker som ei fornuftig mor. Men hun er vel 27 år, er hun ikke?
Samaysa Skrevet 20. april 2013 #189 Skrevet 20. april 2013 Men hun er vel 27 år, er hun ikke? Hun var vel ung og dødssyk da hun fikk den første sønnen da hun var 20 år eller yngre. Allerede da synes jeg at hun var veldig moden, men klart det gjør noe med deg når du som nybakt mor må begynne å tenke over hvem som skal overta omsorgen for den nyfødte babyen din i tilfelle du dør av sykdommen. 1
skruf Skrevet 20. april 2013 #190 Skrevet 20. april 2013 Men hun er vel 27 år, er hun ikke? Hun er 27 nå ja, men hun har vært med i UMD lenge. Eldste gutten er 9 år, så hun var jo ikke så gammel da hun fikk han. Da hun skulle ha minstegutten så måtte det planlegges i samråd med sykehuset pga hun da måtte slutte med medisinene. Var stor fare pga kreften.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #191 Skrevet 20. april 2013 Jeg synes det virker som Amanda Sisse er en god mor...hvis man ser bort ifra at hun går i boblejakke og sønnen kun har kortermet body. Kan jo hende at det var varmt og godt og hun kun hadde det fordi hun synes det er stilig...? Anonym poster: 34a8734fffdbf3383a7572c95f0e1127
skruf Skrevet 20. april 2013 #192 Skrevet 20. april 2013 Noen som vet hvordan det går med Natacha Nikita? Kikket på den episoden igår der de bestemte seg for å tvangsfjerne sønnen..
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #193 Skrevet 20. april 2013 Noen som vet hvordan det går med Natacha Nikita? Kikket på den episoden igår der de bestemte seg for å tvangsfjerne sønnen.. Jeg aner ikke hvordan hun har det nå. Men syns det var rart at hun uttalte at hun heller ville la være å se sønnen sin enn å se han en gang i uken pga hun elsket han så mye. Jeg tenker at jeg ville gjort alt for å se min datter om det så kun var for en time i uken. Også at hun i det hele tatt sa det før hun fikk beskjed om tvangsfjernelsen. Hun kunne jo sett an situasjon og prøvd i det minste. Anonym poster: d8ade93736024ba97e1da8105c6a589a
skruf Skrevet 20. april 2013 #194 Skrevet 20. april 2013 Jeg reagerte på det Natacha Nikita fortalte om psykologen, virket nesten som om hun ble kartlagt ang evne og iq-nivå, så kanskje det ikke bare var hennes evner som mor som var årsaken til tvangsfjernelse.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #195 Skrevet 21. april 2013 fant denne artikklen om Natasja Nikita http://www.udeoghjem...ngsfjernet.aspx Anonym poster: 34a8734fffdbf3383a7572c95f0e1127
SoftKitty Skrevet 21. april 2013 #196 Skrevet 21. april 2013 MIn oppfatning av NN var at hun hadde ekstremt lite selvinnsikt, så jeg må si at jeg stoler ingenting på hennes uttalelser... man så jo det i programmet, hvordan hun var veldig flink til å forklare alt slik at hun selv skulle stå i et godt lys.. Feks når de jobbet så hardt med å flytte og hun virket til å tro at hun selv gjorde masse men hun sto jo bare og røyket... eller når hun jobbet så skrekkelig hardt med å gå ned i vekt men hun måtte jo bare drikke litt cola innimellom for det var lov og viktig og bla bla.. eller når hun måtte slutte å røyke fordi hun kunne få astma og hun var redd for å dø fra Remi (hva med å være redd for at HAN kunne få astma?). Også når han var på sykehuset, hun tenkte bare på seg selv, at hun var redd, at hun ikke taklet det... Mitt inntrykk var at hun var veldig selvsentrert/egoistisk og uten selvinnsikt... (og litt dum..men det burde jo ikke stoppe en fra å kunne være en god mor?) 2
skruf Skrevet 21. april 2013 #197 Skrevet 21. april 2013 MIn oppfatning av NN var at hun hadde ekstremt lite selvinnsikt, så jeg må si at jeg stoler ingenting på hennes uttalelser... man så jo det i programmet, hvordan hun var veldig flink til å forklare alt slik at hun selv skulle stå i et godt lys.. Feks når de jobbet så hardt med å flytte og hun virket til å tro at hun selv gjorde masse men hun sto jo bare og røyket... eller når hun jobbet så skrekkelig hardt med å gå ned i vekt men hun måtte jo bare drikke litt cola innimellom for det var lov og viktig og bla bla.. eller når hun måtte slutte å røyke fordi hun kunne få astma og hun var redd for å dø fra Remi (hva med å være redd for at HAN kunne få astma?). Også når han var på sykehuset, hun tenkte bare på seg selv, at hun var redd, at hun ikke taklet det... Mitt inntrykk var at hun var veldig selvsentrert/egoistisk og uten selvinnsikt... (og litt dum..men det burde jo ikke stoppe en fra å kunne være en god mor?) Den gangen Remi var innlagt ei uke på sykehuset så sa hun selv at hun hadde reagert med kraftige sinne og raseriutbrudd, så de ansatte hadde reagert på henne. Ikke rart at kommunen satte igang undersøkelser....
Gjest lottelh Skrevet 21. april 2013 #198 Skrevet 21. april 2013 Hvor langt bak Danmark ligger FEM? Begynte nettopp å se, og klarer ikke å la være, selv om kjæresten himler med øynene.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #199 Skrevet 21. april 2013 Hvor langt bak Danmark ligger FEM? Begynte nettopp å se, og klarer ikke å la være, selv om kjæresten himler med øynene. Tror FEM ligger ca. 1 år + etter.. Anonym poster: be4f4ed27c860ede0e57d06f38f3979b
boks Skrevet 21. april 2013 #200 Skrevet 21. april 2013 Fant en link hvor det er fler artikler om mødrene fra mars i år. For de som er som meg og lurer på hvordan det er med de i dag LINK
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå