Gå til innhold

Unge mødre Danmark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Natacha Nikita har fest. Harry :sjokkert:

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte hun som var gift med han i militæret som fikk tvillinger. Hun virket noenlunde normal. Røyket kun på terassen, også (som BURDE være en selvfølge men dessverre ikke er det).

Anonym poster: 7707f6e4b7ed0b318e40e130c070a1c9

Normal og normal... hun hadde ungene parkert i vippestoler foran tv så mye at den ene lå skikkelig lang etter utviklingsmessig.. Og en annen gang lot hun bare ungene ligge å skrike fordi hun MÅTTE sove. Skjønner godt hun var sliten, men hva med å be om litt hjelp?

Anonym poster: 34a8734fffdbf3383a7572c95f0e1127

AnonymBruker
Skrevet

Huff, fikk litt vondt i meg av Hannah som mister Cecelaya (?). Tårene rant hos meg da hun brast ut i gråt.

Men for meg er det ikke helt klart hva slags omsorgssvikt det er snakk om? Eneste de har vist på tv er jo at hun har vært sammen med datteren og at de har hatt det fint. Hva er det hun har gjort som gjør at de mener hun ikke er egnet til å være mor?

Anonym poster: bebf3632b231b90a4efc2b729f064bba

Skrevet

Huff, fikk litt vondt i meg av Hannah som mister Cecelaya (?). Tårene rant hos meg da hun brast ut i gråt.

Men for meg er det ikke helt klart hva slags omsorgssvikt det er snakk om? Eneste de har vist på tv er jo at hun har vært sammen med datteren og at de har hatt det fint. Hva er det hun har gjort som gjør at de mener hun ikke er egnet til å være mor?

Samme her, kom noen tårer. Må være helt forferdelig å miste barnet sitt sånn. Tror de bare mener at det er for lite ro og stabilitet rundt henne og det som utløste at de tok opp saken igjen nå var at Hannah slet psykisk etter aborten. Men hun fikk ikke hjelp når hun ba om psykolog.. Uten å vite hele historien syns jeg det var veldig sant det Hannah sa i går om at det faktisk er mye kommunens feil dette med ustabiliteten. De har jo sendt henne på mødrehjem, det er vært inne et par avlastningsfamilier osv. Trist, for det er barnet som lider!

Skrevet

Hva er det egentlig med moren til Hannah? Hun virker nesten litt ruset?

Gjest badeand1
Skrevet

Hun er døende. Hatt en blodpropp også. (tror det var i hjernen?)

Skrevet

Hva er det egentlig med moren til Hannah? Hun virker nesten litt ruset?

Såvidt jeg husker fra en episode fra lenge siden så kom det frem at moren er veldig syk. Hun har en eller annen sykdom (husker ikke hvilken), som ikke han helbredes. Moren kommer til å bli verre og hun kommer til å dø av den.

AnonymBruker
Skrevet

Uff det var grusomt. :( Hvis det er som sagt lenger oppe her, så håper jeg virkelig hun får anket saken og får medhold igjen. Jeg hadde i alle fall ikke et negativt inntrykk av henne som mor. At hun slet etter aborten har jeg full forståelse for.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes skikkelig synd i Hannah! Hun har jo gjort alt som BV sa hun skulle gjøre, hun tok jo t.o.m abort for at de ikke skulle fjerne datteren. Det er jo naturlig at hun får en psykisk reaksjon på en abort hun i utgangspunktet ikke ville ha, og i tillegg så får hun avslag på forespørsel om å få hjelp av psykolog.

Virker nesten som om BV på forhånd har bestemt seg for at datteren skulle fjernes.

Noen som vet hvordan det har gått med henne?

Ang det med moren til Hannah så stemmer det at hun er syk og kommer til å dø snart. Da Hannah skulle ta aborten så ble moren innlagt samtidig med blodpropp i hjernen.

Anonym poster: d9e94e55ad8f74e9825684277663e5b6

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes virkelig det er flere andre mødre i programmet som burde få fjernet barnet sitt, isteden for Hannah.

Se på Natascha Nikita, hun kler på ungen masse klær, kjeledress og lue. Sko? nei, det har hun ikke på. Og når de bærer ungen, så er klærne dratt opp til knærne.

Selv går de i tykke jakker, sko og det hele.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg reagerte på hun med tvillinger. Hun lot de bare ligge å skrike pga hun måtte sove. Lukket døren til soverommet for å slippe å høre på skrikinga fra stua. Konstant i vippestol foran tven. Synes det er rart at BV ikke grep inn der.

Hannah har jo gjort alt BV ba henne om, jeg skjønner virkelig ikke at hun mistet jenta si.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble så sykt lei meg når Hannah mistet datteren sin.

Heldigvis klarte jeg ikke å la være å sjekke hvordan det ligger an nå, og hun har fått datteren tilbake og flyttet.

http://realityportalen.dk/rcarticle/hannah-har-forladt-skive-kommune/

Hun har visst også blitt banket opp av Maks flere ganger? http://www.udeoghjemme.dk/Underholdning/De-unge-moedre/2013/01/03-Min-kaereste-bankede-mig.aspx

Ufin type, altså. Godt hun blir kvitt ham til slutt.

Men Natasha Nikita overrasker meg stadig, hvor harry går det an å være liksom. Heeerreeeee.

Hun som er mor til Smila virker jo ikke så dum da. Og hun Søs virker oppegående på tross av at hun er så ung.

Nanna (hun som er sammen med han som er mye eldre) er også liksom så koselig. Jeg synes ofte at det er så ekkelt når menn er mye eldre enn kjærestene sine, men har så mye sympati for han kjæresten hennes. Han virker jo som en ålreit fyr, selv om han har gått på steroider og har en kjæreste som er tjue år yngre :P

Anonym poster: d3019924c40b1fe9ad7776ba9c8e79c3

Skrevet

Jeg tror det er flere mødre, inklusivt Hannah, som burde fått ungen tvangsfjernet. Det virker som om flere ikke klarer å ta vare på barnas behov, og i denne situasjonen handler det faktisk om å gi ungene en så god oppvekst som mulig. Det handler ikke om foreldrene.

Skrevet

Jeg synes skikkelig synd i Hannah! Hun har jo gjort alt som BV sa hun skulle gjøre, hun tok jo t.o.m abort for at de ikke skulle fjerne datteren. Det er jo naturlig at hun får en psykisk reaksjon på en abort hun i utgangspunktet ikke ville ha, og i tillegg så får hun avslag på forespørsel om å få hjelp av psykolog.

Virker nesten som om BV på forhånd har bestemt seg for at datteren skulle fjernes.

Noen som vet hvordan det har gått med henne?

Ang det med moren til Hannah så stemmer det at hun er syk og kommer til å dø snart. Da Hannah skulle ta aborten så ble moren innlagt samtidig med blodpropp i hjernen.

Veldig enig!

Hun ha tross alt gjort alt de har bedt om, uten å få hjelp tilbake når hun har trengt det.

Hun har jo også innrømmet at hun slet etter aborten, og at hun da trengte mer hjelp.

Jeg mener å ha lest at det ble rettsak til slutt, og at hun fikk datteren tilbake etterhvert. Men er ikke helt sikker.

Skrevet

Hun er døende. Hatt en blodpropp også. (tror det var i hjernen?)

Og kreft, tydeligvis =(

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Og kreft, tydeligvis =(

Det også? :( Huff, så mye hun skal ha. Syns synd på henne, jeg.

Endret av Mortem
Skrevet

Triste greier med Hannah som mistet sin datter og som mister sin mor.

Men hva er greia med hun som hadde en sønn og en datter som bor hos hver sin far, rett og slett fordi hun ville bo med sin nye kjæreste? I tillegg vil hun at datteren skal komme og bo fast hos henne, mens den stakkars sønnen hennes er visst ikke god nok til å se henne mer enn hver fjortende dag. Så utrolig trist! :( Ut fra mitt inntrykk så er det denne dama som burde miste omsorgen for sine barn, ikke Hannah!

• Liker 9
Skrevet

Hannahs mor virker å ha levd et hardt liv. Det er jeg ganske sikker på.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hm er det hun som har barn med to forskjellige som heter Daniel? Tror begge barna bor hos fedrene i hovedsak nå, og at hun har giftet seg igjen... så en diskusjon om henne på en dansk nyhetsside og folk sa ikke så mye pent, at hun løy mye osv. og at sønnen har det bedre hos faren...idk. Sønnen er visst litt sent utviklet også.

Leste en historie om Hannah, hun har visst heller ikke hatt det så lett, ble tatt fra moren og bodde i fosterhjem der hun ble slått osv.. :/

Endret av SoftKitty

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...