Gå til innhold

Unge mødre Danmark

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Husker en episode da Malou Stella står på bader og sminker seg(som vanlig) og sønnen kommer inn og får den varme rettetanga i hodet.

Malou skriker på moren sin og ber henne passe gutten som "går i veien" hun trøster ikke sønnen sin engang. Ble en smule sjokkert.

Ojda! Jeg har visst ikke fulgt med godt nok.. har vel bare sett de episodene hvor Malou "oppfører" seg noenlunde pent. Sånn som da de hadde vært å bada og skulle spise is etterpå. Da virket hun som en god mor og nusset og koste med sønnen sin. Eller når de skulle handle klær og hun virket litt fornuftig i shoppingen, om jeg husker riktig. Eller noe.

Men jeg er ikke overrasket over at jeg tok feil. Visste det der med utdanningen, men det har jo ingenting med sønnen å gjøre? Det er henne selv som er problemet når det gjledet det der. Jaja.

Da har vi bare en nesten fornuftig mor i den serien da, haha. Selv om hun har skilt seg å greier. Herregud

Anonym poster: 9acc3cee7b700a13384e75fbb456ac5d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Malou Stella normal?! :skratte:

Edit: hun har visstnok begynt på 9 ulike utdanninger uten å fullføre, flyttet en million ganger, innrømmet narkotikamisbruk og tatt nakenbilder... og selvfølgelig; hun trodde at man måtte ta fysikk for å bli frisør :rolleyes:

Glemte selvfølgelig; hun syntes at det var ekkelt å skifte bleier på sin egen sønn.

Hva så?

Anonym poster: ff3dc05e81a3a542d354fb73887d84d0

Skrevet (endret)

Hva så?

Anonym poster: ff3dc05e81a3a542d354fb73887d84d0

Når du er mor så er det faktisk en del av jobben. Du kan ikke stå å syte og kreve at andre skal gjøre det. Måten hun stod og lagde grimaser og tydelig viste ubehag med kroppsspråket, viser bare hvor umoden hun egentlig er.

Mora hennes har virkelig gjort henne en bjørnetjeneste og hadde det ikke vært for henne så tror jeg rett og slett ikke at de hadde klart seg. Det er jo nesten som om mora hennes faktisk er moren til Tino.

Endret av Samaysa
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg er litt imponert over hun med øyenbrynene, Amanda Sisse. Hun virket jo litt spesiell når hun først dukket opp men hun virker jo flink med sønnen nå da, lar ikke andre passe ham hele tiden for å feste og sånn, har det ryddig og fint hjemme osv.. prøver å gjøre det ok på skolen.. litt umoden da men hun er jo bare 18 eller noe?

Line og Nicki (spesielt Nicki) er jo ganske teite men de virker jo som ok foreldre da, ikke helt fjerne liksom..

Har vært noen i tidligere sesonger som også har vært litt mer normale, men husker ikke navn nå :P

Endret av SoftKitty
AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte hun som var gift med han i militæret som fikk tvillinger. Hun virket noenlunde normal. Røyket kun på terassen, også (som BURDE være en selvfølge men dessverre ikke er det).

Anonym poster: 7707f6e4b7ed0b318e40e130c070a1c9

Skrevet

Jeg likte hun som var gift med han i militæret som fikk tvillinger. Hun virket noenlunde normal. Røyket kun på terassen, også (som BURDE være en selvfølge men dessverre ikke er det).

Hun som gikk ut for å ta seg en røyk midt under fødselen med epidural og det hele.

AnonymBruker
Skrevet

Hun som gikk ut for å ta seg en røyk midt under fødselen med epidural og det hele.

Ooooh, den sesongen så jeg ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Kom på en normal til! Hun Louise med det greske etternavnet. Hun som hadde to gutter. Hun hadde mørkt rødlig hår og var overvektig. Hun har gjennomgått DEN forandringen! Hun har blitt nydelig! Og så er hun blitt sykepleier :)

Hun har riktignok skilt seg da.

Anonym poster: 843878d7c3c9b522ceaf6a2c422df08e

AnonymBruker
Skrevet

Line har forresten skiftet kjønn :O

AnonymBruker
Skrevet

:sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert:

Anonym poster: d8ade93736024ba97e1da8105c6a589a

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det noen steder der man kan se alle tidligere sesonger?

Anonym poster: d8ade93736024ba97e1da8105c6a589a

AnonymBruker
Skrevet

Kom på en normal til! Hun Louise med det greske etternavnet. Hun som hadde to gutter. Hun hadde mørkt rødlig hår og var overvektig. Hun har gjennomgått DEN forandringen! Hun har blitt nydelig! Og så er hun blitt sykepleier :)

WOW! For en forandring!! Hun kledde faktisk å være blond :)

http://tvtid.tv2.dk/nytomtv/article.php/id-52467319:ung-mor-har-startet-helt-nyt-liv.html

Anonym poster: f520712a6609b1cda6ffef48ff8acda6

• Liker 1
Skrevet

Jeg googlet henne for ikke lenge siden og hun hadde visstnok forlovet eller giftet seg og var gravid :)

En annen som virket oppegående var ei som var med i en av de første sesongene. Hun utdannet seg til sykepleier og datteren het Michelle.

Så var det hun som hadde kreft med oransje hår. Hun synes jeg også virket veldig fornuftig :)

• Liker 1
Gjest Lypcha
Skrevet

Hun med kreft og oransje hår er med nå igjen.

• Liker 1
Skrevet

Er det sant? Hvem av "Linene" er det?

Skrevet

Jeg har ikke sett så mye på unge mødre Danmark, men litt.

Må si jeg blir sjokkert over mye de banner og ikke minst røyker. Sitter med ungen på fanget og damper i vei.

Også hun som gikk for å røyke etter hun fikk epidural. Kan du ikke vente til du har presset ut ungen?!!

Har også sett litt på Teen mom USA.

De er ikke noe bedre der. Der er det hvertfall drama og flere krangler jo høylytt foran ungen. Ikke bra.

• Liker 3
Skrevet

Ser ut til at det har gått bra med Line Meyer iallefall, hun med den rare venninnen.

Hun har blitt slank, og veldig pen. Tatt utdannelse som kostholdsrådgiver tror jeg det var.

Skrevet (endret)

.

Endret av Samaysa
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt utrolig hvor mye ani\siktet forandrer seg når man går mye ned i vekt. Kjenner henne ikke igjen jo :sjokkert:

Men respekt til Line at hun har klart å gå ned SÅ mye da.

Anonym poster: 335e468fbec4813c206e96edf6ffd2e8

• Liker 3
Skrevet

Hun Malou Navarana har også laget en singel, dere finner den på youtube.

Veldig vanskelig å høre hva hun synger, hun mummler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...