Gå til innhold

Forlovere, hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gifter meg på 2,5 år med mannen jeg elsker <3 (ja, veit jeg har god tid, men vil kose meg med forberedelsene)

Det jeg lurer på er:

1.Hva slag oppgave har forloverne til meg og samboeren?

2.Hvor mange er "vanlig" å ha som forlover?

3.Hvordan er det med fargevalg, ser noen har feks rosa til tema på slipset på de mannlige forloverne & rosa kjoler påde kvinnelige. Hva er regelen her?

3.Ellers noe vi burde huske ang forlovere?

Jeg er så heldig å ha 6 gode venniner, og tenkte å ta 3 av dem til forlovere. Et lite "problem" jeg har er 2 av dem har mer en gjerne på seg kjole, mens den 3 er lesbisk og må gå i dress. Hvordan blir dette seende ut? Vil ikke virke dømmende altså, for hun er verdens beste :)

Anonym poster: 209136acd71cfbb1f4fdff2e420ab8a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke mye hjelp å omme med siden jeg gifter meg i "stillhet" i ett annet land på torsdag,cså eneste forloverene våre gjorde var å signere papirene vi sendte inn.

lurer bare på en ting :Hvorfor må hun gå i dress fordi hun er lesbisk?

Skrevet

Har ikke mye hjelp å omme med siden jeg gifter meg i "stillhet" i ett annet land på torsdag,cså eneste forloverene våre gjorde var å signere papirene vi sendte inn.

lurer bare på en ting :Hvorfor må hun gå i dress fordi hun er lesbisk?

Neida, hun MÅ ikke. Men dette er noe hun velger selv, hun nekter kjole uansett. Hun er veldig fin i dress, det er ikke det :) Men er redd dette ser "feil" ut .. om du skjønner .. Hmmm. Dette kommer vel feil ut uansett jva jeg skriver..

Skrevet

1. Slå opp i en bryllupsbok. Rent formelt skal de bare skrive under på en erklæring.

2. En og bare en!!!

3. Ingen regler, det bestemmer man selv i samråd med brudeparet.

4. De jobber ikke for dere.

Anonym poster: 99ab630d632a2230fad7d400f5f4fd93

• Liker 2
Skrevet

Neida, hun MÅ ikke. Men dette er noe hun velger selv, hun nekter kjole uansett. Hun er veldig fin i dress, det er ikke det :) Men er redd dette ser "feil" ut .. om du skjønner .. Hmmm. Dette kommer vel feil ut uansett jva jeg skriver..

Aah okei. Måten du skrev det på gjorde at det så ut som du mente hun måtte ha dress FORDI hun var lesbisk:p da ville jeg fått henne til å matche de andre forloverene uansett om de ikke går i likt alle 3. Det viktigste er joat alle føler seg komfortable. Men jeg skjønner du vil at det skal se pen ut på bilder og sann

Skrevet

Damer i dress og slips kan være skikkelig hot! :jepp: Om hun står i stil med din mann sin(e) forlover(e) så blir det ikke noen stilkræsj. Men altså, rent formelt er det bare en person som er forlover; den som skriver under på forlovererklæringen. Brudepiker derimot kan man ha i bøtter og spann.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...