Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja? Jeg tror faktisk at det er det jeg gjør! Jeg ER glad i meg selv! Hvorfor? Fordi jeg vet med meg selv at jeg kan få til akkurat det jeg har lyst til! Jeg ville ikke blitt noen andre uansett. Jeg ser bra ut og har en fin personlighet. Syns jeg. Ja!

MEN jeg er SÆR, skikkelig sær! Jeg syns det er kult å være sær, kult å våge å gjøre noe som ikke alle andre gjør. Jeg trives med å ikke være som alle andre. Jeg gjør det jeg har lyst til, det gir meg et rikt liv. De som ikke kjenner meg syns kanskje jeg er rar. De som kjenner meg liker meg for den jeg er. Det er jo det som betyr noe :)

Anonym poster: 062c9730ce7c5e91aa4be286d53668b6

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop
Skrevet

Ja? Jeg tror faktisk at det er det jeg gjør! Jeg ER glad i meg selv! Hvorfor? Fordi jeg vet med meg selv at jeg kan få til akkurat det jeg har lyst til! Jeg ville ikke blitt noen andre uansett. Jeg ser bra ut og har en fin personlighet. Syns jeg. Ja!

MEN jeg er SÆR, skikkelig sær! Jeg syns det er kult å være sær, kult å våge å gjøre noe som ikke alle andre gjør. Jeg trives med å ikke være som alle andre. Jeg gjør det jeg har lyst til, det gir meg et rikt liv. De som ikke kjenner meg syns kanskje jeg er rar. De som kjenner meg liker meg for den jeg er. Det er jo det som betyr noe :)

:)
  • Liker 1
Skrevet

ok.

Anonym poster: 5d7fefd406085bf582318282fd264f17

Gjest Purple Haze
Skrevet

Så bra! Flere burde øve seg på å tenke som deg. Det er nok av triste eksempler på det motsatte.

• Liker 2
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

berre pass på så du ikkje bikker over....

Skrevet

Godt å høre at du er fornøyd med deg selv TS.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes sære personer er litt vanskelig å ha med å gjøre jeg da :)

Svigermoren min er slik, sær og egen (selv om hun ikke er pen).

Jeg og kjærest orker vertfall ikke besøke henne så ofte som før, som følger av at hun sier mye rart og nedsettende om oss.

Fine greier det, nå som hun vet at et barnebarn er på vei :)

Anonym poster: 3d40080af894973fc4a834837b9e1cfc

• Liker 1
Skrevet

Det skader ikke å være fornøyd med seg selv.

Ikke alltid like lett da men.

• Liker 1
Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg og kjærest orker vertfall ikke besøke henne så ofte som før, som følger av at hun sier mye rart og nedsettende om oss.

Sær trenger da ikke bety sta og vanskelig :)

• Liker 2
Skrevet

Sær trenger da ikke bety sta og vanskelig :)

Hun skal ha maten tilberedt på en slik og slik måte, og liker ikke vanlige sorter deserter som de aller fleste liker..osv.

Så kan hun til og med klage på at porsonene er for store, enda resten av gjestene gladelig spiser 2-3 porsoner med mat.

Hun liker også å se på erketriste filmer med spesielle avsluttninger på (som får oss andre til å sitte igjenn med en melankolsk og rar følelse av etterpå).

Hun misliker alt med lykkelige avsluttninger på :fnise:

Når hun har voksne gjester på besøk (som alltid bare er familiemedlemmer), er hun aldri med i voksendiskusjoner.

Eneste hun gjør er å se etter den store hunden sin som hun prater med hele tiden..

Blir nesten litt flau jeg.

Hun har også stikk motsatte meninger av det jeg har, selv om de aller fleste er enige med meg (mange av svarene mine er stort sett basert på logikk og fakta).

Når noen forteller henne noe, så avviser hun dette med at det bare er skrøneri ;)

Brrrr, sær og spesiell dame!

• Liker 1
Gjest Purple Haze
Skrevet

Hun skal ha maten tilberedt på en slik og slik måte, og liker ikke vanlige sorter deserter som de aller fleste liker..osv.

Så kan hun til og med klage på at porsonene er for store, enda resten av gjestene gladelig spiser 2-3 porsoner med mat.

Hun liker også å se på erketriste filmer med spesielle avsluttninger på (som får oss andre til å sitte igjenn med en melankolsk og rar følelse av etterpå).

Hun misliker alt med lykkelige avsluttninger på :fnise:

Når hun har voksne gjester på besøk (som alltid bare er familiemedlemmer), er hun aldri med i voksendiskusjoner.

Eneste hun gjør er å se etter den store hunden sin som hun prater med hele tiden..

Blir nesten litt flau jeg.

Hun har også stikk motsatte meninger av det jeg har, selv om de aller fleste er enige med meg (mange av svarene mine er stort sett basert på logikk og fakta).

Når noen forteller henne noe, så avviser hun dette med at det bare er skrøneri ;)

Brrrr, sær og spesiell dame!

Og hva i all verden har dette med TS sitt innlegg å gjøre? :klo:

Start heller en "Svigermor fra helvete-tråd", da vel.

• Liker 3
Skrevet

Og hva i all verden har dette med TS sitt innlegg å gjøre? :klo:

Start heller en "Svigermor fra helvete-tråd", da vel.

Innlegget mitt handlet jo forsåvidt om sære mennsker :)

Ikke helt utenfor tema det..

• Liker 1
Skrevet

Altså, eh, hæ?

Å være sær og egen, hva har det med å være pen å gjøre?

Gjest Purple Haze
Skrevet

Innlegget mitt handlet jo forsåvidt om sære mennsker :)

Ikke helt utenfor tema det..

Du er ikke bare på jordet, du er på helt feil jorde.

• Liker 4
Skrevet

Altså, eh, hæ?

Altså, eh, hæ?

TS nevnte bare at hun synes hun så ser ut, og at hun derfor tør å være sær :)

Poenget mitt er at en ikke nødvendigvis trenger være det for å være sær...

Men kan jo hende slike personer tror det likevel ;)

• Liker 1
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Dette er en positiv tråd, så bra du er fornøyd, TS!

Skrevet

Ts her :) takk for fine tilbakemeldinger! Bare trengte å gi meg selv en liten klapp på skuldera.

Å være sær trenger ikke å bety at man er sta, vanskelig eller mindre pen? Finnes veldig mange måter å være sær på ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...