AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #1 Skrevet 11. februar 2013 Jeg er 26 år og har et barn på 6 år som jeg deler 50%. Jeg har nesten alene totalrenovert min leilighet. Mangler kun ett rom som jeg tar når midlene tilsier det. Med totalrenovering snakker vi om nedrivning, gulvlegging, tapetsering, montering av kjøkken og innflytting. ( slagdrilling, elektrisitet og rørlegging har jeg latt andre ta seg av). Jeg er en av de typene som finner ut at NÅ skal jeg snekre, lodde, hamre og lærer lett nye ting. Det er f.eks. ikke lenge siden mitt sluk tettet seg på kjøkkenet, jeg fiksa uten å lese om det noe sted. Jeg kunne det fordi min far hadde fortalt mamma om det for 4 år siden mens jeg var til stede. Jeg eier egen leilighet, bil og har en katt. Jeg har lån, men ikke gjeld hos inkassoselskaper og har generelt en romslig økonomi. Jeg tar bilder, jeg kan redigere bilder og har generelt datakunnskaper over gjennomsnittet. Jeg maler og tegner innimellom da jeg er over middels flink til dette også. Det vil si at jeg kan både game, snekre og "brette papirblomster". Jeg elsker å lage mat og er god på å lage mat. Liker best å lage mat fra bunnen også. Jeg er langt fra stygg, jeg er sosial og prater lett med folk. Fleste som kjenner meg vil kalde meg en ufattelig glad og sterk jente, tross motgang som såklart melder seg i tide og utide. Humor har jeg masse av. Jeg kan både lytte og prate, og alle jeg snakker med føler seg som sentrum i universet. Generelt en "layback" person! Av negative sider finner man meg klønete (selv om folk synes det er søtt), jeg kan ha 1000 ting i hodet til tider, jeg takler svært dårlig å stresse (da glemmer jeg alt og går i ring), jeg kan være litt konfliktsky og gjør mitt beste for å ikke opprette en konflikt. Jeg kan være for positiv og ser alt for ofte hellere løsninger i stedet for hindringer. Jeg liker også å se på tv uten å bli forstyrret med snakk. Ville du som mann blitt truet av mine egenskaper? Er mine egenskaper tiltrekkende? Anonym poster: 2f034560bde3d9d05db7a24dc6187c7a
Pene sko... Skrevet 11. februar 2013 #2 Skrevet 11. februar 2013 Du høres ut som en dame mange menn kunne tenkt seg å gifte seg med.
Gjest Lurifix Skrevet 11. februar 2013 #3 Skrevet 11. februar 2013 Høres helt greit ut. Jeg skjønner ikke dette "føler seg truet" opplegget som blir nevnt overalt. Herregud hva slags mann blir truet av en kvinne egentlig?! 7
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #4 Skrevet 11. februar 2013 Høres helt greit ut. Jeg skjønner ikke dette "føler seg truet" opplegget som blir nevnt overalt. Herregud hva slags mann blir truet av en kvinne egentlig?! De jeg har vært sammen med har følt seg truet og skulle ofte heve seg over meg. Jeg annonserer ikke og er ikke bedrevitende person, men likevel har de følt behovet. TS Anonym poster: dfb9febc613bbc8c06a7923313059267 2
Gjest Bolsjevidkun Skrevet 11. februar 2013 #5 Skrevet 11. februar 2013 Jeg skjønner ikke dette "føler seg truet" opplegget som blir nevnt overalt. Herregud hva slags mann blir truet av en kvinne egentlig?! Har inntrykk av at det som oftest dreier seg om enkelte kvinners totale mangel på selvinnsikt. Så TS, det kommer helt an på hvor mye selvinnsikt du har. Dersom det du sier i åpningsinnlegget faktisk er sant, er det ingenting uattraktivt ved det. Men dersom det er et uttrykk for lite selvinnsikt, er det totalt turn-off. 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #6 Skrevet 11. februar 2013 Jeg har hatt større problemer med menn som ikke takler at jeg har høyere utdannelse enn dem enn at jeg er mer praktisk anlagt enn dem. Anonym poster: 38d4e939b2f1e4fffceea89d1673d592 3
Gjest Tidssone Skrevet 11. februar 2013 #7 Skrevet 11. februar 2013 Har inntrykk av at det som oftest dreier seg om enkelte kvinners totale mangel på selvinnsikt. Så TS, det kommer helt an på hvor mye selvinnsikt du har. Dersom det du sier i åpningsinnlegget faktisk er sant, er det ingenting uattraktivt ved det. Men dersom det er et uttrykk for lite selvinnsikt, er det totalt turn-off. Hovedinnlegget kan like gjerne være et behov for bekreftelse, som det kan være skrevet ut av manglende selvinnsikt? Jeg er enig med deg. Manglende selvinnsikt er lite attraktivt. Det samme gjelder stort bekreftelsesbehov. 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #9 Skrevet 11. februar 2013 Har inntrykk av at det som oftest dreier seg om enkelte kvinners totale mangel på selvinnsikt. Så TS, det kommer helt an på hvor mye selvinnsikt du har. Dersom det du sier i åpningsinnlegget faktisk er sant, er det ingenting uattraktivt ved det. Men dersom det er et uttrykk for lite selvinnsikt, er det totalt turn-off. Jeg skryter ikke av mine egenskaper, men vil ikke juge når noen spør meg om hvem som har lagt gulvet mitt. Jeg hadde en fyr med meg hjem en gang for et par måneder siden, og han trodde ikke på at jeg nesten ikke har fått hjelp til å totalrenovere leiligheten min. Den er strøken. Jeg vet hva jeg kan og er stolt av det uten å gni det inn noen steder. Ettersom jeg hører så er jeg flink, men jeg ser på meg selv som hel middels og har masse å lære på flere punkter. TS Anonym poster: dfb9febc613bbc8c06a7923313059267 1
Gjest Bolsjevidkun Skrevet 11. februar 2013 #10 Skrevet 11. februar 2013 (endret) Jeg skryter ikke av mine egenskaper, men vil ikke juge når noen spør meg om hvem som har lagt gulvet mitt. Jeg hadde en fyr med meg hjem en gang for et par måneder siden, og han trodde ikke på at jeg nesten ikke har fått hjelp til å totalrenovere leiligheten min. Den er strøken. Jeg vet hva jeg kan og er stolt av det uten å gni det inn noen steder. Ettersom jeg hører så er jeg flink, men jeg ser på meg selv som hel middels og har masse å lære på flere punkter. TS Anonym poster: dfb9febc613bbc8c06a7923313059267 Høres toppers ut det. Når var det ikke akkurat det med renoveringa jeg tenkte på, men snarere det med hvilke personlige kvaliteter du har. Jeg kjenner deg ikke, så jeg kan ikke si hva som er greia med deg. Mulig du er akkurat sånn som du beskriver, og det er jo flott i så fall. Også mulig jeg er en smule miljøskada etter å ha forsøkt meg på litt nettdating. Du aner ikke hva enkelte klarer å lire av seg av ting som er så hinsides ute av denne verden i forhold til hvordan de egentlig er. Hvor mange har vel ikke hørt følgende fra folk som definitivt ikke burde ta sånne ord i sin munn: "I år skal jeg bli flinkere til å tenke på meg selv og ikke vise så mye omsorg for alle andre" Derfor er det umulig å svare på det du spør om over et nettforum, uten at det betyr at jeg tror du er det ene eller det andre. Endret 11. februar 2013 av Bolsjevidkun
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #11 Skrevet 11. februar 2013 Høres toppers ut det. Når var det ikke akkurat det med renoveringa jeg tenkte på, men snarere det med hvilke personlige kvaliteter du har. Jeg kjenner deg ikke, så jeg kan ikke si hva som er greia med deg. Mulig du er akkurat sånn som du beskriver, og det er jo flott i så fall. Også mulig jeg er en smule miljøskada etter å ha forsøkt meg på litt nettdating. Du aner ikke hva enkelte klarer å lire av seg av ting som er så hinsides ute av denne verden i forhold til hvordan de egentlig er. Hvor mange har vel ikke hørt følgende fra folk som definitivt ikke burde ta sånne ord i sin munn: "I år skal jeg bli flinkere til å tenke på meg selv og ikke vise så mye omsorg for alle andre" Derfor er det umulig å svare på det du spør om over et nettforum, uten at det betyr at jeg tror du er det ene eller det andre. Sant så sant! Jeg er single av eget valg og jeg har aldri hatt noe problem med å finne meg en type. Dagen jeg ble single ble jeg kontaktet av 6 menn som var ille glad for den besluttningen. Noen ekser og noen venner som betror seg og forteller at de har sett på meg som den eneste ene. Til og med SJEFEN til min eks meldte brått sin interresse. Så det er ikke så mye "tilbud" som mangler, jeg er kun veldig redd for at det samme skal skje igjen ang det å heve seg. Så litt derfor jeg ville høre om det er positive egenskaper og om de er tiltrekkende eller om jeg bare er en dritt-magnet. Og dont worry, man må alltid ta det man leser på nettet og hva folk sier med en klype salt. Jeg selv sitter og føler at det ikke er meg i hovedinnlegget.. Men så igjen, jeg pleier ikke akkurat å remse opp alle mine positive egenskaper på ett sted og poste det heller. TS Anonym poster: dfb9febc613bbc8c06a7923313059267
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #12 Skrevet 11. februar 2013 Ville du som mann blitt truet av mine egenskaper? Er mine egenskaper tiltrekkende? Anonym poster: 2f034560bde3d9d05db7a24dc6187c7a Det er sikkert noen som ville ha følt seg truet, men ikke jeg ;-). Du er så definitivt interessant :-). Maler du huset mitt, så kommer jeg til å belønne deg på måter du ikke kan forestille deg ;-) Anonym poster: fc40ce1d2c9563d616848401261b4fc4
Gjest test123 Skrevet 11. februar 2013 #13 Skrevet 11. februar 2013 Så det er ikke så mye "tilbud" som mangler, jeg er kun veldig redd for at det samme skal skje igjen ang det å heve seg. Så litt derfor jeg ville høre om det er positive egenskaper og om de er tiltrekkende eller om jeg bare er en dritt-magnet. TS Anonym poster: dfb9febc613bbc8c06a7923313059267 forholdet røyk ikke fordi du var for handy?
Gjest Tidssone Skrevet 11. februar 2013 #14 Skrevet 11. februar 2013 Maler du huset mitt, så kommer jeg til å belønne deg på måter du ikke kan forestille deg ;-) Anonym poster: fc40ce1d2c9563d616848401261b4fc4 Hun er jente. Regner med dine belønninger handler om støvsuging, vinduspussing eller lignende. For _det_ ville virkelig være en belønning hun ikke kan forestille seg. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 11. februar 2013 #15 Skrevet 11. februar 2013 Jeg er 26 år og har et barn på 6 år som jeg deler 50%. Jeg har nesten alene totalrenovert min leilighet. Mangler kun ett rom som jeg tar når midlene tilsier det. Med totalrenovering snakker vi om nedrivning, gulvlegging, tapetsering, montering av kjøkken og innflytting. ( slagdrilling, elektrisitet og rørlegging har jeg latt andre ta seg av). Jeg er en av de typene som finner ut at NÅ skal jeg snekre, lodde, hamre og lærer lett nye ting. Det er f.eks. ikke lenge siden mitt sluk tettet seg på kjøkkenet, jeg fiksa uten å lese om det noe sted. Jeg kunne det fordi min far hadde fortalt mamma om det for 4 år siden mens jeg var til stede. Jeg eier egen leilighet, bil og har en katt. Jeg har lån, men ikke gjeld hos inkassoselskaper og har generelt en romslig økonomi. Jeg tar bilder, jeg kan redigere bilder og har generelt datakunnskaper over gjennomsnittet. Jeg maler og tegner innimellom da jeg er over middels flink til dette også. Det vil si at jeg kan både game, snekre og "brette papirblomster". Jeg elsker å lage mat og er god på å lage mat. Liker best å lage mat fra bunnen også. Jeg er langt fra stygg, jeg er sosial og prater lett med folk. Fleste som kjenner meg vil kalde meg en ufattelig glad og sterk jente, tross motgang som såklart melder seg i tide og utide. Humor har jeg masse av. Jeg kan både lytte og prate, og alle jeg snakker med føler seg som sentrum i universet. Generelt en "layback" person! Av negative sider finner man meg klønete (selv om folk synes det er søtt), jeg kan ha 1000 ting i hodet til tider, jeg takler svært dårlig å stresse (da glemmer jeg alt og går i ring), jeg kan være litt konfliktsky og gjør mitt beste for å ikke opprette en konflikt. Jeg kan være for positiv og ser alt for ofte hellere løsninger i stedet for hindringer. Jeg liker også å se på tv uten å bli forstyrret med snakk. Ville du som mann blitt truet av mine egenskaper? Er mine egenskaper tiltrekkende? Anonym poster: 2f034560bde3d9d05db7a24dc6187c7a hadde du vært gutt hadde jeg spurt om du ville gifte deg med meg hehe neida.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #16 Skrevet 11. februar 2013 Har klart meg selv i alle år (nå er jeg mange år eldre enn deg), alltid pusset opp selv, alltid drevet med håndarbeid, laget mat, stelt hagen, fikset bilen, you name it. Men aldri har jeg møtt en mann som har vært truet av det jeg kan. De har heller sett det som positivt at jeg er selvstendig. Det som har vært problemet har vel heller vært at jeg også alltid har tjent mer enn mine kjærester har gjort, og det har falt mange tungt for brystet. Derfor har det ikke vært mange seriøse forhold - to (en samboer og min nåværende mann). Anonym poster: acfab41c7871197a098401730925b843 1
Alina X Skrevet 11. februar 2013 #17 Skrevet 11. februar 2013 (endret) Høres helt greit ut. Jeg skjønner ikke dette "føler seg truet" opplegget som blir nevnt overalt. Herregud hva slags mann blir truet av en kvinne egentlig?! Det er rett og slett menn som ikke "takler" at dama vet hvordan man gjør en manneting, som feks å legge nytt gulv,skifte hjul,skru opp en hylle etc..De vil gjerne hevde seg over dama og være den som belærer dama og føle seg nyttige. Ingenting galt med å ville føle seg nyttig, skal jeg skru opp et skap så KAN jeg gjøre det selv, men VIL ikke gjøre det selv,you see? Betyr ikke at jeg er en dum liten jente som må belæres, bare at jeg vil ikke skru opp den goddamn hylla, og da menn som skal være som om du ER en dum liten jentunge som ikke kan noe, de kan føle seg truet av det hvis dama ikke "trenger"hjelp til å skru noe sammen. Jeg tror det er mer vanlig med menn som ikke takler at dama tjener mer, jeg tror det har noe med manndomsfølelsen å gjøre, at man vil være den som forsørger og fikser ting, ikke at det har noe med en mannsjåvinistisk tankegang om at mannen skal tjene penger og dama bare skal pludre med dameting...men ja, de mennene som føler seg truet av det, har nok en god del mindreverdighetskomplekser og et dårlig syn på kvinners meninger,tanker,kunnskap og evner. Til TS: Vennina mi har også lagt sitt eget gulv, og få tror på henne, men hvis en mann ikke finner henne attraktiv fordi hun kan legge sitt eget gulv?Jeez!!! Alle kan lære slike ting, jeg kan IKKE skifte hjul, eller jeg KAN, men jeg har ikke lært det enda... MEEEEEN, så blir jeg ALLTID lettere irritert av de som mener jeg ikke er selvstendig fordi jeg ikke har lært å skifte hjul/legge gulv ol. Det har ikke noe med selvstendighet å gjøre, det har med kunnskap og innlærte evner å gjøre.MÅ jeg legge gulv, så klarer jeg det nok, det er jo derfor man har youtube.com og mittanbud.no Endret 11. februar 2013 av Fortuna Xania
Sheltay Retrac Skrevet 11. februar 2013 #18 Skrevet 11. februar 2013 Det er vel helt normalt å kunne slike ting? Jeg jobber som sløydlærer (m.m.) og har utdannelse innen lodding, sveising og tung maskinbruk, har fremdeles til gode å møte noen som synes det er uattraktivt. Jenter som ikke greier å fikse sluket når det blir tett er ikke så attraktive i mine øyne. Det er ikke akkurat hjernekirurgi. 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #19 Skrevet 11. februar 2013 forholdet røyk ikke fordi du var for handy? Hahaha.. neida! Det var begynnelsen på en rekke "uheldigheter" som førte til større psykiske belastninger for meg, slik jeg ikke lenger orket å bo sammen med han lenger. Hun er jente. Regner med dine belønninger handler om støvsuging, vinduspussing eller lignende. For _det_ ville virkelig være en belønning hun ikke kan forestille seg. Ler meg skakk her! Det er vel helt normalt å kunne slike ting? Jeg jobber som sløydlærer (m.m.) og har utdannelse innen lodding, sveising og tung maskinbruk, har fremdeles til gode å møte noen som synes det er uattraktivt. Jenter som ikke greier å fikse sluket når det blir tett er ikke så attraktive i mine øyne. Det er ikke akkurat hjernekirurgi. Tror det er lite vanlig å kunne det jeg? For meg er det vanlig! Jeg har flest venninner som ikke klarer å rive ned tapet fra veggen engang. Anonym poster: dfb9febc613bbc8c06a7923313059267
momo Skrevet 11. februar 2013 #20 Skrevet 11. februar 2013 Jeg er handy selv, pusset opp et helt hus. Lagt fliser, bygget platting selv. Men aldri noensinne møtt en mann som har blitt skremt av det. Og at jeg er flink til å lage mat og bake, har de bare sett på som veldig posetivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå