Gjest Gunilla Skrevet 11. februar 2013 #1 Skrevet 11. februar 2013 For noen måneder siden avsluttet jeg et 17 år langt forhold, som i virkeligheten hadde vært følelsesmessig over i i hvert fall et år. I årene før hadde jeg også mange ganger tenkt på å forlate han, men bestemte meg alltid for å prøve litt til. Jeg har nå blitt forelsket i en ny mann. Han ønsker at vi skal bli sammen, men jeg føler meg ikke helt klar for å gå inn i et forhold, og lurer på hvor lang tid det kan ta før jeg vil føle meg klar for det. Jeg og denne mannen passer perfekt sammen, og jeg ser lett for meg resten av livet sammen med han. Er det bare å hoppe i det selv om jeg i utgangspunktet ikke føler meg helt klar for et nytt forhold? Jeg vil ikke risikere å miste han, heller, for jeg har aldri truffet noen andre som jeg passer så godt sammen med som han. Jeg ønsker så sterkt å være sammen med han, men er samtidig litt redd for å gå inn i et nytt forhold også. Høres dette kjent ut? Hvor lang tid tar det før man føler seg klar for et nytt forhold? Er det bare å hoppe i det, når jeg tross alt er veldig forelsket?
Inwe Skrevet 11. februar 2013 #2 Skrevet 11. februar 2013 Hvor lang tid det tar er individuelt og kommer ann på forholdet. Om du ikke er klar venter du Om han er forelsket i deg venter han nok på deg uansett, iallefall om du fortsetter å møte han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå