AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #1 Skrevet 11. februar 2013 Besteveninna mi og mannen hennes har nettopp flytta til ny plass, mye nærmere der jeg bør. Kjempe kjekt! De har fått seg nye venner og omgangsgjeng, og det er jo veldig viktig på ny plass! Tingen er, jeg føler at selv om de bør nærmere nå enn før, så har allikevel avstanden mellom oss blitt større. Hun bruker jo mye tid på den nye plassen og de nye folkene osv..og d skjønner jeg jo.. men føler bare at vi sklir fra hverandre... overreagerer jeg? Anonym poster: 9b562267dba14b325c340c2bfa12bf48
Karenina Skrevet 11. februar 2013 #2 Skrevet 11. februar 2013 Vanskelig å si om du overreagerer når du ikke sier noe om du har konfrontert venninna di med dette.. Hvis ikke du har det synes jeg du burde snakke om det med henne, så du slipper å gå rundt og tenke at dere sklir fra hverandre, kan jo hende hun tenker det samme?
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #3 Skrevet 11. februar 2013 Nei har ikke konfrontert henne med dette enda. Men får gjøre det om det ikke bedrer seg. Hi Anonym poster: 9b562267dba14b325c340c2bfa12bf48
Hanna! Skrevet 11. februar 2013 #4 Skrevet 11. februar 2013 Hun trenger tid til å tilpasse seg stedet. Sikkert mye å gjøre i huset, kontakter som må knyttes osv. Fortsett å ta kontakt med henne, men uten å mase. Det er mange tilfeller der begge tror den andre ikke er interessert i vennskap lengre, men så er det bare en missforståelse.
Gjest Katten. Skrevet 11. februar 2013 #5 Skrevet 11. februar 2013 Noen ganger vokser folk litt fra hverandre. Selv merker jeg at noen av vennene mine er jeg i lag med i perioder, men langt fra hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå