Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på sykehuset idag for å være på foredrag. Og jeg merka det at.. Mannlige sykepleiere, wow! Kan ikke tenke meg noe mer sexy enn menn i det yrket. Omsorgsfulle menn som faktisk har som jobb og bry seg om andre. Det må bare være.. Ahh. :bond:

Hva syntes dere andre om mannlige sykepleiere? :rodmer:

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på sykehuset idag for å være på foredrag. Og jeg merka det at.. Mannlige sykepleiere, wow! Kan ikke tenke meg noe mer sexy enn menn i det yrket. Omsorgsfulle menn som faktisk har som jobb og bry seg om andre. Det må bare være.. Ahh. :bond:

Har nok blitt litt farget etter jeg traff på en på møteplassen. Totalt idiot, null sosiale antenner, og en norsk som er skremmende dårlig.

Før det tenkte jeg lite over det egentlig.

Skrevet

Har bare jobbet med to som ikke var spesielt kjekke og en homofil. Så står på nøytralt grunnlag tenker jeg. :P

Anonym poster: a02d65a4e04a4d95595904e01fc4c8fe

Skrevet

Enig med deg Ts. "Omsorgsfulle menn som faktisk har som jobb og bry seg om andre. Det må bare være.. Ahh." Går selv sykepleiestudie og der har vi noen få kjekke, omsorgsfulle og ordentlige gutter! Det er bare synd at det er få gutter som velger sykepleieutdanning.

Anonym poster: 9d577f5c1443d1b2d16fdedf90e32b14

• Liker 4
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Den mest attraktive mannen jeg kjenner er sykepleier, og han er gift med en psykiater. Fy fader, for en mann! Pen, kjekk, avbalansert, herlig rolig og verdens beste smil og en deilig, lang kropp.

• Liker 2
Skrevet

Har nok blitt litt farget etter jeg traff på enmøteplassen. Totalt idiot, null sosiale antenner, og en norsk som er skremmende dårlig.

Før det tenkte jeg lite over det egentlig.

:daane:

• Liker 6
Gjest Crazycatlady
Skrevet

Ganske nøytral her og. Ikke noe jeg personlig syns er så sexy, men tenker ikke noe negativt om det heller :)

Skrevet

Jeg synes ikke du kan få det mindre sexy enn en mannlig sykepleier.

• Liker 8
Skrevet (endret)

.

Endret av diamanten00
Skrevet

Syns ikke det er så veldig sexy, er sykepleier selv og det er få kjekke mannlige sykepleiere. De fleste er homofile eller unormalt feminine.

• Liker 1
Skrevet

Fineste mannlige sykepleieren jeg kjenner er kjæresten min!

Digg muskuløs kropp, snill, omsorgsfull, morsom:) Herlig fyr!

• Liker 1
Skrevet

Syns ikke det er så veldig sexy, er sykepleier selv og det er få kjekke mannlige sykepleiere. De fleste er homofile eller unormalt feminine.

Trodde folk hadde kommet seg over den myten. :vetikke:

• Liker 4
Skrevet

Trodde folk hadde kommet seg over den myten. :vetikke:

Vi har 13 gutter/menn i klassen men bare en er homofil. Ingen av de andre guttene er "unormalt feminine" i mine øyne.

Skrevet

Vi har 13 gutter/menn i klassen men bare en er homofil. Ingen av de andre guttene er "unormalt feminine" i mine øyne.

Nettopp ;)

Skrevet

Jeg synes mannlige sykepleiere er for lite ambisiøse.

Anonym poster: 0974eba608c754d98c897bb37377920e

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

liker leger bedre..
  • Liker 1
Skrevet

På sykehuset her jeg bor er alle mannlige sykepleiere jeg har sett HOTTE! Legene er bare overlegne og stygge nerder.

Anonym poster: 764c3099a18b024a5de3f1da4db2704c

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes mannlige sykepleiere er for lite ambisiøse.

Anonym poster: 0974eba608c754d98c897bb37377920e

Hva legger du i det? :)

Anonym poster: f54810137e95b5c6c063754506b839c8

Skrevet

Hmm jeg tenker at han sikkert er sliten av jobben sin når han kommer hjem og som alle andre legger han jobben igjen på jobb. Hjemme=null omsårg :P

Litt ironi i dette, men det kan jo være sånn:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...