Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er selvfølgelig bare fantasier. Det er mange ting man fantaserer om, både seksuelt og ellers som man ikke nødvendigvis ønsker seg i sitt virkelige liv. Jeg har en kjæreste jeg er veldig glad i og vi har masse gode år bak oss og har det fint. Har ingen planer overhodet å være utro. Jeg har perioder i løpet av et år hvor jeg er ekstra kåt, og fantaserer mer enn vanlig. Misunner de som er single, som kan flørte masse rundt og ha eventyr og romanser.. Akkurat nå (alltid syntes det har vært interessant men..) tenker jeg endel på at det hadde vært spennende å ligge med en (attraktiv selvfølgelig) litt eldre fyr. Kanskje en på 35++, som jeg syntes var kjekk og skikkelig mann!

Har INGEN planer om å gjøre det, men det er en fanatsi jeg har og jeg tar meg selv i å fantasere om det i de periodene jeg tenker litt ekstra mye på sex (gjerne når det er skikkelig kaldt ute). Jeg vet ikke hvorfor jeg liker tanken på å være sammen med en litt eldre fyr, kanskje fordi man da føler seg ekstra bejæret og at man er sammen med en erfaren fyr som vet hva han vil ha. Det er noe der. Jeg har ikke dårlig samvittighet for dette overhodet, vi er seksuelle vesner og selvfølgelig er det lov til å tenke ting. Tror ikke mange som er i et forhold kan si at de går rundt og ser søte fine folk i butikken og på treningssenteret uten å tenke at "det var en fin jente" bare fordi de er i et forhold.

ÅÅÅHHHPPUUUUUUUUUUUUH., Måtte bare få det ut.

Jeg tror ikke vi er skapt til å være sammen med en person hele livet. JEG VIL HA BÅDE POSE OG SEKK! Vil ha han trygge, men vil også ha det eventyret. Og det går jo ikke. Men hvordan kan jeg selvrealisere meg, utvikle meg, leve livet da... Akk og ve. Luksusproblem?

Som sagt, ingen planer om å være utro. Man vil vel alltid ha det man ikke kan få?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantasier er vel normalt. Det å se andre som pene/stygge forsvinner vel ikke selv om man er i forhold. MEN på meg virker det som du virkelig ønsker spenning siden du er misunnelig på de som er single, dette ser jeg ikke på som normalt. Jeg er godt etablert i forhold. Jeg er fornøyd med kjæresten min og fantaserer ALDRI om sex med andre menn eller misunner andre som kan ha sex med dem de vil. Fantasiene mine handler også om kjæresten min gjerne i aksjon med andre jenter, men dette kunne OVERHODET ikke falle meg inn i det virkelige liv da jeg er veldig sjalu. Jeg levde livet mitt før jeg fant mannen i mitt liv så jeg vet at jeg savner overhodet ikke de mulighetene jeg hadde som singel. Som regel var jeg ulykkelig og ONS ga meg overhodet ikke noe som helst... ikke en gang orgasme!

Anonym poster: 85b0db5f230526ef2dd83b81df8eb2dc

Skrevet

Fantasier er vel normalt. Det å se andre som pene/stygge forsvinner vel ikke selv om man er i forhold. MEN på meg virker det som du virkelig ønsker spenning siden du er misunnelig på de som er single, dette ser jeg ikke på som normalt. Jeg er godt etablert i forhold. Jeg er fornøyd med kjæresten min og fantaserer ALDRI om sex med andre menn eller misunner andre som kan ha sex med dem de vil. Fantasiene mine handler også om kjæresten min gjerne i aksjon med andre jenter, men dette kunne OVERHODET ikke falle meg inn i det virkelige liv da jeg er veldig sjalu. Jeg levde livet mitt før jeg fant mannen i mitt liv så jeg vet at jeg savner overhodet ikke de mulighetene jeg hadde som singel. Som regel var jeg ulykkelig og ONS ga meg overhodet ikke noe som helst... ikke en gang orgasme!

Anonym poster: 85b0db5f230526ef2dd83b81df8eb2dc

Takk for svar, jeg skjønner hva du mener. Hvor lenge har du vært sammen med han?

Det er som du sier, men jeg skal ikke være utro eller leve ut fantasien. Håper du har rett, at det ikke er noe spenning og at det er mye bedre hos sin trygge kjærste.

Skrevet

Når ble det å ha sex med fremmede å selvrealisere og utvikle seg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...