Andrea Skrevet 19. mars 2004 #1 Skrevet 19. mars 2004 Jeg gleder meg stort!!! Har ikke vaert hjemme paa noen aar, og til naa har det liksom ikke vaert noe problem. Men i det siste har jeg begynt aa föle meg veldig norsk igjen! Vi skal riktignok ikke helt opp til barndomshjemmet, men jeg gleder meg til aa saa og si presentere gode gamle furet vaerbitt for kjaeresten min! Jeg haaper paa solskinn og sang (og gittarklang....holdt jeg paa aa si) for aa virkelig trekke ut essensen av Norge!! Fjorder og fjell, kronglete veier, furutraer i massevis. Endelig lukten av SALTVANN igjen, for svingende! .....kommer nok alltid til aa föle meg temmelig splittet....
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2004 #2 Skrevet 28. mars 2004 Har du vært her, eller er det til påske du skal besøke gamlelandet? Uansett, håper det ble/blir en fin tur "hjem"!
Andrea Skrevet 30. mars 2004 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2004 födt og oppvokst. Naa er det fem aar siden jeg flyttet ut (til min mors hjemland), men Norge vil alltid vaere Norge (for aa si det banalt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå