AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #1 Skrevet 11. februar 2013 Jeg har trent meg opp selv fra å aldri før ha jogget en meter til nå å klare å jogge 35-40 min sammenhengende. Mitt første mål nå er å klare 5km uten å gå noe underveis. For å klare å holde såpass "lenge" (ja det er lenge for meg) så må jeg ligge på i underkant av 8km/t. Da er jeg ganske så sliten etter å ha løpt ca 4,5 km (35 min). Hvordan er det best å trene videre; burde jeg fortsette å jogge i det rolige tempoet til jeg klarer lengre distanser, for SÅ å gå litt tilbake i distanse, men øke farten? Føler det har funka greit sånn jeg har gjort det sålangt, ved å løpe i den farten og stadig øke distansen noe. De første gangene jeg jogget var jeg jo spyferdig etter 8 minutter. Anonym poster: ee336df1ef6165947c78536033badd53
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #2 Skrevet 11. februar 2013 (Jeg har foresten veldig korte bein, så føler at beina går som trommestikker selv på lav fart på mølla. Haha, løp ved siden av en høy mann, han løp med en fart på 10 ellernoe, og jeg tok jo sikkert tre "skritt" på hans ene" ) Det har kanskje ikke noe å si, men føler det:P Anonym poster: ee336df1ef6165947c78536033badd53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå