Gå til innhold

Spise før tannlegetime?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man spise før man har time hos tannlegen?

Jeg har time hos tannlegen kl.10. Jeg vet at hvis jeg ikke spiser før denne timen kommer magen min til å romle noe utrolig mens jeg er der. Ofte putter også tannlegen noe greier på tennene som gjør at jeg ikke kan spise eller drikke før 1 time etter timen, og da vil jo magen starte å romle enda mer. Er det da greit å spise før timen? Jeg kommer klart til å pusse tennene og bruke tanntråd og munnskyld etter jeg har spist.

Anonym poster: 1844f480e45dbb6ae7b88a8f3e0a39a7

Skrevet

Ja.

Anonym poster: 2cbb161d43e12368a04e2efa740e68a3

Skrevet

Ja, kjære vene. Spis, og så pusser du tennene og bruker tanntråd/munnskyll osv etterpå. Ofte får jeg dårlig ånde når ikke jeg har spist på lenge, det er jo ikke kos for tannlegen det heller.

Skrevet

Ikke noe problem å spise så lenge du pusser tennene godt etterpå :)

Skrevet

Det var bra :) Jeg snakka med noen venner om det og de sa at man aldri skulle spise før en tannlegetime fordi det var ekkelt, så det var bra at andre mener det er greit :)

Skrevet

Det var bra :) Jeg snakka med noen venner om det og de sa at man aldri skulle spise før en tannlegetime fordi det var ekkelt, så det var bra at andre mener det er greit :)

Haha, tenk på de som har tannlegetime sent på ettermiddagen da. Skal man gå rundt å sulte hele dagen? Teit logikk.

Gjest Lurifix
Skrevet

klart kan du spise før tannlegetimen om du pusser tennene og sånt etter du har spist. Sier jo nesten seg selv om du har spist f.eks cheez doodles at tannlegen ikke blir glad når du møter opp med cheez doodles mellom tennene når han skal grave inn i der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...