Gjest twyla Skrevet 11. februar 2013 #1 Skrevet 11. februar 2013 Jeg er så forbanna misunnelig på dama til kompisen min! Vi har kjent hverandre i flere år, og dama kom inn i bildet for noen måneder siden. De har flyttet sammen og driver og koser og pludrer hele tiden. Jeg er så misunnelig at jeg kunne dødd . Blodet mitt fryser til is hver gang jeg ser dem sammen, jeg blir kvalm og får vondt i magen. Jeg har vært veldig interessert i ham selv, men har godtatt at han ikke vil ha meg på den måten og bare vil være venn. Før har han hatt mange løse bekjentskaper og sengebesøk, og det var mye lettere å akseptere enn denne kjæresten. Alt jeg ønsker her i verden er at han bare gir meg littegrann oppmerksomhet, men når hun er der suger hun det utav ham som en slamsuger. Vi går i samme klasse på Universitetet, så det er ikke så enkelt å unngå dem helt fullstendig. Noen som har hatt det på samme måte? Hva kan jeg gjøre? Finnes det noe å gjøre? Jeg dater andre menn og prøver å konsentrere meg om mitt eget liv og holde hodet oppe, men jeg blir bare sittende og grine og se nattsvart på hele verden
Gjest Snuppi Skrevet 11. februar 2013 #2 Skrevet 11. februar 2013 Du er tydeligvis forelsket i denne mannen. Det eneste rådet jeg kan gi deg er å skape avstand til både ham og henne. Følelsene dine vil nok da dabbe av etterhvert. Fortsett å date andre menn og hold deg seg opptatt. Det vil nok gå bra skal du se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå