Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min partner sier han synes en venninne av seg se fin/deilig. Og sånn som jeg forstår det/har oppfattet det, er denne venninnen hans beste jente venn. Jeg oppfatter dem som at de har et nært og godt forhold, og at de deler det meste.

Til tider kan jeg føle meg litt tilsidesatt, fordi han prøver å skjule/ikke nevner kontakten dem imellom. Og når vi møter henne, snakker hun kun med han og ser stygt på meg og stenger meg ute.

Noen som har vært/er i en slik situasjon og kan komme med råd og/eller dele erfaringer?

Anonym poster: d5c1698aa26ddfe3c478d060a2fd45a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har nok en jobb å gjøre overfor din kjæreste, og han har en jobb å gjøre overfor denne venninnen.

Synes ikke han behandler deg slik man behandler en kjæreste.

Du får ta en prat med han og forklare situasjonen. Han er nok delvis klar over den allerede.

Det må kunne gå an å få det til slik at det funker for dere begge. Hvis ikke så ville jeg gått seriøst i tenkeboksen om et slikt forhold er noe for deg. Det vil føre til masse slitasje over tid, og det er det virkelig ikke verd.

Skrevet

Kun idioter som bedriver dette, og du har i grunnen kun to alternativer her: enten forlange at han kutter ut denne "venninna" si fullstendig, eller at du vandrer ut av hele forholdet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...