Gjest Gjest mann Skrevet 11. februar 2013 #1 Skrevet 11. februar 2013 Jeg sliter enda etter at at langvarig forhold tok slutt for et år siden. Jeg vil virkelig legge det bak meg. Hun ble en gal møkkakjerring som var giftig i livet mitt. Hun er giftig enda fordi jeg har ikke greid å koble meg av henne emosjonelt. Hver gang jeg møter andre jenter som viser interesse forsvinner ofte tilknytningen og blir erstattet med en uutholdelig angst for det store og ukjente og jeg faller tilbake i edderkoppnettet til hun som var og føler meg fanget og nedtrykt. Fornuften min sier at jeg skal videre og jeg vil. Så spørsmålet er om det kan hjelpe meg å løsrive meg å tørre å bli kjent med noen ny. Kan det vaske henne ut av systemet mitt? Jeg snakker ikke om rebounding nå! Det er bare dårlig gjort. Noen som har opplevd at X virkelig ble borte da de traff en ny?
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2013 #2 Skrevet 11. februar 2013 Hun ble en gal møkkakjerring.... Helt uten din hjelp, eller? Høres ut som du har en ganske merkelig måte å tenke på, så kanskje du har en jobb å gjøre med deg selv.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #3 Skrevet 11. februar 2013 Rebounding er når den ene person du er samen med bare brukes (bevisst eller ubevisst) til å klare å gå videre fra forrige forhold, men som du faktisk ikke skal klare å investere deg i. Den typen forhold er tidsbegrenset, har hatt et som varte i et helt år, og et annen en mnd. Jeg visste ikke engang at jeg "brukte" dem som rebound. OG begge gangene var det folk som jeg aldri hadde vært interessert... Og nå er jeg redd for å være rebound for min date... Til TS, ja det kan hjelpe, men jeg ville anbefale deg å ta et skritt etter hverandre, slik at du ser, innser og føler at dette er godt. Først kan du for eksempel tenke at du bare skal flørtere for å ha det morro uten tanke på at du skal kysse henne / dem eller ikke. Barer sjarmere litt, da. Og så kanskje fra den første eller den tiende, vil du en gang føle at også du blir sjarmert. Så vil du ha lyst til å kysse henne, og da vil hele prosesseen ha startet Bare du ikke presser deg for mye og gjør noe du føler deg svært behagelig med. Men likevel må du skjerpe deg og prøve å avvfeie tankene om henne, dette fordi deg og henne dessverre ikke er aktuelt. Du ønsker og fortjener å ha det godt, så ikke la negative tanker hindre deg i å oppleve gode ting så spennende som det å treffe nye kvinner,flørte med dem, kysse dem, avtale en date, glede seg til daten, ha lyst på dem osv. Alt dette uten selvfølgelig å gi dem falske håp, noe du sannsynligvis utifra det du har skrevet, ikke skal gjøre Skrev jeg for rotete? Lykke til videre. Det første og viktigste er gjort : du ønsker ikke å bli i den dårlige situasjon og prøver å finne noe som kan hjlepe deg å gå videre. Anonym poster: 0a3f127c41d5d6762d0824dd9900ebe4
Gjest anonym Skrevet 11. februar 2013 #4 Skrevet 11. februar 2013 Jeg sliter enda etter at at langvarig forhold tok slutt for et år siden. Jeg vil virkelig legge det bak meg. Hun ble en gal møkkakjerring som var giftig i livet mitt. Hun er giftig enda fordi jeg har ikke greid å koble meg av henne emosjonelt. Hver gang jeg møter andre jenter som viser interesse forsvinner ofte tilknytningen og blir erstattet med en uutholdelig angst for det store og ukjente og jeg faller tilbake i edderkoppnettet til hun som var og føler meg fanget og nedtrykt. Fornuften min sier at jeg skal videre og jeg vil. Så spørsmålet er om det kan hjelpe meg å løsrive meg å tørre å bli kjent med noen ny. Kan det vaske henne ut av systemet mitt? Jeg snakker ikke om rebounding nå! Det er bare dårlig gjort. Noen som har opplevd at X virkelig ble borte da de traff en ny? Hei ts, har du kontakt med henne idag? Hvordan ble hun en gal møkkakjerring? Hvordan fanget hun deg i sitt edderkoppnett? Kan det være at du gjorde noe som fikk dette frem i henne? Man er to i et forhold , bare til opplysning... Noen har en tendens til å legge alle sine sinte og bitre følelser på en person..
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2013 #5 Skrevet 11. februar 2013 Jeg sier "gal møkkakjerring" fordi hun behandlet meg helt forferdelig og trakket meg ned i søla i årevis. Så _det_ har jeg god grunn til uten at jeg vil utbrodere det for mye her. Sånne personer setter slike spor i deg. Forvirring og splittelse til man ikke vet hva som er sant og ikke mer. Jeg greier å se dette og har lest meg opp på slike personer som henne. Jeg bare får tilbakefall hele tiden fordi. Men takk for tipset om å ta det et skritt av gangen. Det er vel det jeg gjør og egentlig. Nå vil jeg bare tørre å ta tredje og fjerde og greie å gi blaffen i hun jeg desverre var med for lenger.
Gjest Chloè Skrevet 11. februar 2013 #6 Skrevet 11. februar 2013 Jeg sliter enda etter at at langvarig forhold tok slutt for et år siden. Jeg vil virkelig legge det bak meg. Hun ble en gal møkkakjerring som var giftig i livet mitt. Hun er giftig enda fordi jeg har ikke greid å koble meg av henne emosjonelt. Hver gang jeg møter andre jenter som viser interesse forsvinner ofte tilknytningen og blir erstattet med en uutholdelig angst for det store og ukjente og jeg faller tilbake i edderkoppnettet til hun som var og føler meg fanget og nedtrykt. Fornuften min sier at jeg skal videre og jeg vil. Så spørsmålet er om det kan hjelpe meg å løsrive meg å tørre å bli kjent med noen ny. Kan det vaske henne ut av systemet mitt? Jeg snakker ikke om rebounding nå! Det er bare dårlig gjort. Noen som har opplevd at X virkelig ble borte da de traff en ny? Eh, jo, det er nettopp det du snakker om. Tro det eller ei, men det er faktisk fullt mulig å komme seg over en person, alene. Å det er det man bør gjøre, alt annet er så ubeskrivelig dårlig gjort at jeg ikke har ord
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #7 Skrevet 11. februar 2013 Jeg sier "gal møkkakjerring" fordi hun behandlet meg helt forferdelig og trakket meg ned i søla i årevis. Så _det_ har jeg god grunn til uten at jeg vil utbrodere det for mye her. Sånne personer setter slike spor i deg. Forvirring og splittelse til man ikke vet hva som er sant og ikke mer. Jeg greier å se dette og har lest meg opp på slike personer som henne. Jeg bare får tilbakefall hele tiden fordi. Men takk for tipset om å ta det et skritt av gangen. Det er vel det jeg gjør og egentlig. Nå vil jeg bare tørre å ta tredje og fjerde og greie å gi blaffen i hun jeg desverre var med for lenger. Når en ting er vanskelig for meg å gjøre, planlegger jeg fort først, og så prøver jeg ikke å tenke for mye på det, å føle hvor frustrerende eller skremmende dette kan være, jeg tenker at jeg bare skal gjøre det punktum. Og så plutselig er jeg der, jeg gjør det og jeg klarer det veldig godt. Når jeg derimot tenker over det, er det større sjanse for at jeg ikke gjør det. For eksempel, når du har valgt den du skal prøve det med, kan du ta en liten pause, snakke med en kompis, kke tenk på henne, og så si til deg selv at om 10 minutter går du bortimot henne og tar tak i ting og gjør det som må gjøres. Anonym poster: 0a3f127c41d5d6762d0824dd9900ebe4 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #8 Skrevet 11. februar 2013 Du burde endre tankesettet litt. Glem å let etter nærhet og kjærlighet fra kvinner, det gjør deg bare svak for så mye. Lær deg litt PUA-teknikk, les litt MGTOW litteratur og lær deg hvordan du kan få sex og nærhet fra fremmede jenter når enn det mtte passe deg. Tiden du ikke bruker på et forhold med en kvinne bruker du på andre ting du liker å gjøre. Livet føles langt bedre slik å du slipper å bruke damer som rebound eller partnere. Anonym poster: 9524d6bf2cd3b540adff3ea1d19fde0d
Gjest Adriana Skrevet 11. februar 2013 #9 Skrevet 11. februar 2013 Jeg sier "gal møkkakjerring" fordi hun behandlet meg helt forferdelig og trakket meg ned i søla i årevis. Så _det_ har jeg god grunn til uten at jeg vil utbrodere det for mye her. Sånne personer setter slike spor i deg. Forvirring og splittelse til man ikke vet hva som er sant og ikke mer. Jeg greier å se dette og har lest meg opp på slike personer som henne. Jeg bare får tilbakefall hele tiden fordi. Men takk for tipset om å ta det et skritt av gangen. Det er vel det jeg gjør og egentlig. Nå vil jeg bare tørre å ta tredje og fjerde og greie å gi blaffen i hun jeg desverre var med for lenger. Stolte du ikke på henne? Følte du at hun kunne lyve til deg?
Gjest Adriana Skrevet 11. februar 2013 #10 Skrevet 11. februar 2013 Du burde endre tankesettet litt. Glem å let etter nærhet og kjærlighet fra kvinner, det gjør deg bare svak for så mye. Lær deg litt PUA-teknikk, les litt MGTOW litteratur og lær deg hvordan du kan få sex og nærhet fra fremmede jenter når enn det mtte passe deg. Tiden du ikke bruker på et forhold med en kvinne bruker du på andre ting du liker å gjøre. Livet føles langt bedre slik å du slipper å bruke damer som rebound eller partnere. Anonym poster: 9524d6bf2cd3b540adff3ea1d19fde0d Trist svar. Så du vil få han til å bli slik som samfunnet holder på å utvikle seg...Alle tenker bare på seg og sitt, sine behov. Man skal ikke føle noe lenger når man har sex osv.... Nei ts, fortsett å tro på kjærligheten! Det gjør jeg. Har selv nylig vært i et destruktivt forhold, der han føkket med hjernen min. Jeg kunne aldri stole på han, han løy om mange ting, ting jeg og ikke har fått vite før i ettertid, og det svir...som om jeg ikke kjente han. Det finnes kjipe damer, som det finnes kjipe menn, men det finnes og mange bra damer! Ta tida til hjelp, og følg hjertet ditt! Da ordner det meste seg P.S: I ettertid , ser jeg at jeg fikk mange tegn, ja dårlig magefølelse flere ganger med ex'n, men jeg tok de ikke på alvor. Nå skal jeg lytte mer til meg selv, intuisjonen min, ja være tro mot meg selv. Det må du og være!
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2013 #11 Skrevet 12. februar 2013 Trist svar. Så du vil få han til å bli slik som samfunnet holder på å utvikle seg...Alle tenker bare på seg og sitt, sine behov. Man skal ikke føle noe lenger når man har sex osv.... Nei ts, fortsett å tro på kjærligheten! Det gjør jeg. Har selv nylig vært i et destruktivt forhold, der han føkket med hjernen min. Jeg kunne aldri stole på han, han løy om mange ting, ting jeg og ikke har fått vite før i ettertid, og det svir...som om jeg ikke kjente han. Det finnes kjipe damer, som det finnes kjipe menn, men det finnes og mange bra damer! Ta tida til hjelp, og følg hjertet ditt! Da ordner det meste seg P.S: I ettertid , ser jeg at jeg fikk mange tegn, ja dårlig magefølelse flere ganger med ex'n, men jeg tok de ikke på alvor. Nå skal jeg lytte mer til meg selv, intuisjonen min, ja være tro mot meg selv. Det må du og være! Dette er et godt svar! Dessverre tror jeg det er en del tenåringer som driver og svarer på innlegg her inne, og da gjelder det å være frekk og tøff i trynet... Man må sile hvilke råd man tar til seg.
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2013 #12 Skrevet 12. februar 2013 Takk til dere to som skrev sist. Hun løy vel ikke. Drev med mental misshandling. Magefølelsen min var mer og mer i konflikt med følelsene i mange år. Hele systemet hylte "kom deg vekk". Jeg ble bare fordi jeg ønsket og håpte så sterkt at hun skulle bli den hun var da jeg traff henne ;( Er det jeg sliter med enda...konflikt. Så har jeg skrekkelig dårlig selvtilitt når det gjelder jenter.etter årevis med kjeft, hakking, fornermelser og nedsabling. Hun budbringte inndirekte at ingen andre kom til å ville ha meg og at jeg var håpløs og burde vært sjeleglad for at hun holdt ut med meg. Jeg vet det er omvendt, men tar meg hele tiden i å tenke hun kanskje hadde rett. Det er vel og en grunn til at jeg faller tilbake. Jeg vil ha en ny dame som i forhold ikke en pulevenn som noen foreslo over her.
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2013 #13 Skrevet 12. februar 2013 Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men de fleste som ønsker seg det, finner seg en ny kjæreste etter en stund. Det rådet jeg fikk som er lurt er å være aktiv, oppsøke sosiale situasjoner, si ja til invitasjoner, lære deg nye ting. På den måten er du attraktiv hvis det skulle være sånn at du traff en som du likte ekstra godt. Og selv da er det lurt å ikke styrte inn i forhold med vedkommende, men heller ta det litt etter litt, bli kjent først. Når noen foreslår at man skal skaffe seg en pulevenn, tror jeg de ikke skjønner hva det innebærer å være i et voksent forhold. Det kan bare være tenåringer som foreslår noe sånt.
Gjest Adriana Skrevet 12. februar 2013 #14 Skrevet 12. februar 2013 Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men de fleste som ønsker seg det, finner seg en ny kjæreste etter en stund. Det rådet jeg fikk som er lurt er å være aktiv, oppsøke sosiale situasjoner, si ja til invitasjoner, lære deg nye ting. På den måten er du attraktiv hvis det skulle være sånn at du traff en som du likte ekstra godt. Og selv da er det lurt å ikke styrte inn i forhold med vedkommende, men heller ta det litt etter litt, bli kjent først. Når noen foreslår at man skal skaffe seg en pulevenn, tror jeg de ikke skjønner hva det innebærer å være i et voksent forhold. Det kan bare være tenåringer som foreslår noe sånt. Helt enig, aldri skjønt greia med pulevenn! Ikke rart samfunnet og alt av moral går til pieces!!! Folk idag skaffer seg pulevenner, mens de leter etter Mr. Perfect...klarer ikke være alene..hvor syyykt er ikke det? Stå på ts, det kommer til å ordne seg!
Gjest Lille-pus Skrevet 12. februar 2013 #15 Skrevet 12. februar 2013 La meg dele et virkelig godt råd med deg, TS. Bli mentalt ferdig med henne før du involverer en ny kvinne i livet ditt. Ut i fra det du skriver så er du på langt nær ferdig med å håndtere det som var. Det tar tid, men bruk den tiden. I den tilstanden du nå fremstår vil jeg våge påstanden om at du ikke er klar for et nytt forhold.
Gjest TS Skrevet 12. februar 2013 #16 Skrevet 12. februar 2013 Nei, det er det som er problemet. Jeg har henne "hengende igjen" i form av en illusjon. Et gammelt ekko. Jeg vet det ikke er noe mer jeg kan hente. Så i fornuften er jeg klar for å treffe noen. Jeg er bare plaget av tilbakevendende falske følelser. Det er derfor jeg lurer på om nettopp det å treffe noen andre kan ta livet av disse ekkoene. Jeg savner noen bare. Og det er ikke egentlig henne...
Gjest gjest Skrevet 13. februar 2013 #17 Skrevet 13. februar 2013 Nei, det er det som er problemet. Jeg har henne "hengende igjen" i form av en illusjon. Et gammelt ekko. Jeg vet det ikke er noe mer jeg kan hente. Så i fornuften er jeg klar for å treffe noen. Jeg er bare plaget av tilbakevendende falske følelser. Det er derfor jeg lurer på om nettopp det å treffe noen andre kan ta livet av disse ekkoene. Jeg savner noen bare. Og det er ikke egentlig henne... Har dere kontakt idag? Mulig hun og har forandret seg.. Jeg var ganske kjip i et forhold, tok ut mye på han pga min livssituasjon. Så først i ettertid at jeg ikke var helt god..Men har virkelig forandret meg! Nå er jeg mer fornøyd med meg selv og det jeg gjør i livet mitt. Jeg håper at jeg og han kan finne tilbake til hverandre. Nå sier jeg ikke at hun er bra for deg, for all del, søk videre. Men at det er ikke alltid at ei som har vært kjip, alltid vil være det.
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2013 #18 Skrevet 13. februar 2013 Hun vet det jo selv da. Problemet var å faktisk ta tak i det å gjøre noe med saken. Det kan jo hende det hår så langt at hun må. Etter det jeg har lest er det en jobb som kan ta årevis. Jeg er ikke interessert i noen reunion i alle fall og kommer ikke til å kontakte henne. Selvsagt sliter jeg og med å gi slipp på grunn av det. Det var trygg. De gangene jeg greier koble av kommer redselen for det ukjente, som er temmelig sterk. Men jeg vil virkelig...trenger å tørre. Samtidig må jeg akseptere at hun kanskje alltid er der i en mindre grad. Delte jo så mye av livet mitt med henne.
Gjest jente/dame Skrevet 13. februar 2013 #19 Skrevet 13. februar 2013 Hun vet det jo selv da. Problemet var å faktisk ta tak i det å gjøre noe med saken. Det kan jo hende det hår så langt at hun må. Etter det jeg har lest er det en jobb som kan ta årevis. Jeg er ikke interessert i noen reunion i alle fall og kommer ikke til å kontakte henne. Selvsagt sliter jeg og med å gi slipp på grunn av det. Det var trygg. De gangene jeg greier koble av kommer redselen for det ukjente, som er temmelig sterk. Men jeg vil virkelig...trenger å tørre. Samtidig må jeg akseptere at hun kanskje alltid er der i en mindre grad. Delte jo så mye av livet mitt med henne. Har du noe kontakt med henne idag? Hvor lenge var dere sammen? Hva var det hun måtte ta tak i ?
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2013 #20 Skrevet 13. februar 2013 Som sagt har jeg ikke kontakt. Vil ikke... Var sammen mer enn fem år. Vil ikke så hvor lenge. Kunne være hun leser og skjønner hvem jeg er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå