AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #1 Skrevet 11. februar 2013 Hvordan visste du at du ville være venner med din partner og at du bare ville være venner med dine venner? Føler du det samme ovenfor for begge parter? Kommuniserer du likt med begge parter? Anonym poster: f78bce0c8d1b2d0531ee4554984ed6d7
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #2 Skrevet 11. februar 2013 Den største forskjell er vel om man har lyst på vedkommende eller ikke. Om du har vanskeligheter med å vite hva du føler for din kjærestes/samboer, kan du for eksempel se for deg: at dere ligger sammen, og se hva du føler bryllup med vedkommende og kjenne om det føles riktig, om det er noe som er en fantasi eller om du ikke føler noe i det hele tatt med tanken på det, sove en hel natt sammen, man trenger ikke å være så nær sine venner hele natta, men når det er kjærlighet, føles det godt å føles hans eller hennes kropp og hud. vet ikke om det vil hjelpe, men håper det Anonym poster: 5ef9a8e794a9f086b98face24db1e24e
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2013 #3 Skrevet 11. februar 2013 Heh, det spørsmålet får jeg ofte faktisk. Har egentlig ikke noe skille der, og har fått endel kommentarer på at jeg er like tett knyttet til vennene mine som andre er til ektefeller og nær familie. Håper det kommer noen gode definisjoner her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå