Gjest Reza08 Skrevet 11. februar 2013 #1 Skrevet 11. februar 2013 Livet som singel er så kjedelig, og jeg opplever situasjonen som svært smertefull. Hver eneste dag går jeg rundt med savnet om ei dame ved min side. Betydningen av å ha ei å dele livet med, teller mye for meg. Alt trykker på. Når jeg ser hvor mange spesielle folk som får kjæreste, mens jeg bare er der, blir alt veldig tungt. Jeg unner selvsagt andre å finne lykken, men det er tungt å ikke ha noen. Mine egenskaper som menneske: - Medmenneskelig - Snill - Omsorgsfull - Er tilstede for alle - Positiv - Engasjert - Kommer lett i kontakt med andre - Liker å prate med alle, uansett hvem - Humoristisk - Sporty Interesser: - Politikk - Matlaging - Idrett - Musikk - Prate - +++ Har aldri påstått at jeg er perfekt, men jeg mener at de gode sidene er langt flere enn de negative. Det eneste jeg vil er å få ei som aksepterer meg for den jeg er. Begynner nesten å lure på om dette er å kreve for mye.
OnFire Skrevet 11. februar 2013 #2 Skrevet 11. februar 2013 De første egenskapene du lister opp er "venne-egenskaper", selv om det naturligvis er en fordel om du har disse egenskapene som kjæreste også. Prøv å rette fokuset mot å bli en mer spennende person, ikke bare en som er snill og grei. Og jo mer du lar dette plage deg, desto mindre blir sjansen for at du finner deg noen. Sørg for å være lykkelig som singel først. 3
Gjest spavalica Skrevet 11. februar 2013 #3 Skrevet 11. februar 2013 Samme her...Kanskje jeg går etter feil type menn.Gidder ikke å date lenger heller.Skal vente at den rette dukker opp på døren :D
momo Skrevet 11. februar 2013 #4 Skrevet 11. februar 2013 Men hvordan prøver du å finne en kjærste? Og har du høye krav til en partner? For synes dine egenskaper høres posetive ut.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #5 Skrevet 11. februar 2013 Er du utlending? Anonym poster: e9dab23a9dabc75406376665ddc06005 3
Gjest Herr Heftig Skrevet 11. februar 2013 #6 Skrevet 11. februar 2013 Jeg syns faktisk du burde prøve nettdating jeg altså. Det var mange fine jenter der sist jeg sjekka på sukker (har ikke profil selv).
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #7 Skrevet 11. februar 2013 Samme her...Kanskje jeg går etter feil type menn.Gidder ikke å date lenger heller.Skal vente at den rette dukker opp på døren :D Bullshit! Du er en utrolig pen dame, som har en fantastisk utstråling!Top 10 på Sukker! Kanskje litt for kresen? Anonym poster: 9b6d4891188b5391b9d51bd0a87420e7
Gjest spavalica Skrevet 11. februar 2013 #8 Skrevet 11. februar 2013 Bullshit! Du er en utrolig pen dame, som har en fantastisk utstråling!Top 10 på Sukker! Kanskje litt for kresen? Anonym poster: 9b6d4891188b5391b9d51bd0a87420e7 Takk :)Det høres kanskje litt dumt ut,men det er ikke alltid en fordel å være pen
Gjest Svampebob1 Skrevet 11. februar 2013 #9 Skrevet 11. februar 2013 Takk :)Det høres kanskje litt dumt ut,men det er ikke alltid en fordel å være pen De pene tiltrekker seg lett useriøs oppmerksomhet, noe som gjør at man må bli flinkere til å filtrere. Så absolutt et luksusproblem! :-p
aquiz Skrevet 11. februar 2013 #10 Skrevet 11. februar 2013 Synes du har mange fine egenskaper jeg! Dama kommer når du minst venter det!
Gjest spavalica Skrevet 11. februar 2013 #11 Skrevet 11. februar 2013 De pene tiltrekker seg lett useriøs oppmerksomhet, noe som gjør at man må bli flinkere til å filtrere. Så absolutt et luksusproblem! :-p Helt sant.Og jeg er kjempe dårlig til å filtrere :)Velger konstant feile menn
Gjest Lille-pus Skrevet 11. februar 2013 #12 Skrevet 11. februar 2013 Jeg synes så absolutt at de som er i Reza's målgruppe bør kaste seg på PM'en !
Gjest Svampebob1 Skrevet 11. februar 2013 #13 Skrevet 11. februar 2013 Helt sant.Og jeg er kjempe dårlig til å filtrere :)Velger konstant feile menn Det er noe du kan lære deg. Jeg var dårlig på dette selv. Man må bli bevisst på hva det er som gjør at man tar de valgene man gjør. Du som er såpass klok har nok gode forutsetninger der :-)
Gjest spavalica Skrevet 11. februar 2013 #14 Skrevet 11. februar 2013 Det er noe du kan lære deg. Jeg var dårlig på dette selv. Man må bli bevisst på hva det er som gjør at man tar de valgene man gjør. Du som er såpass klok har nok gode forutsetninger der :-) Da må jeg nok ta en tur til psykolog:DPrøver å tenke med hodet og dater ikke i hytt og pine heller,men det er alltid noe som mangler...
Gjest Svampebob1 Skrevet 11. februar 2013 #15 Skrevet 11. februar 2013 Da må jeg nok ta en tur til psykolog:DPrøver å tenke med hodet og dater ikke i hytt og pine heller,men det er alltid noe som mangler... Nei, det er ikke lett. Intelligente mennesker har en tendens til å bruke hodet alene. Husk at en kjæreste også handler om følelser ;-)
Gjest Mr. Tråden Skrevet 11. februar 2013 #16 Skrevet 11. februar 2013 Helt sant.Og jeg er kjempe dårlig til å filtrere :)Velger konstant feile menn Er du virkelig vakker har du kanskje for høye krav til en partner, og blir fort lei. Mange menn med utsråling og sjarm uten noen særlig sjenanse er ikke alltid de beste, men de får fort pene damers oppmerksomhet. Kanskje du kan være litt tålmodig og "grave litt - etter skatten." TS: Du har egenskaper som er gode. Har du noen "dårlige sider/egenskaper" som holder damene på avstand?
Gjest spavalica Skrevet 11. februar 2013 #17 Skrevet 11. februar 2013 Tror jeg går og tar meg en grave-tur på sukker :D
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #18 Skrevet 11. februar 2013 Jeg tenner ikke på menn som ikke er fra Norge.. Anonym poster: e9dab23a9dabc75406376665ddc06005 1
Gjest Mr. Tråden Skrevet 11. februar 2013 #19 Skrevet 11. februar 2013 Tror jeg går og tar meg en grave-tur på sukker :D Gikk inn på tråden "hvordan ser folk ut her inne?". Du ligner litt på moren min når hun var ung. Det var rart å se. Og du har ganske lik munn, hender og øyne (mine er blå) som meg, da jeg var på din alder. Det var mine pene trekk, dessverre er de borte vekk. (nesten) Du har et tiltrekkende og vakkert utseende. Du er en gravende skatt. Håper du finner en skikkelig mann.
Gjest BettyBoop Skrevet 11. februar 2013 #20 Skrevet 11. februar 2013 Gikk inn på tråden "hvordan ser folk ut her inne?". Du ligner litt på moren min når hun var ung. Det var rart å se. Og du har ganske lik munn, hender og øyne (mine er blå) som meg, da jeg var på din alder. Det var mine pene trekk, dessverre er de borte vekk. (nesten) Du har et tiltrekkende og vakkert utseende. Du er en gravende skatt. Håper du finner en skikkelig mann. er litt ekkelt at du først sier at hun ligner på morra di for så å si at hun er fin liksom. Ødipuskompleks?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå