AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #1 Skrevet 11. februar 2013 Hei, Jeg har ringt litt rundt til ulike frisørsalonger. Det koster mellom 2500-3500 kr for prøvetime + oppsett på selve dagen + sminke. Jeg skal gifte meg en dag og ha festen en annen dag, og ønsker da ikke å betale 2 * 2500 kr. Finnes det noe billigere måte å få gjort dette på? Kan man legge det ut på "anbud"? Anonym poster: be96dcc117aba9065a84285b7786c134
Gjest Kiara! Skrevet 11. februar 2013 #2 Skrevet 11. februar 2013 Ja, det kan du. Jeg ville i det minste gitt det et tappert forsøk! En annen ting du kan gjøre er å ta deg en tur innom Kicks ol å spørre om det er mulig å "leie" en av de ansatte. Hun som jeg skal bruke jobber i den kjeden å de er stadig på kurs med styling av både hår og sminke. kan jo godt hende at en av de som er deltidsansatte vil gjøre noe slikt for en rimelig penge siden det tar seg veldig godt på cv å ha med brudestyling som erfaring. 1
Gjest Adriane Skrevet 11. februar 2013 #3 Skrevet 11. februar 2013 Jeg har også tenkt på dette. Jeg har vurdert å gjøre det meste selv, men det er jo et stressmoment i seg selv, hehe. Sminken kan jeg godt fikse selv - ønsker uansett ikke å sminkes så voldsomt, vil se ut som meg selv Men håret... joda, jeg kan helt sikkert fikse det også selv, for jeg skal ha det ganske så enkelt og avslappet stylet, men hva om jeg har en dårlig hårdag? Så står jeg der da, og håret er dritt og jeg får det ikke til og jeg blir sur og stressa og fortvila og forbanna og får lyst til å blåse i hele greia, hehe Syns Kiaras tips var veldig godt, og skal jammen prøve meg på å få til noe sånt selv. Ellers, så kan man jo sjekke litt i vennekretsen (og evt venners venner) om noen kjenner en stylist, eller frisør, eller noe sånt - og som kanskje kan tenke seg å gjøre dette for en grei sum rett i lomma?
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #4 Skrevet 11. februar 2013 Ts her, takk for fine tips! Jeg googlet litt og så at man kunne legge ut dette på f.eks mittoppdrag.no. Er det noen som har gjort dette? Sminken kan jeg ta selv, men håret er det viktigste... Anonym poster: be96dcc117aba9065a84285b7786c134
Gjest Adriane Skrevet 11. februar 2013 #5 Skrevet 11. februar 2013 Sikkert ikke dumt å bruke mittoppdrag heller - bare sørg for å få noen referanser før du bestemmer deg (Noe som man vel egentlig bør gjøre selv med frisørsalonger)
Amens Skrevet 11. februar 2013 #6 Skrevet 11. februar 2013 Jeg skulle bruke min søster (som har jobbet som frisør i mange år), men så måtte hun trekke seg dagen før. Gjorde det da selv. Hadde øvd litt på en frisyre jeg likte på forhånd og beregnet god tid så det ble ganske bra^_^ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå