Usikker Skrevet 3. juni 2002 #1 Del Skrevet 3. juni 2002 Et dikt jeg har skrevet selv...... tanker oppsamlet gjennom mange år: "Aldri håpe - aldri tro frykten har i meg slått bo. Livets vond, harde lære er til tider tung å bære. Tårer renner - hjertet brister nok en gang jeg håpet mister. Hvorfor håpe? Hvorfor tro? jeg nok aldri finner ro. Jobbe, streve - alltid vite jeg må hele tiden slite. Rester fra de andres bord -derfor kom jeg hit til jord. Lykken jeg nok ikke finner jeg blir aldri livets vinner. Aldri sikker - bare nøle Trygghet vil jeg aldri føle." Litt negativt - ja, men det er slik jeg føler det mange ganger. Godt å dele vonde tanker, det gjør det litt lettere. Hilsen fra Usikker -som har det veldig bra innimellom- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 4. juni 2002 #2 Del Skrevet 4. juni 2002 Så flott og trist dikt du har skrevet usikker Synd at du må føle det sånn av og til.. Jeg har et mantra som jeg innbitt gjentar når livet går meg imot: VIDERE! ALLTID VIDERE! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2002 #3 Del Skrevet 4. juni 2002 føler det slik mange ganger selv jeg..... men - prøver å "leve" på smulene jeg.........de få gode glimtene. Men - det er ikke lett bestandig. Er det lys i tunnellen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 4. juni 2002 #4 Del Skrevet 4. juni 2002 Usikker: En ting jeg er sikker på, er at du har talent for å skrive dikt! Godt formidlet om hvor slitsomt det kan være å være menneske innimellom. God klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2002 #5 Del Skrevet 5. juni 2002 enig med Vibeke....du kan skrivekunsten du! Lykke til....håper "det går din vei" en gang.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå