Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er egentlig i ett veldig godt forhold nå, problemet kom nå som han er på guttetur med gjengen . Når han ringer hjem er jeg skikkelig bitchy og virker uinteressert. Jeg har liksom laget en mur rundt meg . Han fortalte meg tidlig i forholdet at han hadde kjøpt horer før ved slike anledninger!... Men jeg er 100 % sikker på at han ikke vil gjøre det nå. Likevel har jeg gått runden med meg selv i mange dager for å sjekke om det er grunnen til at jeg er sånn, men det er det ikke. Skjønner meg ikke på hva som går av meg :( og når han gråter i telefonen fordi han savner meg, klarer jeg ikke la være å svare på samme måte som over! Jeg er syk fortiden og ligger mesteparten av dagen i senga, dette visste han om før han dro. Kan noen fornuftige folk her hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Gjest Adriane
Skrevet

Vel, du er i dårlig form, og da kan det være at du helst bare vil være i fred. Og uansett hvor godt forhold man er i, så trenger man noen ganger litt luft, litt "fri", litt egentid. Kanskje hadde du gledet deg til å slappe av og kose deg alene, og gjøre ting for deg selv mens han var på guttetur. Men så ble du syk og sengeliggende, og ikke nok med det - han som er på guttetur og burde kose seg og ha det gøy, han ringer hjem og gråter fordi han savner deg så. Kanskje det blir litt for mye rett og slett? :vetikke:

(Det trenger ikke bety noe som helst om forholdet i sin helhet, bare at akkurat denne situasjonen ble litt mye ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...