AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #1 Skrevet 11. februar 2013 Jeg håper jeg får mange svar som jeg også mener her inne, for da vil det føles bedre å vite at jeg ikke er den eneste som mener det. Har fulgt litt med på Villa Paprika sin blogg, hun Camilla Kvarsvik. Ikke er jeg så veldig interiørinteressert, men henne har jeg fulgt med på litt.. Jeg kan ikke hjelpe for at jeg synes at hun bruker så mye tid på det interiøret sitt, jeg vet at det er hennes yrke, hun har sin egen interiørbutikk, men også vet jeg at hun har 2 barn, og ettersom jeg har lest bloggen hennes i et par uker nå, så kan jeg ikke hjelpe å føle at hun ikke bruker sin tid på unger innimellom, hun skal alltid forandre huset, alltid stelle med det, bevare meg, koster ikke det mye penger? Jeg vet at hun lever av dette her, men synes det er nesten litt stakkarslig å bare leve av kun det, hva med mannen og ungene? Hva mener dere? Er jeg helt i villrede her eller? Anonym poster: 88fb8b4e18ddbc689d409a971db7bea9
Gjest hedgepig Skrevet 11. februar 2013 #2 Skrevet 11. februar 2013 Nå leser jeg ikke bloggen, men det er jo jobben hennes. Det hun legger ut på bloggen er marknadsføring, og det er kundene hennes som betaler det. 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #3 Skrevet 11. februar 2013 Pass på deg selv du TS. Anonym poster: b85366d9d11ec413c45a6b24b4441c2b 4
Gjest Funky Punk Skrevet 11. februar 2013 #4 Skrevet 11. februar 2013 Hva er poenget med å henge seg opp i hva hun legger ut på bloggen. Har aldri lest bloggen, men jeg forstår det dithen at du reagerer på at hun ommøblerer, pusser opp og endrer interiøret og at dette går utover barnet? Reagerer du like sterkt på at en kvinne jobber 8 timer hver dag i tillegg til å ha barn også? Skjønner ikke hva det er man skal reagere på her 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2013 #5 Skrevet 12. februar 2013 Eeeeh, hun blogger om interiør. Ikke barneoppdragelse. Hun klemmer nok like mye på ungene sine som andre mødre. Kraist! Anonym poster: c11ba76939d2e7e229b300c02f2bb386
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2013 #6 Skrevet 12. februar 2013 Nå leser jeg ikke bloggen, men det er jo jobben hennes. Det hun legger ut på bloggen er marknadsføring, og det er kundene hennes som betaler det. Nettopp. Og når du har sånn øye for interiør er går det fort å endre noe pynt. Speielt når hun bare kan ta med seg ting hjem fra jobb. Og de har masse penger, det kunne du se på Unge Mødre når hun var med der også. Faren eigde egen butikk eller noe. Og husk at dette er en interiørblogg for folk som er interiørinteresserte og da må hun skrive om det leserene ønsker å lese om. Jeg er ihvertfall IKKE intereressert i å lese om bleieskift og barnemat. Anonym poster: 98c9b1a4e2be886a658da7d84599951c
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #7 Skrevet 31. juli 2013 Hun prøver å fremstile seg som gründer og at hun har lykkes med alt i ung alder, og så viser det seg at det er moren og faren som eier huset hun kjøpte i fjor. Faren er investor i butikken. Hun har jo ingen utdannelse og det er jo også en annen daglig leder i villapaprika, selv om hun selv vil fremstå som eier og daglig leder. Hun står på mye i jobben, men får inntrykk at ungene må lide under det. Når hun er hjemme får jeg inntrykk av mye styling i hjemmet med interiør, på bekostning av samvær med barna. Det er vel derfor barna har tv på rommet, så kan hun stuve de bort der mens hun styler hjemmet sitt og legger ny tapet.Anonymous poster hash: fd123...5f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå