AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #1 Skrevet 11. februar 2013 Jeg har den siste tiden holdt på med en fyr. Fått inntrykk av at han liker meg og vi kommer veldig godt over ens og har mange felles venner. I helgen var jeg ute med noen av de. Jeg klarte å lire ut av meg ting som at jeg liker fyren godt og at han virker som en bra fyr osv, redd de kanskje har videreformidlet dette til han, det vet jeg ikke. Vi skulle egentlig møtes i helgen, men hørte aldri noe. Han har vært bortreist noen dager, så jeg tenkte han var sliten og kanskje ville ta kontakt i går eller i dag da vi ellers har pratet mye før han dro. Synes det hele er litt kjipt i og med at vi hadde avtalt å treffes. Noen synspunkter på hva jeg bør gjøre? Vil ikke virke masete, så har ikke tatt noe kontakt. Synes det hele er litt leit siden jeg liker han godt. Vi er begge i midten av 20 årene. Anonym poster: 6bbf7f71241dc56a0d44060b52cde758
Gjesten Skrevet 11. februar 2013 #2 Skrevet 11. februar 2013 Send en melding og hør om dere skal møtes en dag. 4
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2013 #3 Skrevet 11. februar 2013 hvorfor tror jenter at det automatisk er noe galt fordi en gutt ikke gir lyd ifra som umiddelbart? har han vel glemt avtalen, kommet noe i veien ol. trenger ikke være verre enn det
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #4 Skrevet 11. februar 2013 hvorfor tror jenter at det automatisk er noe galt fordi en gutt ikke gir lyd ifra som umiddelbart? har han vel glemt avtalen, kommet noe i veien ol. trenger ikke være verre enn det Jeg ser jo at han er pålogget på facebook i tillegg, så bare tenker det er litt merkelig at han ikke sier hei eller noe. I tillegg sendte jeg han en snapchat i går etter han hadde sendt en, og den har jeg ikke fått noe tilbakemelding på så... Anonym poster: 6bbf7f71241dc56a0d44060b52cde758
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #5 Skrevet 11. februar 2013 Send en melding og hør om dere skal møtes en dag. Men han er pålogget på facebook, synes det er merkelig at han ikke sier ifra. Blir det ikke litt masete fra min side å spørre? Jeg skal ikke spør om det er noe som har skjedd eller er det bedre å late som ingenting? Anonym poster: 6bbf7f71241dc56a0d44060b52cde758
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2013 #6 Skrevet 11. februar 2013 Jeg ser jo at han er pålogget på facebook i tillegg, så bare tenker det er litt merkelig at han ikke sier hei eller noe. I tillegg sendte jeg han en snapchat i går etter han hadde sendt en, og den har jeg ikke fått noe tilbakemelding på så... Anonym poster: 6bbf7f71241dc56a0d44060b52cde758 MÅ han sende mld hver eneste gang du sender en da? herregud noe så slitsomt. å hva er det han egentlig skal sende tilbakemelding på? du virker masete
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2013 #7 Skrevet 11. februar 2013 Man glemmer ikke avtaler med noen man er interessert i!! Lat som ingenting en stund til du. Er han interessert så tar han kontakt.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #8 Skrevet 11. februar 2013 MÅ han sende mld hver eneste gang du sender en da? herregud noe så slitsomt. å hva er det han egentlig skal sende tilbakemelding på? du virker masete Han sendte en snap til meg og jeg sendt en tilbake... Tenkte at når vi hadde en avtale så hadde han tatt kontakt evt i dag og sagt at han var sliten eller noe. Men er bare jeg som mener det er normalt? Jeg er ikke masete, men jeg er interessert og vil ikke trå feil for å ødelegge. Derfor jeg spør! Anonym poster: 6bbf7f71241dc56a0d44060b52cde758
Gjest Sunheart Skrevet 11. februar 2013 #9 Skrevet 11. februar 2013 Hadde han vært interessert hadde han iallefall ikke glemt en date med deg i helga! 4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #10 Skrevet 11. februar 2013 Hadde han vært interessert hadde han iallefall ikke glemt en date med deg i helga! Det var ikke formelt avtalt, men vi skulle finne på noe. Så da kan jeg bare glemme hele fyren da? Anonym poster: 6bbf7f71241dc56a0d44060b52cde758
andy capp Skrevet 11. februar 2013 #11 Skrevet 11. februar 2013 (endret) Dere hadde en avtale om å møtes? Hvem tok initiativ? Sa avtalen noe om hvem sitt ansvar det var å avtale nærmere tid og sted? I forhold til å være pålogget fb, så er jeg det titt og ofte uten at jeg følger med på hvem som er pålogget samtidig. Dersom du logger på, og han er pålogget fra før, mener jeg det er mer naturlig at du tar kontakt. Fatter ikke hvorfor det skal være så vanskelig. Dersom han tenker på samme måte som deg, så sitter dere hver for dere og ønsker kontakt, men ingenting skjer fordi det den andres ansvar... Dersom dette er den nye trenden i mellommenneskelige relasjoner, er det starten på menneskehetens undergang. Dersom det er noe du ønsker, ta ansvar selv, ikke vent på at det ramler i fanget på deg. Endret 11. februar 2013 av andy capp 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #12 Skrevet 11. februar 2013 Dere hadde en avtale om å møtes? Hvem tok initiativ? Sa avtalen noe om hvem sitt ansvar det var å avtale nærmere tid og sted? I forhold til å være pålogget fb, så er jeg det titt og ofte uten at jeg følger med på hvem som er på logget samtidig. Dersom du logger på, og han er pålogget fra før, mener jeg det er mer naturlig at du tar kontakt. Fatter ikke hvorfor det skal være så vanskelig. Dersom han tenker på samme måte som deg, så sitter dere hver for dere og ønsker kontakt, men ingenting skjer fordi det den andres ansvar... Dersom dette er den nye trenden i mellommenneskelige relasjoner, er det starten på menneskehetens undergang. Dersom det er noe du ønsker, ta ansvar selv, ikke vent på at det ramler i fanget på deg. Jeg ønsker å ta kontakt, er ikke redd for å ta kontakt men er redd for å virke masete eller ødelegge noe. Sist var det han som inviterte til kaffe og sa vi skulle finne på noe, så sa jeg når, så sa han helgen, og at han skulle finne ut hva vi skulle eller noe sånt, jeg gikk da ut i fra at han kom til å ta kontakt. Men greit, om jeg nå skal ta kotakt hva skal jeg si? Han er sånn som ikke svarer på sms med en gang så vet ikke om jeg skal ta kontakt på sms eller facebook. Ja, merker jeg virker smådesp her. Anonym poster: 6bbf7f71241dc56a0d44060b52cde758
andy capp Skrevet 11. februar 2013 #13 Skrevet 11. februar 2013 Dersom du ser han er pålogget fb, så ta det gjerne der, selv om jeg foretrekker sms eller en telefon (den har jeg alltid med), for det hender seg jeg glemmer å logge av fb, og da kan det hende jeg ikke ser meldingen på en stund. Dersom du frykter han kanskje ikke er så interressert som du håper, så vil du få det bekreftet. Sannsynligvis blir han glad for at du tar kontakt. Dersom det skremmer ham bort er han uansett ikke noe å samle på. 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #14 Skrevet 11. februar 2013 Dersom du ser han er pålogget fb, så ta det gjerne der, selv om jeg foretrekker sms eller en telefon (den har jeg alltid med), for det hender seg jeg glemmer å logge av fb, og da kan det hende jeg ikke ser meldingen på en stund. Dersom du frykter han kanskje ikke er så interressert som du håper, så vil du få det bekreftet. Sannsynligvis blir han glad for at du tar kontakt. Dersom det skremmer ham bort er han uansett ikke noe å samle på. Tusen takk for svar! Du har rett, er han ikke interessert kan jeg ikke tvinge han til å bli det heller. Jeg prøver å sende han en melding. Men hva skal jeg si? Skal jeg spør om det går bra med han? Eller bare spør om han vil gå en tur eller finne på noe? Anonym poster: 6bbf7f71241dc56a0d44060b52cde758
andy capp Skrevet 11. februar 2013 #15 Skrevet 11. februar 2013 Et enkelt spørsmål om det går bra er ikke unaturlig etter en slik periode med stillhet fra begge. Spør i tillegg om han vil finne på noe en dag, gjerne gå en tur, eller foreslå noe litt utenom det vanlige. Selv om det kanskje ikke er riktig årstid, kan en vinterpiknikk være veldig fint og hyggelig, og ikke minst, det gir tid og ro til å snakke sammen.
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2013 #16 Skrevet 11. februar 2013 Man glemmer ikke avtaler med noen man er interessert i!! Lat som ingenting en stund til du. Er han interessert så tar han kontakt. Joda det gjør man. Jeg har selv glemt avtaler med min nåværende. Vi har vært sammen i mange år nå så noe interesse hadde jeg vel til tross for at jeg glemte det og jeg er jente. .
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #17 Skrevet 11. februar 2013 Et enkelt spørsmål om det går bra er ikke unaturlig etter en slik periode med stillhet fra begge. Spør i tillegg om han vil finne på noe en dag, gjerne gå en tur, eller foreslå noe litt utenom det vanlige. Selv om det kanskje ikke er riktig årstid, kan en vinterpiknikk være veldig fint og hyggelig, og ikke minst, det gir tid og ro til å snakke sammen. Hmm, han har ikke svart! Så tipper han ikke er interessert da Er vel ikke noe å gjøre med det... Anonym poster: 6bbf7f71241dc56a0d44060b52cde758
Karenina Skrevet 11. februar 2013 #18 Skrevet 11. februar 2013 Hmm, han har ikke svart! Så tipper han ikke er interessert da Er vel ikke noe å gjøre med det... Anonym poster: 6bbf7f71241dc56a0d44060b52cde758 Det er flere fisker i havet
Kaisamaia Skrevet 11. februar 2013 #19 Skrevet 11. februar 2013 Hmm, han har ikke svart! Så tipper han ikke er interessert da Er vel ikke noe å gjøre med det... Anonym poster: 6bbf7f71241dc56a0d44060b52cde758 Sendte du på fb? Når? Måkke gi opp håpet ennå, nei :-)
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #20 Skrevet 11. februar 2013 Sendte du på fb? Når? Måkke gi opp håpet ennå, nei :-) Sendte på face ja! For 5 timer siden Men han er pålogget så ja, han hadde vel svart om han ville... Spurte kun om alt var bra med han, ikke om vi skulle finne på noe. Anonym poster: 6bbf7f71241dc56a0d44060b52cde758
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå