tigergutt Skrevet 19. mars 2004 #1 Skrevet 19. mars 2004 Halloen jeg er ny (smug lest en liten stund) og ville bare si hei har lest litt på det som er blitt diskutert, og fått mange gode tips til bryllupet. Vi ska ha borgerlig vielse med fest etterpå blir ca. 40 gjester. 28. 5.2004
supersurfer ;-) Skrevet 19. mars 2004 #9 Skrevet 19. mars 2004 Velkommen hit! Jeg skal også ha borgerlig bryllup i mai. Vi blir ca 30 gjester. Det er fint at det finnes flere av oss!
Tari Skrevet 20. mars 2004 #10 Skrevet 20. mars 2004 Hei, hei..Velkommen! Fortell oss litt mer om det du har tenkt da :-)
tigergutt Skrevet 21. mars 2004 Forfatter #12 Skrevet 21. mars 2004 Hei Her var det kjekt med mange velkomster. Vi skal ha ett lite bryllup med flest venner og litt familie. Vielsen skal foregå borgerligt, det er det som føles mest riktigt for oss. Har planlagt i nesten ett år, og tiden flyr men det har bare våre kjekt. Alt er klart mangler å lage bord kort . Festen vår blir uten barn. Det blir åpen bar . 3-retters middag tallerken servering. kake og kaffe som min mor har fått all ansvar for, utennom bryllupskaken skal eg lage selv. ca.40 gjester
Vimsevips Skrevet 21. mars 2004 #13 Skrevet 21. mars 2004 Høres ut som et kjempe fint bryllup. Vi er en del her inne som skal ha borgelig vielse, og akkurat som alle med kirkelig vielse gjør ting forskjellig, gjør vi det også..
Brumm Skrevet 22. mars 2004 #14 Skrevet 22. mars 2004 Vi gifter oss samme dag!! :-) Men vi skal ikke ha noe etterpå da, mulig min mann (som han har blitt da!!) og jeg tar oss en lunsj et sted etterpå, men vi har tenkt oss en tur til fotografen da. så skal vi ringe foreldre og søsken, og sende sms til venner. Så er det hjem for å lufte bikkja Velkommen! (Jeg er vel omtrent like fersk som deg)
Monimos Skrevet 22. mars 2004 #15 Skrevet 22. mars 2004 Kos deg med bryllupsforberedelsene, det er mange gode tips å få her!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå