Gjest Tex Skrevet 19. mars 2004 #1 Skrevet 19. mars 2004 Jeg var på konserten i går og det var så jævlig bra!!!! Lenge siden jeg har kost meg så veldig på en konsert!!!
Gjest Embla s Skrevet 19. mars 2004 #2 Skrevet 19. mars 2004 Så bra Så konserten fikk gode anmeldelser!
Gjest Tex Skrevet 21. mars 2004 #3 Skrevet 21. mars 2004 Ja, jeg så det. Burde hatt en femmer, når en avis kan gi Ari Behn en sekser burde nesten hva som helst hatt det...... 8) Men dritkult var det lell...... (Tex har danset med Shania....)
Gjest lurven Skrevet 21. mars 2004 #4 Skrevet 21. mars 2004 jeg vil 0gså danse med shania.. men helst liggende
Gjest Embla s Skrevet 21. mars 2004 #5 Skrevet 21. mars 2004 Ja, jeg så det. Burde hatt en femmer, når en avis kan gi Ari Behn en sekser burde nesten hva som helst hatt det...... 8) Men dritkult var det lell...... (Tex har danset med Shania....) Har du danset med henne? *imponert* Hvordan gikk det til? Hun er så utrolig pen, den damen..
Gjest Tex Skrevet 21. mars 2004 #6 Skrevet 21. mars 2004 Har du danset med henne? *imponert* Hvordan gikk det til? Hun er så utrolig pen, den damen.. Vi satt på første rad, men vi stod mest foran stolene på gulvet og danset. Brått så hoppet hun ned fra scenen og ned til oss, og stod halvmeteren foran oss, danset og stakk micrfonen opp i ansiktene våre. så ja, jeg har både danset og sunget sammen med Shania, foran 8600 mennesker, på storskjerm! Tok oss i hånda gjorde hun også.....
April Skrevet 21. mars 2004 #7 Skrevet 21. mars 2004 Konserten var helt super...Og denne burde hatt terningkast 6 etter min mening! *fremdeles surmulende på Tex* juni04 satt så langt bak at hun neste kunne sitti utenfor spektrum :-x
Gjest Embla s Skrevet 21. mars 2004 #8 Skrevet 21. mars 2004 Vi satt på første rad, men vi stod mest foran stolene på gulvet og danset. Brått så hoppet hun ned fra scenen og ned til oss, og stod halvmeteren foran oss, danset og stakk micrfonen opp i ansiktene våre. så ja, jeg har både danset og sunget sammen med Shania, foran 8600 mennesker, på storskjerm! Tok oss i hånda gjorde hun også..... Næh, så kult! Litt som Courtney Cox på Bruce Springsteen konsert jo
Gjest Tex Skrevet 21. mars 2004 #9 Skrevet 21. mars 2004 juni04 satt så langt bak at hun neste kunne sitti utenfor spektrum :-x Stakkar.....
Gjest Tex Skrevet 21. mars 2004 #10 Skrevet 21. mars 2004 Næh, så kult! Litt som Courtney Cox på Bruce Springsteen konsert jo Ja, rent bortsett fra at jeg antakelig aldri blir verdens stjerne, da....
LilleMy Skrevet 21. mars 2004 #11 Skrevet 21. mars 2004 Hediggriser, det var en av de faa konsertene jeg virkelig kunne tenkt meg aa se.... men jeg var ikke hjemme....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå