AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #1 Skrevet 11. februar 2013 Jeg tenker stadig på en fantasi jeg har. Vi sitter hjemme, eller aller helst på en hytte, gjerne på fjellet. Det er alltid så god stemning på fjellet en kaldt og mørk vinterkveld. Sammen med et eller helst to eventuelt tre vennepar. Etter en god middag og litt godt å drikke, bestemmer vi oss for å spille kort. Jeg foreslår at vi kanskje skal gjøre noe litt utenom det vanlige. Jeg foreslår at vi skal spille klespoker. De andre ler og smiler og tror vel at jeg bare spøker. Men etter hvert forstår de at jeg faktisk er seriøs. De blir etterhvert litt pirret av tanken og bestemmer oss for å la det få en sjanse. Litt mer rødvin til alle. Vi har fyrt godt i peisen så det er godt og varmt, litt avdempet belysning, det er en deilig og avslappende atmosfære rundt bordet. Smilet og latteren sitter løst. Vi deler ut kort og setter vår innsats. En etter en taper vi vår runde og for hver gang så faller det et plagg. Jeg merker at jeg blir mer og mer kåt etter som jeg ser min kjære Christine bli mer og mer avkledd. Samtidig kan jeg jo ikke la være og titte litt rundt bordet hvor jeg ser at det er flere som nå viser mer og mer hud. Det deles ut til en ny runde. Det er nå det virkelig begynner å bli spennende. Både Christine og venninnen hennes tvers over bordet sitter nå i bare truse og bh. Det blir bydd flittig i håp om at det er en av gutta som må kaste sin t-skjorte. Men kortene er ikke med Christine denne runden heller. Hun ser seg dermed tvunget til å kreppe opp bh'en og la den skli nedover de fyldige men likevel faste brystene som jeg elsker synet av. Jeg merker at det strammer litt i den trange olabuksa nå, eller det strammer veldig. Jeg liker synet. Merker at de andre har et litt flaut blikk, men ikke mer enn at de også liker det de ser. Et par runder til går før Christine er nødt til å la resten falle. Helt naken i sin fulle prakt sitter hun der så sexy, så deilig som bare hun kan være. Venninnen og hennes samboer har som meg bare trusa igjen. Så det var ganske jevnt. Men hva gjør vi videre tenker jeg? Christine har jo egentlig ikke noe mer å spille med - klærne er borte, hun er naken. Jeg kommer med en ny tanke. Hva om vi nå satser litt mer, hva skal jeg si - aktivitet, hvis dere skjønner? Jeg smiler frekt til Christine og jeg merker hun blir kåt av tanken. De andre forstår hva jeg mener, og nikker lett på hodet. Det må likevel være noen regler. Vi bestemmer at det som satses må kun være mellom parene, ikke mot de andre. Christine er den som må by først siden hun ikke har mer klær på kroppen. Hun rødmer lett og tenker at hun kanskje må starte lett. Hun forklarer at om hun igjen går tapende ut av runden skal jeg få røre brystene hennes. Leke litt med tungen rundt de harde brystvortene hennes. Vi deler ut kortene og runden er jevn. Det er jo nesten så jeg ønsker hun skal tape, for jeg lengter etter de deilige brystene hennes. Har jo sittet og sett på dem lenge nå. Men denne gangen er det meg selv som må se at slaget er tapt. Jeg må la bokseren falle. Siden jeg aldri har vist meg naken for andre på den måten, og har egentlig hatt vegring mot slikt, merker jeg likevel at det sitrer i kroppen min. Det tenner meg faktisk. Jeg prøver å slappe av og ikke virke altfor kåt. Jeg reiser meg opp og lar trusa gli av meg. Med en halvstiv penis står jeg faktisk der nå kliss naken foran alle. Det er en merkelig følelse, men likevel så føles det nå ikke så unaturlig som jeg skulle trodd. Det er nå min tur til å by videre. Jeg klarer ikke å dy meg. Jeg satser på at om jeg taper så skal Christine få la sine lepper omfavne penisen min en liten stund. Jeg tenker at det nå nesten må sies å bli en gevinst om jeg taper. Jeg lengter etter hennes varme, våte munn nå. Ny runde deles ut. Det er spennende. Jeg merker at jeg allerede er ganske hard der jeg sitter ved bordet. Line, Christines bestevenninne har ingenting å komme med, ikke ett eneste par kan hun vise til og det er dermed hun som må la sitt siste plagg falle. Hun er mer brå og river av seg resten. Det er nesten som om hun har sittet og ventet på det. Det er tid for at hun skal satse videre. Hun er ikke noe dårligere så hun sier at hun ønsker tunge. Ønsker å bli slikket en kort stund om hun skulle tape. Kortene deles. Jeg ser at jeg allerede har fått kort som burde holde til en seier. Jeg tenker, søren og. Det blir jo vanskelig å kunne tape på disse kortene. Det er jo da bare å håpe at Christine har desto dårligere kort. Og mine bønner blir hørt. Hun har virkelig kveldens dårligste kort og må se at slaget er tapt. Hun lener seg derfor lett tilbake på stolen og befaler meg. Jeg lar fingrene gli nedover fra skuldrene hennes ned langs siden av kroppen, ned mot magen før jeg snur og lar de gli oppover, på hver sin side av de deilige brystene hennes. Jeg lar hendene mine ta et lett tak rundt dem mens jeg bøyer meg bort og lar tungen sirkulere lett rundt brystvorta. Det er utrolig opphissende. Jeg har bare lyst på mer. Jeg glemmer helt at det er andre som ser på. Lever meg helt inn i den deilige opplevelsen jeg har. Plutselig så sier Christine stopp. Og trekker seg litt unna. "Gevinsten" er over sier hun. Tilbake til spillet nå. Hun smiler lurt. Jeg må samle tankene litt igjen, og setter meg tilbake på stolen min. Jeg ser litt beskjedent bort på de andre. De smiler og viser med uttrykket at de likte det de så. Lett beruset ikke mest av rødvinen men mest av kåtheten stokker jeg kortene og deler de ut. Kortene jeg plukke opp en etter en er ikke mye å rope hurra for. Eller... jeg merker igjen at jeg lengter veldig etter Christines våte,deilige tunge og lepper. Jeg vil HA. Jeg vil virkelig ha disse dårlige kortene. Tilsynelatende oppgitt over elendige kort må jeg se meg slått av de andre og taper runden. Det er nå min tur til å få. Jeg skyver stolen lenger tilbake, setter meg frempå kanten og bøyer meg bakover mot stolryggen. De andre smiler og klapper lett i hendene og er spent på hva de skal overvære. Christine tar tak i den allerede steinharde penisen min som bare skriker etter å bli tatt. Hun tar et par rolige bevegelser med hånden frem og tilbake før hun bøyer seg over. Legger hodet på magen, smiler frekt mot de andre og lar tungen pirke ømt på hodet. Nedover lang siden og helt ned til ballene, før hun kysser den lett på vei opp igjen. Så tar hun igjen et godt tak rundt penisen og fører leppene mot. De er våte og glatte..... --------- Et lite øyeblikk...en liten avsporing i fantasien jeg deler her. Jeg sitter på jobben og skal straks i et møte. Rekker ikke å skrive ferdig. Men kanskje noen av dere andre kan fullføre denne kvelden slik dere ville fantasert om at den skulle være? Gleder meg til å komme tilbake etterpå. Anonym poster: 9bf035d247665410593a249d2d9d4e2d 1
Hanna! Skrevet 11. februar 2013 #2 Skrevet 11. februar 2013 Nå sprakk bobla mi om at folk med jobb gjør noe fornuftig 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå