Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en herlig mann, vi er voksne, men han er 13 år yngre, han er usikker/flau ? pga dette. Vet han liker meg, men denne vinglinga sliter på meg, jeg vil ha han, hva gjør jeg med dette?

Anonym poster: efc51385cab25cd51287b70c24d41170

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, vet ikke helt? Spør du meg så kan godt to voksne mennesker med 13 års forskjell være sammen :)

Skrevet

Det kan hende han ikke føler seg mandig nok med en som er eldre enn ham. Eller at han føler nedtrykket på andre måter men av samme grunn.

Det beste er ikke å virke desperat, la ham tid tilå analysere hva han vil og kan, men likevel vise ham alle de fordelene å være sammen med deg. Sjarmer ham, ha koselige kvleder sammen osv og vis ham at han tar feil, at det kan være herlig!

Det er alt jeg kommer på nå :)

Anonym poster: 71c550aa5b6280515ee65881c6193315

Skrevet

Voksne? Hvor voksne egentlig?

13 års aldersforskjell burde ikke være dramatisk på noen måte så lenge det ikke er snakk om 17/30 og deromkring. Det går vel heller på hvilket stadie man rent modningsmessig befinner seg på, og hvor likt dere tenker på de fundamentale sidene av livet. En som har festing og modelltog som livsstil er sjelden kompatibel med en som foretrekker å sitte i godstolen med en god bok osv...

Men utgangspunktet, altså 13 års aldersforskjell, burde isolert sett ikke være noe problem :)

Skrevet

Bare vær obs på at noen konsekvent søker til eldre damer fordi de er veldig umodne og skal slippe å ta ansvar. De prøver bare å gjenskape mor-sønn forholdet. Har han noe erfaring med forhold fra før?

Skrevet

han er 39 og jeg er 52, får bare se hvor lenge jeg gidder denne vinglinga, har holdt på sånn i et år nå, en dag er det oss, neste dag vet han ikke...

Skrevet

han har vært gift, så erfaring har han

Skrevet

Beklager å si det, men etter min erfaring, om han ikke har bestemt seg etter 1 år, kommer han neppe til å gjøre det. Ellers kanskje om han mister deg og innser at du er alt han vil.

Noen ganger er dessverre ikke kjærlighet nok, og det ser ut som det gjelder deres forhold.

Synes du bør tenke på deg og når jeg sier det mener jeg på hva som er bra for deg. Hva som vil gjøre deg lykkelig på kort og langt sikt, så kanskje er det bedre å ha vondt i dag for å være tilgjengelig til en som som også blir 100% tilgjengelig til deg.

Dessuten selv om det er vondt å forlate ham, kan du ikke si at du er lykkelig nå i den situasjon, så det er bedre å la litt mer vondt en gang for alle enn litt mindre, men i en lengre periode.

Du er 52, så du vet nok at det ofte er det vondeste som er det beste for en. Gjør det som er best for deg

Skrevet

Glemte å skrive at jeg tenkte på at alderen kanskje var en uskyldning. Det er kanskje andre grunner til at han ikke er klar til å involvere seg virkelig.

Uansett ser du jo at han ikke kan tilby deg det du ønsker eller ta imot det du har å tilby. Du har vært tålmodig nok med å vente ett år, synes jeg.

Skrevet

Beklager å si det, men etter min erfaring, om han ikke har bestemt seg etter 1 år, kommer han neppe til å gjøre det. Ellers kanskje om han mister deg og innser at du er alt han vil.

Noen ganger er dessverre ikke kjærlighet nok, og det ser ut som det gjelder deres forhold.

Synes du bør tenke på deg og når jeg sier det mener jeg på hva som er bra for deg. Hva som vil gjøre deg lykkelig på kort og langt sikt, så kanskje er det bedre å ha vondt i dag for å være tilgjengelig til en som som også blir 100% tilgjengelig til deg.

Dessuten selv om det er vondt å forlate ham, kan du ikke si at du er lykkelig nå i den situasjon, så det er bedre å la litt mer vondt en gang for alle enn litt mindre, men i en lengre periode.

Du er 52, så du vet nok at det ofte er det vondeste som er det beste for en. Gjør det som er best for deg

Du har nok rett i det du sier, siste mnd har han blitt mer "nær", planlagt mer fremover, så jeg ble litt overrasket når det nå skjedde igjen, at han ble fraværende igjen. Nei, jeg tror jeg sier meg ferdig med han nå

Skrevet

Du har nok rett i det du sier, siste mnd har han blitt mer "nær", planlagt mer fremover, så jeg ble litt overrasket når det nå skjedde igjen, at han ble fraværende igjen. Nei, jeg tror jeg sier meg ferdig med han nå

Det er dessverre sikkert det beste du kan gjøre for deg og det beste som kan hende deg. :)

Håper du er bestemt, har selv vært på 6 år i et forhold som jeg burde ha avsluttet fra år 1, og tro meg at man ikke får en behagelig følelse når man endelig klarer å gå videre og ser at det burde man ha gjort for flere år siden. Tiden er verdifull.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...