Gå til innhold

Det er slutt med kjæresten og føler at alt er min skyld.

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som er i samme situasjon? Vil gjerne høre fra andre som er i samme situasjon..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ganske sjeldent at kun en person er ansvarlig fo bruddet. Men vi kan jo ikke akkurat komme med gode råd, støtte deg eller evt. gi deg skyld for bruddet, før vi vet hva som har hendt? Med mindre du har vært utro eller voldelig, tviler jeg sterkt på at all skyld ligger hos deg.

Gjest Anonymous
Skrevet
Det spørs jo hva som skjedde!?

Mye av kranglinga som fører til at det ble slutt kommer av sjalusien min

:(

Skrevet

Sjalusi er en farlig ting, men noe sjalusi er også sunt. Fantes det grunner til at du var sjalu? Eller lagde du dine egne grunner?

Gjest Anonymous
Skrevet
Sjalusi er en farlig ting, men noe sjalusi er også sunt. Fantes det grunner til at du var sjalu? Eller lagde du dine egne grunner?
Tja, vet ikke helt jeg. Jeg synes selv at jeg hadde grunn.
Skrevet

Dersom du synes at du hadde en grunn, så skal du stole litt på det og. Vi jenter stoler ofte ikke på vår egen magefølelse, og tør ofte ikke å være sjalue, fordi vi ikke vil oppfattes som bitcher. Men vi har faktisk lov til å være sjalue til tider, og dersom vi virkelig føler at her er det fare på ferde, og stenger inne de følelsene for ikke å bli oppfattet som sjalue, så går ting som oftest enda verre.

Dersom du nå og, etter at det er blitt slutt, egentlig føler at du hadde en god grunn, så hadde du sikkert en god grunn. Og dersom du ble dumpet forsi du var sjalu, så skal du ikke tenke at dette var din skyld. Hadde det ikke vært noe som skjedde, og du var grunnløst sjalu, så hadde nok kjæresten heller satset på å svare på spørsmålene dine. I stedet for å gjøre det slutt. I hvertfall dersom det er sjelden at du utrykker sjalusi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...