AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #1 Skrevet 11. februar 2013 Jeg har nettopp signert kontrakt med et formidlingsbyrå og starter ny jobb 1. mars. Nå fikk jeg nettopp telefon fra noen andre med mulighet for jobb i et annet firma. Denne jobben frister mer da det er i min hjemby og driver med ting som er mer innenfor mitt interessefelt. Lønn er den samme. Så hva gjør jeg nå? Jeg har et godt forhold til hun som jobber i formidlingsbyrået, og jeg har altså signert kontrakt med dem... Anonym poster: 00e3001d1857b29ca4b61c776cc2a98a
Kladd Skrevet 11. februar 2013 #2 Skrevet 11. februar 2013 Jeg hadde laget en avtale med den andre jobben om at du sier opp den første jobben og starter hos nr 2 når oppsigelsestiden er over. (Du kan si opp før du begynner!). Regner med oppsigelsestiden ikke er så alt for lang i starten? I såfall kan det hende du slipper å begynne i den jobben du har takket ja til i det hele tatt. Jeg gjorde dette i fjor. Takket ja til en jobb, men fikk tilbud om en jeg heller ville ha. Jeg sa det som det var at denne andre jobben passet meg bedre og virket mer interessant - ikke noe problem. Du må gjøre det DU vil! Man kan ikke alltid være "flink pike". 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå