Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, håper noen kan hjelpe meg litt med dette.

Jeg har en kjæreste jeg har vært sammen med i 3 1/2 år. VI bor sammen når jeg ikke er på skolen. Skolen ligger et stykke unna så jeg er der to-tre dager i uken. I det siste året har jeg følt meg ulykkelig. Delvs pga at han ikke har jobb og det virker heller ikke som om han vil ha det. Det strider imot min moral og jeg syns det er veldig vondt. Jeg har forsøkt å snakke med han om dette men det ender bare med krangling.

Det andre er at han ikke tar vare på seg selv og er overvektig. Jeg derimot er aktiv og liker å være ute. Han vil aldri gå tur med meg eller finne på noe. Det bør nevnes av jeg er endel år yngre....

Jeg tror ikke jeg elsker han mer.... Han er verdens snilleste, mest tålmodige og hyggelig mann. Alle liker han og han er virkelig en bra kar. Men han har ingen ambisjoner men jeg har mange... Jeg er så redd for at hvis jeg går fra han og angrer er et ingen vei tilbake. Jeg er psykisk utslitt for jeg gruer meg til å snakke med han. Jeg tror jeg må bare flytte ut, for noe pause tror jeg ikke fungerer....

Jeg vet heller ikke om jeg takler at han får sammenbrudd. Han er min beste venn men jeg har vært ulykkelig i nesten 18mnd nå..

Hva mener dere? Trenger bare noen å ¨snakke¨med..

Anonym poster: 993b347cb2cfc98d918faf11d3037a82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det på sikt vil være bedre for deg å flytte ut. det virker som om dere har vokst fra hverandre, og kunne trenge litt tid for dere selv?

Men er du sikker på at du vil gjøre det slutt? Det går jo an å bo fra hverandre en stund for å få en liten pause.

Du må gjerne sende meg pm hvis du trenger å snakke :)

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Om du har vært ulykkelig i 18 mnd, og ikke elsker han mer så vil det ikke gagne noen av dere over tid at du blir i forholdet. Et brudd er aldri noe moro, men noen ganger så er det faktisk det beste. Det høres absolutt ut som dere har forskjellige mål her i livet, og dette er ikke noe en kan tvinge på den andre parten. Vil han ikke ha seg jobb så er det faktisk ikke så mye du får gjort med det. At han er snill og god er flotte kvaliteter, men dette alene kan ikke være grunnen til at man holder sammen.

Om du vil prate, så er det bare å sende en PM til meg også :)

• Liker 1
Skrevet

hvorfor ble du sammen med han i utgangspunktet da når han har så mange sider ved seg selv som tydeligvis er dealbreakere for din del?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...