Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva liker du ved den butikken?

Jeg synes de har mye billig og bra der, og handler ikke på esthetiqe lenger, der er det altfor dyrt!

Jeg kan få en øyenbrynsblyant der til knapt 20 kroner, som er like bra som en som koster nesten 150 kroner!

Det blir penger spart, til andre ting: klær og slikt!

så jeg forstår ikke le :o :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Tristessa
Skrevet

Omtrent alt! Ikke sminke og hårprodukter og slikt, men nesten alle klærne mine er kjøpt på hennes. I det minste topper og slikt. I :hjerte: H&M

Gjest Cuddly
Skrevet

Har tilgode å kjøpe en bukse jeg var fornøyd med, men topper har jeg en god del av.

Ellers blir det mye smykker, belter, vesker, neglefiler etc.

Og vanlige kroppsprodukter som bodylotion og dusjsåpe.

Men nesten aldri sminke, og aldri shampo ol.

Gjest Estrela
Skrevet

Barberskum, bodylotion, ting til håret, q-tips, vesker, topper/gensere/t-skjorter, strømper. :P

Skrevet

Kjøper masse topper og skjorter der.

Og sminke, dilldall, sokker, undertøy og masse annet.

Finner nesten alltid et eller annet der.

Og jeg har faktisk funnet ei bukse jeg ble fornøyd med.

Impulskjøp, uten å prøve. Buksa sitter som støpt og kostet nesten ingenting.

Gjest Embla s
Skrevet

Jeg kjøper alt mulig rart på H&M! Skjørt, topper, dilldall. Det er billig, så jeg forventer ikke at plaggene skal vare i 100 år. :)

Skrevet

Strømpebukser...Bruker control top-strømpebukser fra H&M... men de har aldri str L lengre. (Og dessuten så er de svarte størrelsene mindre enn de brune... altså fargen på strømpebuksa... sykt men sant)

Og kan noen fortelle meg nytten av å ha en hel vegg med hold in trømpebukser i S og XS og ingen i L?!

Skrevet

Jeg kjøper masse gensere og topper der, men er ikke særlig fornøyd med undertøyet jeg har kjøpt der, det synes jeg sitter dårlig og er så stivt. De få buksene jeg har kjøpt der har mistet formen etter bare noen få vasker, men noen ganger har de fine kjoler og skjørt. Positivt at de er så billige... :kyss:

Skrevet

Jeg kjøper topper, bukser, truser, hårstrikk, smykker, belter, vanter, skjerf, lipgloss og lignende (mye såkalt dilldall ja)...

Synes en del av klærne har dårlig passform, så det er vel egentlig ikke så ofte jeg finner noe som sitter som støpt...

Ellers kjøper jeg aldri produkter som shampoo, kremer og slike ting, for det finner jeg billigere andre steder.

Men når jeg tenker etter, er jeg visst ganske ofte innom H&M... :roll:

Gjest Cuddly
Skrevet

Åja, det glemte jeg; undertøy og alt av kles-gaver til barn...

Skrevet

Ja, det hadde jeg også glemt! Handler klær og "dilldall" til mine tantebarn der!

Skrevet

Tja, lite i grunn. Tshirts/topper, vesker, og en favorittjeans (som alltid er utsolgt :sur: )

Skrevet

Handler en god del der jeg og. Alt mulig egentlig, har endel bukser derfra også og de fleste er brukbare...

Skrevet
Strømpebukser...Bruker control top-strømpebukser fra H&M... men de har aldri str L lengre. (Og dessuten så er de svarte størrelsene mindre enn de brune... altså fargen på strømpebuksa... sykt men sant)

Og kan noen fortelle meg nytten av å ha en hel vegg med hold in trømpebukser i S og XS og ingen i L?!

Fordi den typen holder på å gå ut, og da fyller man på med de størrelsene man har inne.

Dessuten så har størrelsene mest å gjøre med lengden på beina. Så selv om man bruker S så kan man trenge hold-in, da man ikke har så lange bein.

Skrevet

Sokker, strømpebukser og hvite t-shirts og topper, først og fremst. Men også litt klær som fest-topper og skjørt. kvaliteten er ikke alt for god, men prisen veier jo litt opp for det. Har kjøpt en neglefil på H&M, men ellers ikke noe kosmetik som jeg kan komme på.

Piglet

Gjest Starya
Skrevet

Hårpynt og barneklær.

Vi har to HM-sjapper her. Den ene beveger jeg meg bare inn på om jeg skal ha noe til håret. Jeg kan bare fantasere om å finne et klesplagg som passer meg der, og de har et sinnsykt dårlig utvalg i barneklær til gutter.

Den andre har klær i større størrelser, en sjelden gang kan jeg finne meg noe (synes de klærne er mindre fine). De har godt utvalg av barneklær der.

Skrevet

Kjøper smykker, fuktighetskremer og topper :)

Skrevet

Mye forskjellig egentlig.

Strikker, øredobber/smykker, sminke, hudkrem, belter, vesker, undertøy, nattøy, treningsstøy, topper osv. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...