Gjest anonym Skrevet 11. februar 2013 #1 Skrevet 11. februar 2013 Nylig slutt, et par uker siden siste kontakt, og jeg sliter. Vi ble enig om det, men sitter allikevel med mange spørsmål. Hva gjorde du i en sånn situasjon? Kuttet kontakt fullstendig? Turbulent forhold, bruddet var vondt. Det er spesielt vondt å tenke på alt som kunne blitt..Jeg kommer aldri til å takle hvis han ser andre...
Ano1989 Skrevet 11. februar 2013 #2 Skrevet 11. februar 2013 Vet det er en mager trøst, men tid leger alle sår. Det vil bli bedre med tiden. Hvis dere var enige om å gjøre det slutt kanskje det var til det beste? Forandring er altid skummelt, men noen ganger fører det til at man får det bedre:)
Nytt liv Skrevet 11. februar 2013 #3 Skrevet 11. februar 2013 Hei. D beste rådet er å ikke ha kontakt overhodet. Det er helt forferdelig, og jeg føler med deg. Jeg har levd i håpet i 2 år om at det kan bli oss igjen, og nå holder han på med en annen dame. Jeg har dødd og prøver nå å komme meg videre. Det er mye mye være å ha kontakt. Om det er meningen at det skal bli så blir det senere. Jeg har såvidt begynt med en ny jeg også. Har ingen forelskelse på gang, men det kan komme en dag. Jeg leste her inne på kg at man må nyte tiden mellom slagene. Klem.
LovelyMonroe Skrevet 24. februar 2013 #4 Skrevet 24. februar 2013 Sometimes good things fall apart, so better things can fall together 2
Gjest Ts Skrevet 24. februar 2013 #5 Skrevet 24. februar 2013 Hei. D beste rådet er å ikke ha kontakt overhodet. Det er helt forferdelig, og jeg føler med deg. Jeg har levd i håpet i 2 år om at det kan bli oss igjen, og nå holder han på med en annen dame. Jeg har dødd og prøver nå å komme meg videre. Det er mye mye være å ha kontakt. Om det er meningen at det skal bli så blir det senere. Jeg har såvidt begynt med en ny jeg også. Har ingen forelskelse på gang, men det kan komme en dag. Jeg leste her inne på kg at man må nyte tiden mellom slagene. Klem. TS her : Takk for svar. Må være vondt for deg hvis du håper at det skal bli dere, men at han ser an annen nå. Du skriver du selv ser en annen, hvordan klarer du det hvis du egentlig vil ha eksen? Når du skriver : om det er meningen at det skal bli så blir det senere, hva mener du med det? Skal man bare vente å se om den andre tar kontakt da eller? Jeg kommer ikke til å møte på han tilfeldig..
Gjest Ts Skrevet 24. februar 2013 #6 Skrevet 24. februar 2013 Sometimes good things fall apart, so better things can fall together Mener du med en ny , eller at det evt blir bedre med eksen etter et brudd?
Nytt liv Skrevet 24. februar 2013 #7 Skrevet 24. februar 2013 Jeg må bare prøve å se om jeg kan få et liv med en annen. Jeg tenker på x"en om jeg er i lag med han nye, eller jeg tenker på x" en hele tiden. Ikke har jeg følelser for han nye, annet en at det er greit å dele tid sammen. Det har gått to år, og jeg må prøve å date og treffe noen. Jeg har ikke lyst til å være alene. Kanskje jeg kan ha et greit liv med en annen en x. Jeg møter heller ikke x tilfeldig. Jeg mente at om universet mener at det skal være dere to, så blir det det til slutt. Livet finner en veg å ordne det på. Selv er er bundet fast. Det den andre personen mente var at når en dør lukkes, åpner en annen seg. At det du har avsluttet var bra, men det som kommer blir bedre. Om du føler for å ta kontak med din x, så gjør det. Jeg har tatt kontakt med min x, og ingen løsning i tunnelen her. (Denne tunnelen er laaaang). Jeg hater livet mitt akkurat nå, og det har jeg lov til akkurat nå.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2013 #8 Skrevet 24. februar 2013 Jeg leste her inne på kg at man må nyte tiden mellom slagene. Klem. Nyte tiden mellom slagene. Den likte jeg! Anonym poster: 5d2d8c04e5af0ba39f304fd5afd84aca
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2013 #9 Skrevet 24. februar 2013 Er i samme båt som deg TS. Det er brutalt. Jeg var den som initierte bruddet, men med god grunn. Han er veldig av og på med kontakt. Jeg får forhåpninger hver gang vi snakker, men så trekker han seg bort igjen. Det er seigpining. Har fysisk vondt i brystet og skjønner ikke hvordan jeg skal bli lykkelig igjen. Har både vært på byen og meldt meg på Sukker for å prøve å se på andre menn, men ingen når opp til han. Anonym poster: 5d2d8c04e5af0ba39f304fd5afd84aca
idapida89 Skrevet 24. februar 2013 #10 Skrevet 24. februar 2013 Min eks og jeg hadde kontakt et halvt år etter bruddet, vi skulle liksom være "venner". Men vennskapet led av de samme feilene som forholdet vi hadde blitt enige om å gå ut av. Så vi kuttet bare kontakten - slettet hverandre fra facebook osv, så vi slapp å bli mint på hverandre. Det var mye verre for han enn for meg. MEN det er til det aller beste! Bruk tiden din på ting og mennesker som betyr mye for deg og omvendt. Alt får en ny mening Lykke til! 1
Gjest Ts Skrevet 24. februar 2013 #11 Skrevet 24. februar 2013 Jeg må bare prøve å se om jeg kan få et liv med en annen. Jeg tenker på x"en om jeg er i lag med han nye, eller jeg tenker på x" en hele tiden. Ikke har jeg følelser for han nye, annet en at det er greit å dele tid sammen. Det har gått to år, og jeg må prøve å date og treffe noen. Jeg har ikke lyst til å være alene. Kanskje jeg kan ha et greit liv med en annen en x. Jeg møter heller ikke x tilfeldig. Jeg mente at om universet mener at det skal være dere to, så blir det det til slutt. Livet finner en veg å ordne det på. Selv er er bundet fast. Det den andre personen mente var at når en dør lukkes, åpner en annen seg. At det du har avsluttet var bra, men det som kommer blir bedre. Om du føler for å ta kontak med din x, så gjør det. Jeg har tatt kontakt med min x, og ingen løsning i tunnelen her. (Denne tunnelen er laaaang). Jeg hater livet mitt akkurat nå, og det har jeg lov til akkurat nå. Huff, høres ut som du virkelig sliter ennå pga han, og det er hele to år siden! Følte du at han var mannen i ditt liv? Kan jeg spørre hva som gikk galt? Hvem gjorde det slutt og hvorfor? Har dere kontakt idag? Du sier du tok kontakt med han , hvor lang tid etter brudder tok du kontakt, eller har dere hatt kontakt hele tiden? Hvor lenge gikk det før han begynte å se en annen? Vet du om et er seriøst mellom dem? Ser du et håp for dere i fremtiden, eller virker det håpløst? Hater du livet ditt pga at du ikke er sammen med han lenger? Huff, føler med deg, må være vondt! Selv vil jeg ikke gå inn på forholdet mellom meg og han her, mye turbulent, og føler han burde ta kontakt , men tviler på at han gjør det. Følte du at det var bra at du tok kontakt med din eks, eller at det ødela mer for deg? Hadde du nylig kontakt med han? Var du ærlig da du tok kontakt, sa at du vil ha han tilbake, eller var det mer bare hei, hvordan han har det?
Nytt liv Skrevet 25. februar 2013 #12 Skrevet 25. februar 2013 Huff, høres ut som du virkelig sliter ennå pga han, og det er hele to år siden! Følte du at han var mannen i ditt liv? Kan jeg spørre hva som gikk galt? Hvem gjorde det slutt og hvorfor? Har dere kontakt idag? Du sier du tok kontakt med han , hvor lang tid etter brudder tok du kontakt, eller har dere hatt kontakt hele tiden? Hvor lenge gikk det før han begynte å se en annen? Vet du om et er seriøst mellom dem? Ser du et håp for dere i fremtiden, eller virker det håpløst? Hater du livet ditt pga at du ikke er sammen med han lenger? Huff, føler med deg, må være vondt! Selv vil jeg ikke gå inn på forholdet mellom meg og han her, mye turbulent, og føler han burde ta kontakt , men tviler på at han gjør det. Følte du at det var bra at du tok kontakt med din eks, eller at det ødela mer for deg? Hadde du nylig kontakt med han? Var du ærlig da du tok kontakt, sa at du vil ha han tilbake, eller var det mer bare hei, hvordan han har det?
Nytt liv Skrevet 25. februar 2013 #13 Skrevet 25. februar 2013 Jeg skrev for en liten mnd siden at jeg ville han skulle komme tilbake til meg, for jeg savnet han sårt. Fikk svar at vi måtte gå vidre. Jeg sa at jeg ville gå vidre med han. Så ble det litt stille. Så spurte jeg om han hadde noe på gang med noen andre, og da sa han ja. Jeg skrev at jeg elsket han til jeg ikke fantest mer, og at han er den beste og fineste mannen jeg vet. Jeg ønsket han all lykke vidre. Vi har hatt kontakt de to årene. Dette var et avstandsforhold, som han ikke klarte å ha. Ikke noe utroskap. Men det var savnet han slet med. Jeg vet ikke hvor seriøst det er. Ser ut som om de har vært på date iallefall, og ser jo at hun liker hver status og bilde han legger ut på fb. Ser han liker bilder av henne også. - og så har han fjernet singelstatusen sin. Klem til deg
Nytt liv Skrevet 25. februar 2013 #14 Skrevet 25. februar 2013 Jeg skrev for en liten mnd siden at jeg ville han skulle komme tilbake til meg, for jeg savnet han sårt. Fikk svar at vi måtte gå vidre. Jeg sa at jeg ville gå vidre med han. Så ble det litt stille. Så spurte jeg om han hadde noe på gang med noen andre, og da sa han ja. Jeg skrev at jeg elsket han til jeg ikke fantest mer, og at han er den beste og fineste mannen jeg vet. Jeg ønsket han all lykke vidre. Vi har hatt kontakt de to årene. Dette var et avstandsforhold, som han ikke klarte å ha. Ikke noe utroskap. Men det var savnet han slet med. Jeg vet ikke hvor seriøst det er. Ser ut som om de har vært på date iallefall, og ser jo at hun liker hver status og bilde han legger ut på fb. Ser han liker bilder av henne også. - og så har han fjernet singelstatusen sin. Klem til deg
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2013 #15 Skrevet 25. februar 2013 Jeg skjønner at det er vanskelig å sitte med masse spørsmål, men min erfaring er at en sjelden får de svarene en trenger fra den andre. Da jeg ble singel sist hadde eksen og jeg kontakt etterpå, og vi tok vel stadig opp ting fra forholdet - noe var greit å få satt i et annet lys enn sånn det hadde sett ut underveis, men ofte kom det bare enda tydeligere fram hvor forskjellig vi så ting, og det kan også føles slitsomt når den ene vil ta opp noe (eller påstår noe), når den andre ikke vil. Etter hvert har vi hatt veldig lite kontakt, og jeg synes det var lettere å bli helt ferdig med ham å den måten - og å slutte å tenke over/problematisere forholdet og bruddet Vi møtes av og til tilfeldig (senest i dag), og nå har jeg absolutt null følelser for ham. Jeg kan også tydelig se hvorfor vi ikke fungerte sammen. Anonym poster: 77c0e7b1b15e33849adadf82b1eabf0c
Gjest Ts Skrevet 25. februar 2013 #16 Skrevet 25. februar 2013 Jeg skrev for en liten mnd siden at jeg ville han skulle komme tilbake til meg, for jeg savnet han sårt. Fikk svar at vi måtte gå vidre. Jeg sa at jeg ville gå vidre med han. Så ble det litt stille. Så spurte jeg om han hadde noe på gang med noen andre, og da sa han ja. Jeg skrev at jeg elsket han til jeg ikke fantest mer, og at han er den beste og fineste mannen jeg vet. Jeg ønsket han all lykke vidre. Vi har hatt kontakt de to årene. Dette var et avstandsforhold, som han ikke klarte å ha. Ikke noe utroskap. Men det var savnet han slet med. Jeg vet ikke hvor seriøst det er. Ser ut som om de har vært på date iallefall, og ser jo at hun liker hver status og bilde han legger ut på fb. Ser han liker bilder av henne også. - og så har han fjernet singelstatusen sin. Klem til deg Så hovedgrunnen til at det ble slutt mellom dere var avstanden? Da må det være vondt. Eller var det og andre ting som ikke funket mellom dere? Var dere enige om bruddet, eller tok han steget? Han her har fjernet forhold statusen, men har ingenting der ( ikke singel, hadde singel før han traff meg ) Er det stor sannsynlighet at han da ser andre? Får håpe det ikke blir seriøst mellom dem i ditt tilfelle, og at dere finner tilbake til hverandre igjen. Eller at du finner en ennå bedre! Høres jo ikke ut som at han du dater nå er "the one"? Mer rebound kanskje?
Nytt liv Skrevet 25. februar 2013 #17 Skrevet 25. februar 2013 Han sa at om jeg reiste, noe jeg måtte gjøre, så var det slutt. Og jeg måtte reise ( Vi bodde sammen i 5 mnd). Jeg ville så gjerne fortsette, men han sa at avstandsforholdet sliter han ut. Vi traff hverandre også og vi hadde vår lille " boble", som han sa. Og alt var fint da. Han ville ikke ha en feriekjæreste, sa han også. Jeg følte meg presset, og når det var over, var han på sukker, og div datingsider. Jeg var kjempelei meg og stresset. Planen min var å flytte til han igjen, noe som jeg sa. Men han har gitt opp å tro på meg. Mulig det bare var kjærlighet kun fra min side har jeg tenkt, men det føltes overhode ikke slik da vi var sammen. Jeg har tenkt så mye. Enten sa han at han hadde noe på gang for å la meg gå, eller så har han det. Singelstatusen kan hende han tok vekk for å skule at han er singel for meg. - eller at han har noe på gang, og mulig hu dama er sjalu og krever at han fjernet singel. Eller at han vil vise nydama at han er seriøs. Det er vel heldst det siste. Husker at han var snar til å sette meg og han i forhold på fb. Kanskje en mnd etter at vi traff hverandre. Mulig han din ikke er klar for et forhold, eller synes det er flaut å utbasere singel på fb? Jeg synes iallefall singelstatusen er flaut å vise på veggen. Han andre er vel en er rebound. Jeg vet ikke helt hva jeg vil med han. Han er ordentlig og er kjempesnill. Der var forsåvitt x også. Men vi hadde så mye mer sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå