Gjest Estrela Skrevet 19. mars 2004 #1 Skrevet 19. mars 2004 Jeg klarer for bare livet ikke å holde genserne mine pene. De mister ikke formen, men det kommer merkelige, små ukjente flekker på dem som ikke forsvinner hverken med kloring (hvite gensere) eller Biotex (fargede gensere). Kjøper billige bomullsgensere på H&M og Cubus, helt enkle med ok farger til rundt 100-lappen per stk.. Vil ikke kjøpe dyrere gensere siden jeg ikke klarer å holde dem flekkfrie mer enn max. 2 måneder. Bruker vanlig vaskepulver og skyllemiddel, har relativt ny vaskemaskin også. Hvordan klarer dere å holde genserne deres prikkfrie?? Må jeg begynne å kjøpe kun svarte klær??
Pip Skrevet 22. mars 2004 #2 Skrevet 22. mars 2004 Små flekker seier du? Det er ikkje vaskemiddelflekker altså? (Vaskar alltid tynne bomullsgensrar på vranga eg, for at det ikkje skal bli skjolder frå vaskemidlet på retta...) Det var litt mystisk. Men viss du tar med deg ein genser som har sånne flekker til anten butikken der du kjøpte han eller til eit renseri e.l. kan dei kanskje seie deg kva som gjer det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå