AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #1 Skrevet 11. februar 2013 I fjor begynte jeg på universitetet og jeg fant egentlig aldri noen venner der. Nå har jeg begynt å ta noen fag ved et annet fakultet og der fant jeg fort en gjeng jeg følte jeg passet med. Denne gjengen består av tre jenter og en gutt. Vi har kollokviegruppe sammen og har også festet sammen et par ganger. Jeg og ei av jentene i gruppen prater en del sammen, skole relatert og om andre ting. Sist gang vi festet sammen var kjæresten min med (hun jobber vanligvis med hadde fri da), hun møtte hun jeg har fått god kontakt med og etter det så har jeg fått følelsen at hun ikke liker at jeg snakker med henne på fritiden eller på skolen for den saks skyld. Hun har plutselig blitt veldig nysgjerrig på hvem jeg får meldinger av, hvem jeg chatter med og om hva. Det er enten skole relatert eller i "hva skjer?" retningen. Hver gang vi har blitt lengre enn vanlig for å jobbe i kollokviegruppe så har hun også blitt veldig mistenkelig. Stoler hun ikke på meg? Vi har vært sammen i tre år og jeg har aldri gjort noe som skulle få henne til å tvile på meg på den måten. Hun har jo guttevenner på sitt studie i tillegg, så jeg ser ikke helt forskjellen på situasjonene våres. Anonym poster: 8255f9de7c44cec57b1a5ac6e1a4df4e
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #2 Skrevet 11. februar 2013 Du skriver jo selv at du har ekstra god kontakt med ei av jentene, så jeg hadde nok også lurt litt - selv om jeg ikke hadde kokt kaninen din av den grunn... Anonym poster: 364bf3f9ccc1bdc0cb48ca02a6689b4d 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå