Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merket du noen tegn på at din kjære var en drittsekk før helvete brøt løs? Hvilke?

Tenker særlig på ting han sa, sjarm, hvordan han var i begynnelsen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

se hvordan han behandler andre

Anonym poster: e17e4ca26db10cd64d54c60e6e9b6ca0

Skrevet

Merket du noen tegn på at din kjære var en drittsekk før helvete brøt løs? Hvilke?

Tenker særlig på ting han sa, sjarm, hvordan han var i begynnelsen.

Av/på tilnærming. At kontakten skal gå på hans premisser, ja mye på hans premisser...

Skrevet

Nei. Men i retrospekt...

Anonym poster: 47d978551460c222f8f4cf7faa6a8125

Skrevet

Veldig sjarmerende i begynnelsen, gjør alt for å få deg- nesten spill aktig, når han har deg på kroken går alr på hannes premisser og han starter og kritisere deg.

Skrevet

Mammadalt. Veldig vant til å være universets sentrum og å alltid ha noen som finner på unnskyldninger for han hvis han gjorde noe dumt. Hadde på den måten lært seg at han kunne gjøre hva han ville og slippe unna med det. Endte med utroskap.

Anonym poster: 06cfcfa9b03a6828b8bb25791ec1b4ba

• Liker 3
Gjest Kaninpus
Skrevet

Trivelig og over gjennomsnittet sjarmerende og hyggelig i starten. Så litt etter litt tegn som:

-Furting og surning uten grunn

-Spille på motpartens følelser

-Overvåking og kontrollering fra mils avstand

-Meget ustabilt humør

*Grøss*

• Liker 2
Skrevet

På nettdatingsider, de første meldingene: " Jeg er på jakt etter kjærligheten" kanskje du er den rette? ( Da har ikke fyren en gang sett ett bilde...

Gjest Kaninpus
Skrevet

Veldig sjarmerende i begynnelsen, gjør alt for å få deg- nesten spill aktig, når han har deg på kroken går alr på hannes premisser og han starter og kritisere deg.

Signerer det med kritisering! Det du fikk komplimenter for i starten, blir plutselig noe som er veldig gærent. Først snakker du for mye, så for lite, håret er for kort, langt osv. Finner feil på alt. En greie min eks hadde, var å flippe helt om jeg hadde fiksa meg på håret eller sminka meg på en slik måte som ikke "passa han". En gang hadde jeg fått rastafletter. Dette var på seint 90-tall da dette var in. Det likte ikke han, og snakka ikke til meg på flere dager. Jeg var jo dum nok til å da fjerne alt sammen. Helvetes jævla møkkamann. Off topic, måtte bare si det:P

Skrevet

Det politisk korrekte svaret er nok testosteron og puls.

• Liker 4
Skrevet

Det politisk korrekte svaret er nok testosteron og puls.

Rart det der, jeg har bare møtt en drittsekk på det personlige plan i løpet av 45 år. Og flere smarte og hyggelige menn. Men jeg er vel ikke politisk korrekt :)

"Drittsekken" min var ellers enormt oppmerksom - på godt til å begynne med - og da visste han ikke hva godt han kunne gjøre for å sjarmere meg. Etter en stund kunne jeg sjelden gjøre noe godt/rett for ham... Jeg gikk galt, satt galt, pratet galt, kledde meg galt, sminket meg galt.

Magefølelsen jeg hadde da han ble veldig fornærmet fordi jeg ville sove en natt i leiligheten min (en uke etter at vi traff hverandre) var et faresignal.

Magefølelsen da han sa han elsket meg etter kort tid var et signal.

Behovet hans for konstant oppmerkosmhet var et signal.

Argumentasjonen som kom etter kort tid om hvor mye han gjorde/hadde gjort for meg - så jeg var frekk, utakknemmelig, respektløs og en dritt om jeg stakk.

Forklaringen om at han var skadet av tidligere forhold så han trengte bare litt tid på å bli trygg på meg var et signal. Særlig når bevegelsesfriheten min ble mindre og mindre. Og ganske snart så begynte argumentasjonen; om du er glad i meg, så godtar du .... du sier så dumme ting, frekke ting - alle ville reagert på det... selv om jeg aldri har vært kjent for å være provoserende

Han skjøv stadig ansvaret over på meg for egne handlinger. Etter i begynnelsen å ha bett meg bare være tålmodig en liten stund for at han skulle bli trygg.

Anonym poster: 79556681547892e113b8b4949039a132

Skrevet

Av/på tilnærming. At kontakten skal gå på hans premisser, ja mye på hans premisser...

Ja, veldig vigtig tegn...

Anonym poster: d308fdf149449e5e424de9303473080e

Skrevet (endret)

Kan man ikke bare gå ut fra at alle er drittsekker inntil det motsatte er bevist? :fnise:

Jeg kjenner en som er mammadalt, alt går på hans primisser, er egoistisk, kan finne på å si at sminken min er feil, men han har en drøss av gode egenskaper og er ikke en drittsekk.

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Skrevet

Har kun vært borti en slik "drittsekk-type", og det er veldig mange år siden nå. Kom meg veldig fort ut av det forholdet, og merkelig nok var det min far som så signalene først. Jeg syntes det var veldig sjarmerende at fyren var overoppmerksom mot meg, og ryggslikket både meg og alle rundt meg i begynnelsen. Venninnene mine var misunnelige på meg, og alt virket perfekt. Så endret all oppmerksomheten seg gradvis over til forsøk på full kontroll av tilværelsen min.

Han hadde veldig respekt for min far for han hadde stilt kritiske spørsmål, og vært definitiv i analysene. Det passet denne fyren svært dårlig.

Jeg jobbet for min far en dag i uken når jeg studerte, og dette prøvde fyren å få slutt på med alle mulige midler. En kveld jeg var på jobb kom han til kontoret, og ville ha meg med bort derfra. Jeg nektet fordi jobben ikke var ferdig, og da ble han skikkelig sur! Tenkte vel ikke all verdens på det, men min far kom inn til meg og sa at den oppførselen der ikke var bra i det hele tatt. Så fikk jeg høre om alle de tinga han hadde merket seg.

"Tenk deg godt om før du fortsetter i det forholdet der", sa han. Det ble en tankevekker for meg.

Tok meg ikke veldig lang tid å få kontakt med et par ekser av fyren, og da fikk jeg svaret.

Han tok full kontroll, og tillot ingen avvik! Til slutt gikk det hele over i fysisk vold.

Forholdet var over der og da! Fyren var rasende, men visste at han ikke kunne komme noen vei.

Plaget meg ved å dukke opp på forskjellige steder, men ga opp etterhvert.

Drittfyr!

Skrevet

Kan man ikke bare gå ut fra at alle er drittsekker inntil det motsatte er bevist? :fnise:

:fnise:

jo egentlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...