Gå til innhold

hvilke triste ting har dere opplevd i livet fra dere var 20 + ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja som tittelen sier.. Fra dere var 20 år og helt til idag.

Anonym poster: 68b99c14cc518a3a243394e5b6a0fef7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 21, så har bare ett år å fortelle om da.

Jeg mistet farmoren min :( noen mnd etterpå måtte vi avlive familiehunden vår. Heldigvis fikk vi hatt han i 16 år, men han var/er en stor del av livet mitt. Det var tøft!! Savner de begge veldig.

Skrevet

Er i midten av 30-årene. Tja, kjærlighetssorg, et langt og nokså dårlig forhold (jeg gråt faktisk nesten hver dag... at man kan tro det skal være sånn?), at svigerinna mi - mor til tantebarnet mitt - døde av sykdom i ung alder... ellers har jeg egentlig hatt det bra.

Anonym poster: ffabbefc390d3c00ed234f8e1685afe5

Skrevet

ble eldre:-(

Anonym poster: aed63b8e2bc678cf378d0a8b848d0b85

• Liker 2
Skrevet

Fikk nylig vite at foreldrene mine skal skilles. Gjør overraskende vondt selv om man er litt eldre. Er jo bare litt over 20, men uff.. Det er ikke lett!

Skrevet

20 -> 25 (nå). Bestevennen min døde i bilulykke , bestefar døde og jeg har vært syk i flere år selv. Satser på 25 -> 30 blir bedre.

Anonym poster: 9b13d4cba9f97b5615dce491ae5957bb

Skrevet

ble eldre:-(

Anonym poster: aed63b8e2bc678cf378d0a8b848d0b85

Hva mener du? såklart blir man eldre, men skjønte ikke hva du mente med det i denne sammenhengen..

Skrevet

Ble truet og tvunget til en abort.

Veldig syk i flere år.

Ble enslig mor til to barn, en far som ikke vil bidra overhodet.

En ulykke og operasjon.

Så kjærlighetssorg jeg har sliti 1 år med.

Føler meg veldig alene, har ikke familie og få venner.

Anonym poster: a00d4402e2c195fe8ff535e9cada790a

Skrevet

Mistet en venninne i 2011. Hun ble bare 18 år gammel. En annen venninne fikk et mentalt sammenbrudd i fjor høst. Eneste jeg vet er at hun fortsatt er innlagt på psykiatrisk avdeling. Også er det en hel haug med andre ting. Noen venner som har rotet seg borti narkotika, blant annet. Katten min døde på mystisk vis.

Satser på at de neste årene blir bedre :sjenert:

Anonym poster: ffce47bbaffdf94293152a688953e8c1

Skrevet

- Min egen far stjal penger av meg

- Kjærlighetsorg

- Fikk ett barn som ikke var friskt

- Samlivsbrudd

- Økonomisk tap

- Ble mistenkeliggjort for mitt barns diagnose( før b var utredet)

- Mistet mange "venner"

- Ble lurt av en mann som kun brukte meg ( så det for sent )

- Mennesker som ikke kjente meg satte ut falske rykter om meg

-Morfar døde

- Har også mistet søstrene mine ( jeg var en av 3 )

skjønner ikke hva jeg gjør her egentlig....

Skrevet

- En venn ble funnet død.

- En annen venn av meg klarte ikke håndtere at jeg sørget, og takket for seg 2 uker etter venn 1 var død. Jeg tok meg jo ikke sammen...

- Fikk så vite ad omveier at det trolig var drap, og at den mistenkte hadde vært rundt og sett etter venner av henne.

- Ble singel.

- Var mer eller mindre hjemløs en vinter.

- Bestemor døde.

- Legen glemte gi beskjed om en alvorlig vitaminmangel jeg hadde, noe som gjorde at jeg gikk rundt i ca 2 år og trodde jeg bare var lat. Har trolig fått senskader av dette.

- Mistet kontakten med en svært nær venn, uten at jeg het vet hvorfor. Mistenker at spenningen gikk ut av ting etter vi hadde sex.

- Ble involvert med en annen, og hadde et svært kaotisk langdistanseforhold i litt over et år.

- En venn av meg forsøkte å begå selvmord, og er fortsatt svært langt nede. Har hatt måneder hvor alt jeg har av krefter går med på å holde vedkommende stabil. Og det kommer trolig til å komme nye slike perioder.

- Kreft i nær familie. Usikkert om vedkommende overlever eller ei.

- Fikk beskjed om at vi kom til å få ny sjef på jobb. Valgte da å ikke søke andre jobber (jeg liker jobben og kollegaene mine, men sjefen på avdelingen er ubrukelig). Kom tilbake fra ferie og fikk beskjed om at det var utsatt i minst 2 år.

- Fikk halvveis seriøse drapstrusler via nett.

Sikkert annet jeg har glemt.

Skrevet

Depresjon

Arbeidsledighet

Vond fysisk sykdom + tilhørende operasjon

Anonym poster: 75571fe846bb5a6399c56caff03cbf2e

Skrevet

For en merkelig tråd.

Shit happens, med jevne mellomrom, hele livet. Noen får mer enn andre, men sånn er det.

Jeg tror at man bare må være forberedt på det som måtte komme, og nyte "mellomrommene"

• Liker 1
Skrevet

undrer meg litt hvorfor du lurer på dette,det er mange som bruker kg som knapt har fyllt 16.

Jeg er derimot 39 og har selfølgelig opplevd det meste.

det som knekker mennesker mest er å miste foreldre i ung alder,grunnen til at det er vanselig des yngre en er,er at du blir oftest alene og ingen av vennene dine har opplevd det samme.

å miste venner er også tungt,men da har du som oftest mange å støtte deg til.

Kjærlighetsorg er en grusom affære,man er så involvert i sin kjæreste,dens familie og venner at hele verden raser sammen vis man blir sveket.

i kjølevannet av en sterk kjerlighetsorg kommer ofte økonomiske problemer,da dere hadde alt sammen og nå må du begynne på ny.

så kommer barn,å dele opp sin egen familie kan vere svært vanskelig,da håpet om å lykkes faller i grus.

Så kommer trangen til å oppleve noe selv,skape sine egne minner som ikke kan deles av en kjæreste,minnene og opplevelsene som skal gjøre deg rustet til å fortsette i evt nye fohold,nye barn og nye sorger!

når en blir gammel bør man kunne se tilbake på livet som ga så mange utfordringer og opplevelser at det er kjekt å kunne fortelle det videre til den yngre generasjon!

Skrevet

Mistet en av mine bestevenninner veldig uventet

Kjærlighetssorg

Anonym poster: 3cb8a77bf84fb243ad9e5810c58f7d12

Skrevet

Hva mener du? såklart blir man eldre, men skjønte ikke hva du mente med det i denne sammenhengen..

enig. forsto heller ikke det. om det er så vanvittig trist å bli 30 så vil man ha et ganske kjipt liv foran seg for å si det sånn. jeg er 31 og ville ikke være 20 igjen for å si det sånn

Skrevet

Mormor døde

psykisk og mentalt overgrep (har ikke lyst å gå i detalj)

Min gamle hund døde i 2003

Skrevet

- Kjærlighetssorg. Det ble slutt mellom meg og typen etter to år, og fra dag en etter bruddet har jeg grått hver dag.

- Måtte gi fra meg hunden som jeg og kjæresten hadde sammen, da jeg ikke har mulighet å ta hånd om han lenger. Vet at hunden har det bra hos kjæresten men det er utrolig trist å ikke ha han lenger.

- Har alltid slitt med depresjon og angst, men har en periode hatt det veldig bra. Nå har det kommet tilbake for fullt :(

- Slitt med selvmordstanker

Anonym poster: 68b733789d725d787abecdab55c14466

Skrevet

Fikk grått hår

Fikk rynker

Fikk celluliter

Måtte begynne å bruke penger på kjedelige ting (NRK-lisens, bensin f eks)

Måtte lage mat og vaske klær selv

Fikk færre gaver til jul og bursdag

Måtte lese masse kjedelige bøker og bruksanvisninger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...