Gå til innhold

Lurt å "la mannen komme til meg"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg merker at mannen jeg holder på med ofte tar mer kontakt når jeg har vært litt stille...og da er det deee søte meldingene. er det lurt å gi dem tid til å savne deg? Føler det.

Anonym poster: 0e481756b08ad080bc7807fba67531fc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja!

Anonym poster: a62ad5b562da15d1d389dca7da213400

• Liker 2
Skrevet

Det er sikkert mye som er lurt og ulurt i en bli-kjent fase, men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor man skal være noen annen enn seg selv og spille spill hele tiden.

Skrevet

Lurt og lurt. Mulig det er lurt om du ønsker deg en selvtillitsboost ved at han tar kontakt på en søt måte, men jeg hater i hvert fall at jenter skal være mer stille og uinteresserte enn det som faller dem naturlig for å få meg til å stresse og ta kontakt.

Jeg tar gjerne kontakt, men personlig gidder jeg ikke å gå inn i noen konkurranse om hvem som i største grad kan tvinge seg til å ta kontakt sjeldnere enn de ønsker. Da kutter jeg dem heller ut. Ikke på pur f, men bare fordi jeg faktisk mister interessen for folk som skal drive med slikt spill.

Godt mulig det fungerer på en del, altså, men for min del er det i hvert fall en billett rett ut av min bevissthet.

Anonym poster: 45f17c82b5182cf0f624191e024f864c

• Liker 1
Skrevet

Jeg merker at mannen jeg holder på med ofte tar mer kontakt når jeg har vært litt stille...og da er det deee søte meldingene. er det lurt å gi dem tid til å savne deg? Føler det.

Anonym poster: 0e481756b08ad080bc7807fba67531fc

Hvordan er han ellers ts? Er han frempå?

Skrevet

Nei. Du risikerer å ende opp i protest-polka. Ref. hekta på et håp om kjærlighet.

Finn heller en moderne mann som liker at kontakt går begge veier. Det er en som vil være der for deg når livet går deg i mot og du ikke er like spennende for han lenger. De som responderer positivt på sånne komme til deg-spill er gjerne de som foretrekker stor avstand i sine relasjoner, som ikke liker å gi med mindre det er spennende.

En dame holder på sånn til en kamerat av meg. Han bruker henne bare for å fylle på egoet når det går dårlig med henne han egentlig er interessert i, derfor må han sørge for å ha henne i nærheten hvis det skjærer seg. Noen dager uten kontakt og han må forsikre seg at hun er der. Hun han egentlig er interessert i har det gått begge veier med, altså hun trengte aldri å trekke seg unna for at han skulle komme etter.

Skrevet

Lurt og lurt. Mulig det er lurt om du ønsker deg en selvtillitsboost ved at han tar kontakt på en søt måte, men jeg hater i hvert fall at jenter skal være mer stille og uinteresserte enn det som faller dem naturlig for å få meg til å stresse og ta kontakt.

Jeg tar gjerne kontakt, men personlig gidder jeg ikke å gå inn i noen konkurranse om hvem som i største grad kan tvinge seg til å ta kontakt sjeldnere enn de ønsker. Da kutter jeg dem heller ut. Ikke på pur f, men bare fordi jeg faktisk mister interessen for folk som skal drive med slikt spill.

Godt mulig det fungerer på en del, altså, men for min del er det i hvert fall en billett rett ut av min bevissthet.

Nettopp. Slik tenker jeg også.

Er man en kvinne som liker å sende mye meldinger så er det kanskje greit å finne en som liker å motta? Evt en som tør å si ifra hvis det blir for mye av det gode?

Dessuten regner jeg med at en mann som er forelsket evner å få like mye hjertehopp av meldinger i innboksen som det vi jenter gjør. Såfremt det er den rette dama selvsagt.

Skrevet

Jeg tar aldri kontakt med gutter i starten, men jeg lar dem vite at jeg liker dem og er interessert. Gutter liker jo å "hunte", så jeg pleier å la dem gjøre det meste av initiativtakingen i starten. Møtte også en gutt en gang som sa at han ikke likte jenter som var tilgjengelige hele tida og som ikke gav noe pusterom. Med meg blir ikke det et problem i alle fall!

Anonym poster: bf45a79972873e40b475da5bf3d306d3

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg tar aldri kontakt med gutter i starten, men jeg lar dem vite at jeg liker dem og er interessert. Gutter liker jo å "hunte", så jeg pleier å la dem gjøre det meste av initiativtakingen i starten. Møtte også en gutt en gang som sa at han ikke likte jenter som var tilgjengelige hele tida og som ikke gav noe pusterom. Med meg blir ikke det et problem i alle fall!

Mulig de liker å være "jegere". For min del liker jeg dårlig tanken på å passe inn i et stereotypt mønster. Kunne aldri falt for en stereotyp mann heller.

Erfaringsmessig er responsen god hos dem som liker meg for den jeg er og ikke for den jeg tror han vil jeg skal være.

Endret av Sobril
Skrevet

Jeg mener det ikke som et spill... Bare mener at jeg kjenner at jeg ikke klarer å holde igjen når det blir for mye..jeg tar kontakt og tar kontakt..men så når jeg tenker over det..så venter jeg litt.. og da gjør han det..

Han er frampå..han ringer meg plutselig..han skriver at han tenker på meg osv..

ts

Anonym poster: 5cc74de0a7d0f4a8bf92b689b8f9076c

Skrevet

Greia er at hvis man skal være den dama som er flink og kul og lar han få masse pusterom, så ender man fort opp i et liksom-forhold. For en dag vil man mer, og da er mannen fremdeles sånn at han liker mye pusterom. Er det ikke da bedre med en som liker kontakt begge veler? Hvis man ikke har issues selv så er det det som er både sunt og bærekraftig.

Skrevet

Han liker kontakt begge veier ;-)

ts

Skrevet

Nettopp. Slik tenker jeg også.

Er man en kvinne som liker å sende mye meldinger så er det kanskje greit å finne en som liker å motta? Evt en som tør å si ifra hvis det blir for mye av det gode?

Dessuten regner jeg med at en mann som er forelsket evner å få like mye hjertehopp av meldinger i innboksen som det vi jenter gjør. Såfremt det er den rette dama selvsagt.

Det er akkurat det. Jeg lyser opp om jeg får en melding og det viser seg å være fra hun jeg er interessert i, selv om jeg er machomann på de fleste områder. Jeg synes vanskelig det kan vises for mye interesse fra jentas side hvis jeg først liker henne.

Jeg tror mange kvinner mistolker dette at menn ofte ikke liker å mases på av dama som et ønske om å innta en eller annen tåpelig jaktrolle. Dette med masete jenter handler ikke om at vi liker at damer spiller spill. Det handler om at en ikke liker at kjæresten sender ni meldinger i timen under et møte, hvorav syv-åtte er purringer på den første. Med egne kompiser har jeg i hvert fall aldri hørt annet enn at de synes det er behagelig å slippe spill.

Men hva vet jeg, kanskje er sjansen rent statistisk større for at du ender opp med et ligg om du gjør deg vanskeligere enn du er? Det er for all del mye mulig. Et godt utgangspunkt for et forhold er det uansett neppe, for det du gjør er tross alt å med overlegg sørge for at han stresser og lurer på hvorfor du ikke tar kontakt. Så tar han kontakt selv, og du blir happy. Til en viss grad på hans bekostning. Så kanskje funker det, bare du ikke har problemer med å gjøre det unødig kjipt for ham underveis, men det er ikke noe gutter flest liker.

• Liker 1
Skrevet

Å, herregud, så søt Håvard Bøkko er! ...

Det jeg mener er f.eks. at nå i dag så tenkte jeg..nå kommer han til å sende melding..tror jeg..så jeg skal ikke sende..vente litt og se.. så sender han. Snakker om å gi ham de timene.

ts

Gjest winston
Skrevet

Jeg mister iallefall interessen om mannen er for treg på kontakt. Om han ikke tåler en sms om dagen er han ikke den rette for meg uansett.

Skrevet

Gutter liker jo å "hunte", så jeg pleier å la dem gjøre det meste av initiativtakingen i starten.

Hvis han er jeger og du blir jaktet på, hva er du da?

Anonym poster: c92d96194bb912e8d12b1d9b26b007b4

Skrevet

Hvis han er jeger og du blir jaktet på, hva er du da?

Anonym poster: c92d96194bb912e8d12b1d9b26b007b4

Pass deg får du KG kvinnene i player tråden etter deg.

Anonym poster: 805c9b2616a92353ee734039af7235c3

Skrevet

Å, herregud, så søt Håvard Bøkko er! ...

Det jeg mener er f.eks. at nå i dag så tenkte jeg..nå kommer han til å sende melding..tror jeg..så jeg skal ikke sende..vente litt og se.. så sender han. Snakker om å gi ham de timene.

ts

??

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...