Gå til innhold

Hvorfor skal forhold bli så vanskelige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så sitter jeg her. To år har gått siden vi ble sammen og ting går kanskje ikke så bra. Det er en del krangling. Dataspilling. Misforståelser. Han sier han ikke kan kysse så mye fordi han er plaget med tett nese. Jeg savner virkelig nærheten ved å kysse. Jeg elsker å kysse! Men det kan vi altså ikke gjøre. I alle fall ikke mer et lite kyss.

Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget engang. Jeg er bare så forvirret nå. Noe i meg vil bare bli ferdig med ham men jeg har jo følelser for han og jeg vil jo tro på at det kan vare. Jeg klarer ikke å se for meg han med noen andre osv. Vi har jo så mye sammen...

Flere som er på "grensen" til å slå opp?

Anonym poster: 43f8dcaece9dfe12f5bcf2992d3e15aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bedre å være lykkelig alene, enn ulykkelig sammen med noen.

Enten må du si det i klartekst hva som ikke fungerer for deg, og om det ikke kan ordnes - er du villig til å leve slik resten av livet?

Utrolig mange lever i dårlige forhold fordi de koster støvet under teppet og later som ingenting, eller de er redde for å bli alene og lider i det stille...

Hva er så farlig med å bli singel? Det er mange flere fisk i havet, og det er mange som møter kjærligheten etter fylte 30 år også - helt sant!

Det er kanskje skummelt i begynnelse, men man blir faktisk vandt til det!

Først får du ordne opp i forholdet med typen, før du gir opp, men om han ikke kan være den du ønsker deg, så er det vel på tide å gå din vei?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...